abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150047670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

_O-
Ik denk dat de Koerden het beste zo snel mogelijk veel hulp moeten zoeken bij China of India. Amerika gaat de Koerden nooit onafhankelijkheid geven, met een Chinese of Indische macht achter ze hebben ze echter wel een grote kans. Even een paar honderd Indische/Chinese militairen binnen halen en dan tot een overeenkomst komen dat ze een groot deel van de olie gratis mogen hebben in ruil voor politieke steun. Ik denk dat vooral India dat zal accepteren(ook gezien de vriendschappelijke banden tussen Turkij en Pakistan is het voor India beter om een politieke bondgenoot te hebben in het middenoosten).
#freefrederike
pi_150047723
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef Montana_ir het volgende:
1.Irak verkoopt geen wapens aan Wahabistan.
Irak koopt en verkoopt echter wel spullen aan Saudi, waarmee er dus indirect gesteund wordt.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef Montana_ir het volgende:
2.Irak heeft meerdere malen aangegeven dat Wahabistan terroristen steund.
3.Wahabistan heeft al 24 jaar geen ambassade in Bagdad.

Maar toch handel ermee drijven? Is dat niet een beetje raar?
#freefrederike
pi_150047831
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Oh nee? Begin maar eens te lezen: https://en.wikipedia.org/(...)e_Iraqi_Constitution

Waar staat "Volgens de Iraakse wet moet Arabisatie van Kirkoek terug gedraaid worden" ?
pi_150047864
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:23 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Irak koopt en verkoopt echter wel spullen aan Saudi, waarmee er dus indirect gesteund wordt.

[..]

Maar toch handel ermee drijven? Is dat niet een beetje raar?
Handel? Bron?
pi_150048053
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Waar staat "Volgens de Iraakse wet moet Arabisatie van Kirkoek terug gedraaid worden" ?
Gozer, heb je het artikel uberhaupt gelezen?

quote:
Article 140 of the Constitution of Iraq states that before the referendum is carried out, measures should be taken to reverse the Arabization policy employed by the Saddam Hussein administration during the Al-Anfal Campaign. Thousands of Kurds returned to Kirkuk following the 2003 invasion of Iraq. The referendum will decide whether enough have returned for the area to be considered Kurdish.[6]
En dat naast al het andere.
#freefrederike
pi_150048293
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet waarom Obama niet gewoon ff doorpakt en grondtroepen inzet
want obamba = pussy
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:36:21 #107
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150048474
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik denk dat de Koerden het beste zo snel mogelijk veel hulp moeten zoeken bij China of India. Amerika gaat de Koerden nooit onafhankelijkheid geven, met een Chinese of Indische macht achter ze hebben ze echter wel een grote kans. Even een paar honderd Indische/Chinese militairen binnen halen en dan tot een overeenkomst komen dat ze een groot deel van de olie gratis mogen hebben in ruil voor politieke steun. Ik denk dat vooral India dat zal accepteren(ook gezien de vriendschappelijke banden tussen Turkij en Pakistan is het voor India beter om een politieke bondgenoot te hebben in het middenoosten).
Ik denk de VS eerder dan China of India, beide landen hebben negatieve ervaringen met separatisme. Onafhankelijkheid heeft nu geen prioriteit, eerst moet het ISIS-terrorisme gestopt worden.
Say what?
pi_150048829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ik denk de VS eerder dan China of India, beide landen hebben negatieve ervaringen met separatisme. Onafhankelijkheid heeft nu geen prioriteit, eerst moet het ISIS-terrorisme gestopt worden.
Beide landen hebben negatieve ervaringen in hun eigen land ja. Maar dat betekent niet dat ze negatieve ervaringen hebben in andere landen. Bijvoorbeeld: Mullahregime steunt Palestijns separatisme, maar geen Balouchi separatisme.

wereldpolitiek draait niet om principes, maar om macht en geld. Ik denk dat China of India zeker wel een sterke invloed in het middenoosten wil hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door PizzaMizza op 25-02-2015 22:56:11 ]
#freefrederike
pi_150049605
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef PizzaMizza het volgende:

Volgens de Iraakse wet moet Arabisatie van Kirkoek terug gedraaid worden
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Gozer, heb je het artikel uberhaupt gelezen?

[..]

En dat naast al het andere.
Arabisatie?
Bedoel je Arabisering?
pi_150049691
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:57 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

[..]

Arabisatie?
Bedoel je Arabisering?
Sorry voor het verkeerd gebruiken van een woord, verdien ik nu opgehangen te worden zoals in 't Mullah regime?
#freefrederike
pi_150049803
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Sorry voor het verkeerd gebruiken van een woord, verdien ik nu opgehangen te worden zoals in 't Mullah regime?
Nee, 15 zweepslagen. :)
pi_150049873
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Nee, 15 zweepslagen. :)
Oke, dankjewel voor de barmhartigheid. Dat barmhartig zijn heb je zeker geleerd van de Opperste Ayatollah.
#freefrederike
pi_150049948
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Oke, dankjewel voor de barmhartigheid. Dat barmhartig zijn heb je zeker geleerd van de Opperste Ayatollah.
:Y
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 23:29:53 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150051131
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ze zullen populariteit krijgen, gezien worden als ''martyrs die vechten tegen de kruisvaarders'. Reken maar op een 100% increase in mankracht.
100% nog wel :D

waarom worden ze nu minder gezien als martyrs die vechten tegen de kruisvaarders met hun bommen en raketten?
quote:
[..]

Shi'itische milities zitten voor een groot deel onder gezag van Iran. Iran is de vijand van Amerika.
en die vinden het wel mooi dat die grote boze vijand IS doelen bombardeert ofzo, hoe moet ik dat zien?

quote:
[..]

Omdat het jaren duurt voordat je je militairen weer terug kunt halen EN een conflict kunt oplossen.
het conflict oplossen mogen de Arabieren zelf doen, ik stel enkel voor om ISIS wat gerichter aan te pakken voordat ze te sterk zijn geworden, lijkt me een stuk zinniger dan een beetje lukraak dingen bombarderen vanaf 10.000 meter hoogte en twijfelachtige figuren van allerlei wapens voorzien

en om een paar duizend mariniers te verschepen heb je echt geen 5 jaar tijd nodig, hoe kom je aan je cijfers?
quote:
[..]

Ik bedoel dat we dan ook manschap moeten gaan leveren.
doen we toch al?

die vliegtuigen besturen zichzelf niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_150051604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef sp3c het volgende:
100% nog wel :D

waarom worden ze nu minder gezien als martyrs die vechten tegen de kruisvaarders met hun bommen en raketten?
Omdat ze nu vooral tegen veel moslims vechten. Daarnaast zag je dat heel veel Al-Nusra strijders overliepen naar ISIS toen de Amerikaanse luchtaanvallen begonnen.
quote:
en die vinden het wel mooi dat die grote boze vijand IS doelen bombardeert ofzo, hoe moet ik dat zien?
Ze maken gebruik van de situatie. Iran hoeft zelf minder geld te verspillen.
quote:
het conflict oplossen mogen de Arabieren zelf doen, ik stel enkel voor om ISIS wat gerichter aan te pakken voordat ze te sterk zijn geworden, lijkt me een stuk zinniger dan een beetje lukraak dingen bombarderen vanaf 10.000 meter hoogte en twijfelachtige figuren van allerlei wapens voorzien
Kun jij mij een stad aanwijzen die ISIS heeft veroverd de afgelopen maand? Ze hebben sinds de slag om Kobane geen enkele stad meer kunnen veroveren en zelfs Kobane hebben ze verlaten nadat ze erachter kwamen dat Kobane een graf werd voor ISIS-terroristen.
quote:
en om een paar duizend mariniers te verschepen heb je echt geen 5 jaar tijd nodig, hoe kom je aan je cijfers?
Ik dacht dat je het over een full scale war had. ISIS heeft trouwens de steun v/d bevolking in veel gebieden.
quote:
doen we toch al?

die vliegtuigen besturen zichzelf niet
Klopt, maar hadden we het niet over grondtroepen?
#freefrederike
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 23:44:20 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150051770
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik dacht dat je het over een full scale war had. ISIS heeft trouwens de steun v/d bevolking in veel gebieden.
dan heb je dus toch niet gelezen

dat is prima maar zeg het er voortaan gelijk bij, dan ga ik er mijn tijd niet meer aan verdoen, de groeten met jou -O-
pi_150051962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan heb je dus toch niet gelezen

dat is prima maar zeg het er voortaan gelijk bij, dan ga ik er mijn tijd niet meer aan verdoen, de groeten met jou -O-
Dus jij wil 5000 man inzetten, en dan binnen 2 maanden weer weg, zonder te denken aan gezichtsverlies/nieuwe conflicten e.d.?

Sorry dat ik het zeg, maar je hebt het politieke inzicht van een tokkie. Oorlog voeren is niet ''even een paar duizend man ergens neerzetten'' er spelen enorme dingen mee. Je speelt met mensenlevens en met heel veel geld.
#freefrederike
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 04:51:09 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_150056976
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus jij wil 5000 man inzetten, en dan binnen 2 maanden weer weg, zonder te denken aan gezichtsverlies/nieuwe conflicten e.d.?
ik zie niet echt reden om daar niet over na te denken

en ik heb het over de om en nabij 2200 soldaten (ex vloot, ex airpower dat al in de regio is)

quote:
Sorry dat ik het zeg, maar je hebt het politieke inzicht van een tokkie. Oorlog voeren is niet ''even een paar duizend man ergens neerzetten'' er spelen enorme dingen mee. Je speelt met mensenlevens en met heel veel geld.
wat je van me vind lijkt me niet relevant en het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurde, waarom denk je dat dergelijke eenheden als paddestoelen uit de grond lijken te schieten?
pi_150063188
quote:
Tientallen IS strijders omgekomen in Al-Qaim

Bij bombardementen van de coalitie op de Iraakse grensplaats Al-Qaim, zijn gisteren in een klap tientallen IS-strijders omgekomen, waaronder een aantal bekende leiders.

Het gaat om Abu Muslim Al-Turkmani, Abu Muslim Al-Shishani, Abu Aubaida Al-Aazawi en Thamer Mohammed. Zij zijn regionale en militaire leiders van de terreurgroep.

Sommige Arabische media melden dat de hoogste leider van IS, Abu Bakr Al-Baghdadi, ook is omgekomen bij de bombardementen. Anderen zeggen dat hij onderweg was naar Al-Qaim, maar er nog niet was op het moment van de aanval. Het zou niet de eerste keer zijn dat media ten onrechte melden dat Al-Baghdadi dood is.

Al-Qaim ligt langs de Iraaks-Syrische grens. Het grensgebied is in handen van de terreurorganisatie. IS heeft vanuit Syri versterking gestuurd om te helpen bij het bergen van lichamen. Door de bombardementen zijn veel gebouwen verwoest. Onder het puin zouden nog steeds strijders liggen.
Abu Taleb zat er nog niet bij? :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:18:43 #120
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150063314
Ruimt lekker op als het waar is.

Ook weer bommen op Mosul vandaag:
rConflictNews twitterde op donderdag 26-02-2015 om 09:33:17 Happening now: US-led coalition staging airstrikes against #ISIS in centre of #Mosul - @Duhokpost http://t.co/79aGWjR0xG reageer retweet
Say what?
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:20:28 #121
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150063372
Say what?
pi_150063473
quote:
wat zijn dat voor beelden? Kan ik niet echt herkennen
#freefrederike
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:25:05 #123
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_150063494
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

^O^
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_150063522
quote:
4s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:24 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ze slopen musea, kerken en andere religiebouwwerken... voorwerpen van 1000+ jaar oud ...
pi_150063632
quote:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Nineveh
pi_150063914
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ze slopen musea, kerken en andere religiebouwwerken... voorwerpen van 1000+ jaar oud ...
quote:
Godver. Die Arabische barbaren maken me echt heel erg boos. Ze proberen echt van alle kanten westerse interventie uit te lokken. :r :r :r
#freefrederike
pi_150064121
quote:
4s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:38 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

Godver. Die Arabische barbaren maken me echt heel erg boos. Ze proberen echt van alle kanten westerse interventie uit te lokken. :r :r :r
Ja, ik ben ook echt woedend nu. Ze zijn niet alleen een belediging en gevaar voor de islam maar voor de gehele mensheid.
pi_150064134
quote:
4s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je moet niet denken dat ik Barzani steun. Ik zie hem als een geldwolf. Je hebt gelijk dat hij het geld van Bagdad belangrijker vindt dan onafhankelijkheid.

Daarentegen kan gezegd worden: onafhankelijkheid is niet te mijden als het oliecontract geen staande voet houdt:

[..]

Dat is net zo'n loze dreiging als dat onafhankelijkheidsreferendum. De tijd zou rijp zijn voor onafhankelijkheid, en nu hoor je er niks meer over.
pi_150064224
quote:
On Monday, a senior lawmaker disclosed that Iraq's army has shot down two British planes as they were carrying weapons for the ISIL terrorists in Al-Anbar province.

"The Iraqi Parliament's National Security and Defense Committee has access to the photos of both planes that are British and have crashed while they were carrying weapons for the ISIL," Head of the committee Hakem al-Zameli said, according to a Monday report of the Arabic-language information center of the Islamic Supreme Council of Iraq.
quote:
TEHRAN (FNA)- An Iraqi provincial official lashed out at the western countries and their regional allies for supporting Takfiri terrorists in Iraq, revealing that the US airplanes still continue to airdrop weapons and foodstuff for the ISIL terrorists.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_150064531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:45 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dat is net zo'n loze dreiging als dat onafhankelijkheidsreferendum. De tijd zou rijp zijn voor onafhankelijkheid, en nu hoor je er niks meer over.
Dat onafhankelijkheidsreferendum komen als Maliki aan de macht bleef.

Jij en ik weten dat Barzani alleen bij Bagdad blijft omdat hij houdt van geld. Als Bagdad hem geen geld geeft, dan verdwijnt hij daar dus. De hoogste bieder mag Barzani hebben.
#freefrederike
pi_150064593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

[..]

En dan even niet de bron erbij zetten: staatspropagandakanaal Farsnews wiens medium direct wordt beheerd door de Iraanse staat.

Niet alleen staan die zogenaamde foto's er niet bij, ook de iraakse regering weet dat zulke dingen bullshit zijn. Irak kan niet zomaar 2 Engelse vliegtuigen neerschieten.

Dit is Mullah propaganda om het Iraakse volk anti-westers te maken.
#freefrederike
pi_150064997
quote:

[..]

[..]

Gaat pas gebeuren als er iets groots gebeurt in de VS denk ik. Een tweede 9/11...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 13:13:38 ]
pi_150065118
quote:

[..]

Dat zijn beelden van mijn voorvaders ;( Van mijn volk
pi_150065264
quote:
4s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

En dan even niet de bron erbij zetten: staatspropagandakanaal Farsnews wiens medium direct wordt beheerd door de Iraanse staat.

Niet alleen staan die zogenaamde foto's er niet bij, ook de iraakse regering weet dat zulke dingen bullshit zijn. Irak kan niet zomaar 2 Engelse vliegtuigen neerschieten.

Dit is Mullah propaganda om het Iraakse volk anti-westers te maken.
Is Iran anti of pro-IS?
Iran, Syri en Rusland werken nauw samen.
Of het Westen liegt en steunt IS, of Iran,Syrie en Rusland liegen en steunen IS.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:21:36 #135
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150065284
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Is Iran anti of pro-IS?
Of het Westen liegt en steunt IS, of Iran,Syrie en Rusland liegen en steunen IS.
_O-
Say what?
pi_150065382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat zijn beelden van mijn voorvaders ;( Van mijn volk
En eerst claimden ze nog dat de Peshmerga aan t liegen was over dat ISIS beelden sloopt. Blijkt dat Pesh dus toch gelijk had...
#freefrederike
pi_150065408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Is Iran anti of pro-IS?
Zo zwart wit heb ik het nog nooit meegemaakt.
Uhm, wat dacht je van: het Mullah regime verzint dit om Irak anti-westers te maken?
#freefrederike
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:26:21 #138
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150065448
Wahabi's over de hele wereld steunen ISIS, regeringen niet, want dat bedreigt hun positie.
Say what?
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:46:15 #139
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150066098
quote:
4s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Zo zwart wit heb ik het nog nooit meegemaakt.
Uhm, wat dacht je van: het Mullah regime verzint dit om Irak anti-westers te maken?
Niemand neemt jou serieus.
pi_150067477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Niemand neemt jou serieus.
Bron?
#freefrederike
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:28:41 #141
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150067621
quote:
4s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:25 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Bron?
Wolfjes doen niet aan bronvermelding.
Say what?
pi_150067725
quote:

[..]

[..]

En de Koerdische ISIS leden dan? Maken die je niet boos?
pi_150067843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:31 schreef Peunage het volgende:

[..]

En de Koerdische ISIS leden dan? Maken die je niet boos?
Tuurlijk wel, net zoal de tsjejeense ISIS terroristen en de Turkse, maar zover ik weet komt Al-Baghdadi uit een Arabisch land en niet uit de KRG/Turkije/Rusland. Net zoals de meeste ISIS terroristen. :')

PS: ik zou niet spreken over leden, maar over terroristen/barbaren/mongolen/subhumans.
#freefrederike
pi_150068725
quote:
Schokkende video: IS-strijders slopen eeuwenoude kunstwerken

IS heeft een video vrijgegeven waarin te zien is hoe strijders een museum in de Iraakse stad Nineveh binnendringen en alles kort en klein slaan. De IS-strijders gebruiken hamers en drilboren om eeuwenoude standbeelden en kunstschatten te vernietigen.

Waarschijnlijk gebeurde de slooppartij al in januari, maar nu zijn er beelden van opgedoken. Niet alleen het museum van de historische stad werd vernield, in de video is ook te zien hoe enkele muren van duizenden jaren oud worden afgebroken door IS-strijders.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)uwenoude-kunstwerken
pi_150068855
Wat een krankzinnige waanzin om zulke prachtige eeuwenoude kunstschatten te vernielen

Doet me denken aan de vernieling van die enorme beelden in Afghanistan
٩๏̯͡๏)۶
pi_150068920
Waren die IS dwazen trouwens ook niet van plan de Ka'aba te vernielen? Ben wel benieuwd wat dat te weeg brengt bij de gemiddelde Muzzelman
٩๏̯͡๏)۶
pi_150069264
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Waren die IS dwazen trouwens ook niet van plan de Ka'aba te vernielen? Ben wel benieuwd wat dat te weeg brengt bij de gemiddelde Muzzelman
Denk jij dat ISIS saudi ooit kan binnendringen? Dan zal de VS meteen duizenden grondtroepen inzetten. VS is de beveiliging van Saudi.
#freefrederike
pi_150071139
Mooie beelden van de Koerden tijdens de slag om Shingal(is nog steeds gaande).

pi_150072256
US-led airstrike kills 9 civilians in Iraqi border town
quote:
At least nine civilians have been killed in an airstrike by the US-led coalition against the ISIL Takfiri terrorists in a border town in Iraq’s western Anbar province.

The attack also killed 17 members of the Takfiri terrorist group and wounded over two dozen others in the Iraqi town of Qaim near the Syrian border on Thursday.

The terrorist group’s leader, Ibrahim al-Samarrai aka Abu Bakr al-Baghdadi, was reported to be operating in the border area.

The US-led coalition has conducted several airstrikes on ISIL positions across Iraq, but the air raids have so far failed to dislodge the terrorists.

Meanwhile, the Iraqi army and Shia volunteer forces have tightened the noose around the ISIL Takfiri militants in several areas including in the restive province of Salahuddin.

Iraqi forces have liberated two eastern regions formerly controlled by the ISIL terrorists.

The ISIL started its campaign of terror in Iraq in early June 2014. The heavily-armed militants took control of Mosul before sweeping through parts of the country’s Sunni Arab heartland.

The terrorists have been carrying out horrific acts of violence, including public decapitations, against all Iraqi communities such as Shias, Sunnis, Kurds and Christians.
En tegelijk zeuren de Amerikanen over de doden door bombardementen van het Syrische leger...
pi_150075332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef reza1 het volgende:
US-led airstrike kills 9 civilians in Iraqi border town

[..]

En tegelijk zeuren de Amerikanen over de doden door bombardementen van het Syrische leger...
Dat is niet eens het trieste. Het trieste is, dat die landen die tegen Assad zijn, zelf 1000x erger hun burgers behandelen dan Assad deed.

Als Saudi Arabie, Hamas, Qatar en dat soort landen tegen je zijn, dan weet je dat je het juist goed doet. Ik hoop dat de Syrie-Iran-coalitie alleen maar sterker wordt. Zodra Syrie er weer bovenop komt, dan zullen de Saudiers elke dag in hun broek pissen voor een Iran-Syrie coalitie.

Maar nog steeds ben ik tegen het Mullah regime
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')