Ik zou je daten om treinen te bekijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Men wil mij geloof ik enkel voor seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je daten om je jurkencollectie te bekijken.Die mag jij altijd komen bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou je daten om treinen te bekijken.Oh, dat waren altijd gezellige uitstapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al mag je me nooit meer whisky geven, daar was mijn lijf echt een poos van over de zeik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij hebt er een!quote:
Mijn record is 3 seconden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
Zo snel heb ik iemand nog nooit een topic zien openen.
Liever niet, ik ben blij met wat ik heb...quote:
Daar kan je als hetero man en single weinig tegenin brengenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mag jij altijd komen bekijken.
Kan je op internet kopen toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo in je arm, vet handig.
quote:
Dan moet je even flink in m'n posthistorie gaan gravenquote:
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer opeens vandaan?
Wat zit je dwars?
Jij denkt dat ik niks anders te doen hebt?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je even flink in m'n posthistorie gaan graven. Ik ben echt razendsnel met nieuwe topics openen over het algemeen
.
Snel wat pillen erin.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
De frustratie van de vrijgezellen neemt hand over hand toe.
Ik zei niets dat daarop lijktquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niks anders te doen hebt?
Ja ok dat klopt.
Aww, warme chocomel kan ik voor je maken, maar hema bolognese chips heb ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.
Bohhhh, ik voel je pijn. Ik heb hier ook nog supplies voor warme chocomel liggen buiten de melk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.
Ik ben wel gefrustreerd, jaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ik weet niet wat dat woord inhoudtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Fax, klagen over de dag hebben we al gehad.
We zijn nu aanbeland bij klagen over liefde.
De opmerking, ik maak hem niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het voelt met seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zou mijn vagina niet willen ruilen voor een penis, denk ik... Al zijn er momenten dat een penis wat handiger is. Wildplassen is niet zo charmant als je een vagina hebt.
Was het maar kut, dan had je er nog iets aan faxquote:
Oh god, nu gaat Fax los, hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Fax, klagen over de dag hebben we al gehad.
We zijn nu aanbeland bij klagen over liefde.
Wrijf het er maar in.quote:
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het voelt met seks.
Ja, het lijkt toch weer anders te zijn dan peggen he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ook hoe het voelt om een kut te hebben, om geneukt te worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo hoor ik vrouwen hosselen niet makkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.
Popcorn? Of zullen we simultaan Kate Bush gaan luisteren?quote:
Ligt eraan hoe het allemaal bevalt. Mits ik natuurlijk wel een mannelijk lichaam erbij heb. Ik wil geen vrouw met een piemel zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |