Over het algemeen denk ik dat ook. Maar ligt ook misschien meer aan het soort mannen dat ik ken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn wat dat betreft best kortzichtig. Ik heb sowieso het idee dat vrouwen meer open minded zijn... Kan het verkeerd hebben.
Dat zou ook kunnen, ja. Ik ken op zich best veel open minded mannen. Toch heb ik nog steeds het idee dat vrouwen vrijer zijn in hun seksualiteit.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik dat ook. Maar ligt ook misschien meer aan het soort mannen dat ik ken.
Ga voor een vlamtosti!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Faxie het volgende:
Ik heb amper wat op vandaagIk ga maar eens tosti maken ofzo
Een beetje tijgerbalsem op je penisquote:
Ik denk dat mannen best openminded zijn, maar anaal zal bij velen toch een no go blijven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja. Ik ken op zich best veel open minded mannen. Toch heb ik nog steeds het idee dat vrouwen vrijer zijn in hun seksualiteit.
Of de fles past?quote:
Het wordt van vrouwen ook wel meer geaccepteerd. Misschien willen veel mannen dat ook, maar durven ze wat minder of zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja. Ik ken op zich best veel open minded mannen. Toch heb ik nog steeds het idee dat vrouwen vrijer zijn in hun seksualiteit.
Werkt niet, dan is ie te ontspannen en valt er weinig te tijgeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje tijgerbalsem op je penis
Als vrouwen seksueel zijn dan zijn ze vrijer dan mannen, maar er zijn nog steeds veel vrouwen ontzettend preuts en dat hebben mannen niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus minder open minded.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen best openminded zijn, maar anaal zal bij velen toch een no go blijven.
Toch vanwege de hele homo vergelijking zeg maar.
Ja, dat is zo. Toch was het in het oude Griekenland heel normaal, anale seks. Ook voor mannen onder elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt van vrouwen ook wel meer geaccepteerd. Misschien willen veel mannen dat ook, maar durven ze wat minder of zo.
Ik ken geen preutse vrouwen, dus dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als vrouwen seksueel zijn dan zijn ze vrijer dan mannen, maar er zijn nog steeds veel vrouwen ontzettend preuts en dat hebben mannen niet.
Maar als vrouwen wel open-minded zijn en mannen dat eigenlijk ook stiekem willen, voor wie laten ze het dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt van vrouwen ook wel meer geaccepteerd. Misschien willen veel mannen dat ook, maar durven ze wat minder of zo.
En wie mag er weer voor betalen eeuwen later? Wijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is zo. Toch was het in het oude Griekenland heel normaal, anale seks. Ook voor mannen onder elkaar.
De publieke opiniequote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als vrouwen wel open-minded zijn en mannen dat eigenlijk ook stiekem willen, voor wie laten ze het dan?
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wie mag er weer voor betalen eeuwen later? Wij
Oh, ik ken er genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken geen preutse vrouwen, dus dat zou ik niet weten.
Ja, ik weet niet of minder openminded echt de juiste term is.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus minder open minded.
[..]
Ja, dat is zo. Toch was het in het oude Griekenland heel normaal, anale seks. Ook voor mannen onder elkaar.
Klopt. Maar toen kwam het Christendom.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus minder open minded.
[..]
Andere mannen, denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als vrouwen wel open-minded zijn en mannen dat eigenlijk ook stiekem willen, voor wie laten ze het dan?
Mannen zijn zo short-sightedquote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of minder openminded echt de juiste term is.
Laat ik het zo zeggen, als er in de voetbalkantine uit lekt dat jij jezelf regelmatig anaal laat nemen door je vrouw dan heb je voorlopig hele zware zondagen.
Als jij op tegen een vriendin zegt dat je graag ook anaal geneukt wordt dan is de reactie waarschijnlijk veel minder heftig.
Of als je zegt dat je weleens met een vrouw dingen gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |