Ik zou je daten om treinen te bekijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Men wil mij geloof ik enkel voor seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je daten om je jurkencollectie te bekijken.Die mag jij altijd komen bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou je daten om treinen te bekijken.Oh, dat waren altijd gezellige uitstapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al mag je me nooit meer whisky geven, daar was mijn lijf echt een poos van over de zeik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij hebt er een!quote:
Mijn record is 3 seconden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
Zo snel heb ik iemand nog nooit een topic zien openen.
Liever niet, ik ben blij met wat ik heb...quote:
Daar kan je als hetero man en single weinig tegenin brengenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mag jij altijd komen bekijken.
Kan je op internet kopen toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo in je arm, vet handig.
quote:
Dan moet je even flink in m'n posthistorie gaan gravenquote:
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer opeens vandaan?
Wat zit je dwars?
Jij denkt dat ik niks anders te doen hebt?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je even flink in m'n posthistorie gaan graven. Ik ben echt razendsnel met nieuwe topics openen over het algemeen
.
Snel wat pillen erin.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
De frustratie van de vrijgezellen neemt hand over hand toe.
Ik zei niets dat daarop lijktquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niks anders te doen hebt?
Ja ok dat klopt.
Aww, warme chocomel kan ik voor je maken, maar hema bolognese chips heb ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.
Bohhhh, ik voel je pijn. Ik heb hier ook nog supplies voor warme chocomel liggen buiten de melk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel? Dat ik vergeten ben melk te kopen om warme chocomel mee te maken en dat ik geen Hema Bolognese Chips in huis heb.
Ik ben wel gefrustreerd, jaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ik weet niet wat dat woord inhoudtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Fax, klagen over de dag hebben we al gehad.
We zijn nu aanbeland bij klagen over liefde.
De opmerking, ik maak hem niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het voelt met seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zou mijn vagina niet willen ruilen voor een penis, denk ik... Al zijn er momenten dat een penis wat handiger is. Wildplassen is niet zo charmant als je een vagina hebt.
Was het maar kut, dan had je er nog iets aan faxquote:
Oh god, nu gaat Fax los, hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Fax, klagen over de dag hebben we al gehad.
We zijn nu aanbeland bij klagen over liefde.
Wrijf het er maar in.quote:
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het voelt met seks.
Ja, het lijkt toch weer anders te zijn dan peggen he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ook hoe het voelt om een kut te hebben, om geneukt te worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo hoor ik vrouwen hosselen niet makkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.
Popcorn? Of zullen we simultaan Kate Bush gaan luisteren?quote:
Ligt eraan hoe het allemaal bevalt. Mits ik natuurlijk wel een mannelijk lichaam erbij heb. Ik wil geen vrouw met een piemel zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar permanent inruilen denk ik toch niet.
Mwah, ik ben niet echt gefrustreerd eigenlijk. Meer berustend.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Awesome natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Unleash the Kraken!!qquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, nu gaat Fax los, hoor.
Idd...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo hoor ik vrouwen hosselen niet makkelijk
Byequote:
Lijkt me wel logisch. Al weet ik niet hoe peggen is. Maar ik zou er wel achter willen komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het lijkt toch weer anders te zijn dan peggen he.
Valt best mee, moeilijk publiek hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dan niet je borsten gaan missen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het allemaal bevalt. Mits ik natuurlijk wel een mannelijk lichaam erbij heb. Ik wil geen vrouw met een piemel zijn.
Tegelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Popcorn? Of zullen we simultaan Kate Bush gaan luisteren?
Daar zijn de chicks dan voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je dan niet je borsten gaan missen?
Jij neemt de lead vanavond zie ik al.quote:
Zo eerlijk ben je, dat durf ik niet op internet hoor. :$quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch. Al weet ik niet hoe peggen is. Maar ik zou er wel achter willen komen.
Vrouwen zijn inderdaad niet het makkelijkste qua versieren. Al weet ik niet of dat aan het hebben van een penis ligt als ik fas en dqod soms hoor klagen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel herkenbaar.quote:
Oh ja dat is waarquote:
Dus jij wil ook peggen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo eerlijk ben je, dat durf ik niet op internet hoor. :$
Ik ook wel. Ik ken ook wel iemand waarbij ik dat zou mogen doen. Maar ik heb niet meer zo de behoefte aan random sexquote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch. Al weet ik niet hoe peggen is. Maar ik zou er wel achter willen komen.
Ik denk dat het voor vrouwen makkelijker te zeggen is dat ze willen peggen dan dat het voor mannen is om te zeggen dat ze gepegd willen worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo eerlijk ben je, dat durf ik niet op internet hoor. :$
Mwah, voor sommigen wellichtquote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Valt best mee, moeilijk publiek hier.
Zonde is dat he.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor vrouwen makkelijker te zeggen is dat ze willen peggen dan dat het voor mannen is om te zeggen dat ze gepegd willen worden.
Met keuze komt verantwoordelijkheid. Als je kunt kiezen uit twee opties dan kies je de beste, als je kunt kiezen uit 15 dan ga je twijfelen of er überhaupt wel een goede keus bijzit. Vrouwen kunnen kiezen uit 15 als het ware.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad niet het makkelijkste qua versieren. Al weet ik niet of dat aan het hebben van een penis ligt als ik fas en dqod soms hoor klagen.
Ergens wel. Dat homofobe gedoe eromheen altijd. Slaat eigenlijk nergens op.quote:
Ja, de homo's weten tenminste hoe ze moeten genieten van het leven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel. Dat homofobe gedoe eromheen altijd. Slaat eigenlijk nergens op.
Gewoon even quoten. Omdat iedereen doet alsof ze er overheen hebben gelezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik ook hoe het voelt om een kut te hebben, om geneukt te worden.
Heel veel homo's doen niet aan anale seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de homo's weten tenminste hoe ze moeten genieten van het leven.
En eigenlijk is anale stimulatie willen niet per se hetzelfde als homo zijn. Sommige mensen vinden het gewoon geil.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals pietverdriet, een bekende fokhomo, eens zei: ik heb meer piemels dan warme maaltijden gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders zou ik ook homo zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
En eigenlijk is anale stimulatie willen niet per se hetzelfde als homo zijn. Sommige mensen vinden het gewoon geil.
Okequote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon even quoten. Omdat iedereen doet alsof ze er overheen hebben gelezen.
Touchéquote:
Ja, lijkt me ook wel inderdaad. Het was ook meer een chargerende generalisatie-uitspraak dan een gemeende.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heel veel homo's doen niet aan anale seks.
Japans spreekwoord?quote:
Het een is het gevolg van het ander zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals pietverdriet, een bekende fokhomo, eens zei: ik heb meer piemels dan warme maaltijden gehad.
Zo doen we dat.
Piet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals pietverdriet, een bekende fokhomo, eens zei: ik heb meer piemels dan warme maaltijden gehad.
Zo doen we dat.
Krom is dat hè? Terwijl een anus gewoon een anus is. Of je nou man of vrouw bent. Maar als man word je meteen voor homo uitgemaakt.quote:
Publieke opinie hequote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Piet.
[..]
Krom is dat hè? Terwijl een anus gewoon een anus is. Of je nou man of vrouw bent. Maar als man word je meteen voor homo uitgemaakt.
Klinkt wel een beetje zo. En dan nog die tentakels natuurlijk.quote:
Mannen zijn wat dat betreft best kortzichtigquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Piet.
[..]
Krom is dat hè? Terwijl een anus gewoon een anus is. Of je nou man of vrouw bent. Maar als man word je meteen voor homo uitgemaakt.
Ik zeg maar zo, beter taboe dan tobasco op de anus.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
Teveel taboe op de anus, wijze woorden worden hier gesproken.
Kinky.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, beter taboe dan tobasco op de anus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |