Die specifieke versie is maar 14 dollar, anderen zijn 40 ofzo, dus sla je slag.quote:
Hehe, er bestaat meer dan je denkt hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij was aan het opnoemen wat hij gebruikt had, als je het mij vraagt had hij beter kunnen zeggen wat niet. Waren ze sneller klaar geweest.
Nah, iets te treurig. En zou hem waarschijnlijk toch al na een paar minuten uit mn bed gooien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die specifieke versie is maar 14 dollar, anderen zijn 40 ofzo, dus sla je slag.
Sowieso verstandig. Dieren die regelmatig overgeven en slechter eten en drinken moet je na laten kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag drie keer. Maar ik probeer hem wel wat binnen te laten krijgen natuurlijk ja. Het is sinds vanmiddag niet meer gebeurd, dus misschien zit er al wat vooruitgang in, maar wil hem voor de zekerheid toch laten controleren.
Wat? Jij slaapt in een overhemd en vindt het niet erg om na 5 minuten uit bed geduwd te worden?quote:
Het gaat dus toch om de grootte...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van deze TS is een FOK!ker:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/258175
Is een t-shirt ook ok?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Jij slaapt in een overhemd en vindt het niet erg om na 5 minuten uit bed geduwd te worden?
Ik vergat de PI aan te passen bij mijn post.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wil hem niet omdat zijn penis groot is toch.
Want?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig met maar 1 arm
Lijkt me een zwaar kutte situatie. Te groot is echt niet fijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vriend van deze TS is een FOK!ker:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/258175
Lastig uit te leggen, los daarvan hebben knoopjes iets dat het sexy maaktquote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vergat de PI aan te passen bij mijn post.
[..]
Want?
Dat kan. Gewoon verkocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Op date één al vlinders, hoe kan dat?
Soms heb je een klikquote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ok ok ik doe wel een overhemd aan. Pff altijd maar eisen stellen die vrouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, los daarvan hebben knoopjes iets dat het sexy maakt
Been there, done that.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Allemaal toch, nou ja, ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke FOK!er zo'n enorme penis heeft.
Vertel eens daarover als je wil.quote:
Ik stel geen eisen hoor. En sinds wanneer heb jij maar 1 arm?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok ok ik doe wel een overhemd aan. Pff altijd maar eisen stellen die vrouwen.
Liefde op het eerste gezicht, of gaan daten nadat je verliefd op iemand werd.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ik ontmoette haar en was verkocht. End of story.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens daarover als je wil.
Sinds de ander ontiegelijk pijn doet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik stel geen eisen hoor. En sinds wanneer heb jij maar 1 arm?
Op date geweest?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ah wel praktisch dan. Nja misschien een keer uitproberen dan voordat ik het creepy kussen aanschafquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds de ander ontiegelijk pijn doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |