quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze slopen musea, kerken en andere religiebouwwerken... voorwerpen van 1000+ jaar oud ...
Godver. Die Arabische barbaren maken me echt heel erg boos. Ze proberen echt van alle kanten westerse interventie uit te lokken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:29 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nineveh
Ja, ik ben ook echt woedend nu. Ze zijn niet alleen een belediging en gevaar voor de islam maar voor de gehele mensheid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Godver. Die Arabische barbaren maken me echt heel erg boos. Ze proberen echt van alle kanten westerse interventie uit te lokken.![]()
![]()
Dat is net zo'n loze dreiging als dat onafhankelijkheidsreferendum. De tijd zou rijp zijn voor onafhankelijkheid, en nu hoor je er niks meer over.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat ik Barzani steun. Ik zie hem als een geldwolf. Je hebt gelijk dat hij het geld van Bagdad belangrijker vindt dan onafhankelijkheid.
Daarentegen kan gezegd worden: onafhankelijkheid is niet te mijden als het oliecontract geen staande voet houdt:
[..]
quote:On Monday, a senior lawmaker disclosed that Iraq's army has shot down two British planes as they were carrying weapons for the ISIL terrorists in Al-Anbar province.
"The Iraqi Parliament's National Security and Defense Committee has access to the photos of both planes that are British and have crashed while they were carrying weapons for the ISIL," Head of the committee Hakem al-Zameli said, according to a Monday report of the Arabic-language information center of the Islamic Supreme Council of Iraq.
quote:TEHRAN (FNA)- An Iraqi provincial official lashed out at the western countries and their regional allies for supporting Takfiri terrorists in Iraq, revealing that the US airplanes still continue to airdrop weapons and foodstuff for the ISIL terrorists.
Dat onafhankelijkheidsreferendum komen als Maliki aan de macht bleef.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:45 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n loze dreiging als dat onafhankelijkheidsreferendum. De tijd zou rijp zijn voor onafhankelijkheid, en nu hoor je er niks meer over.
En dan even niet de bron erbij zetten: staatspropagandakanaal Farsnews wiens medium direct wordt beheerd door de Iraanse staat.quote:
Gaat pas gebeuren als er iets groots gebeurt in de VS denk ik. Een tweede 9/11...quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Godver. Die Arabische barbaren maken me echt heel erg boos. Ze proberen echt van alle kanten westerse interventie uit te lokken.![]()
![]()
Dat zijn beelden van mijn voorvadersquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
wat zijn dat voor beelden? Kan ik niet echt herkennen
Is Iran anti of pro-IS?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En dan even niet de bron erbij zetten: staatspropagandakanaal Farsnews wiens medium direct wordt beheerd door de Iraanse staat.
Niet alleen staan die zogenaamde foto's er niet bij, ook de iraakse regering weet dat zulke dingen bullshit zijn. Irak kan niet zomaar 2 Engelse vliegtuigen neerschieten.
Dit is Mullah propaganda om het Iraakse volk anti-westers te maken.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Is Iran anti of pro-IS?
Iran, Syrië en Rusland werken nauw samen.
Of het Westen liegt en steunt IS, of Iran,Syrie en Rusland liegen en steunen IS.
En eerst claimden ze nog dat de Peshmerga aan t liegen was over dat ISIS beelden sloopt. Blijkt dat Pesh dus toch gelijk had...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van mijn voorvadersVan mijn volk
Zo zwart wit heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Is Iran anti of pro-IS?
Iran, Syrië en Rusland werken nauw samen.
Of het Westen liegt en steunt IS, of Iran,Syrie en Rusland liegen en steunen IS.
Niemand neemt jou serieus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zo zwart wit heb ik het nog nooit meegemaakt.
Uhm, wat dacht je van: het Mullah regime verzint dit om Irak anti-westers te maken?
En de Koerdische ISIS leden dan? Maken die je niet boos?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
![]()
Tuurlijk wel, net zoal de tsjejeense ISIS terroristen en de Turkse, maar zover ik weet komt Al-Baghdadi uit een Arabisch land en niet uit de KRG/Turkije/Rusland. Net zoals de meeste ISIS terroristen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
En de Koerdische ISIS leden dan? Maken die je niet boos?
quote:Schokkende video: IS-strijders slopen eeuwenoude kunstwerken
IS heeft een video vrijgegeven waarin te zien is hoe strijders een museum in de Iraakse stad Nineveh binnendringen en alles kort en klein slaan. De IS-strijders gebruiken hamers en drilboren om eeuwenoude standbeelden en kunstschatten te vernietigen.
Waarschijnlijk gebeurde de slooppartij al in januari, maar nu zijn er beelden van opgedoken. Niet alleen het museum van de historische stad werd vernield, in de video is ook te zien hoe enkele muren van duizenden jaren oud worden afgebroken door IS-strijders.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)uwenoude-kunstwerken
Denk jij dat ISIS saudi ooit kan binnendringen? Dan zal de VS meteen duizenden grondtroepen inzetten. VS is de beveiliging van Saudi.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Waren die IS dwazen trouwens ook niet van plan de Ka'aba te vernielen? Ben wel benieuwd wat dat te weeg brengt bij de gemiddelde Muzzelman
En tegelijk zeuren de Amerikanen over de doden door bombardementen van het Syrische leger...quote:At least nine civilians have been killed in an airstrike by the US-led coalition against the ISIL Takfiri terrorists in a border town in Iraq’s western Anbar province.
The attack also killed 17 members of the Takfiri terrorist group and wounded over two dozen others in the Iraqi town of Qaim near the Syrian border on Thursday.
The terrorist group’s leader, Ibrahim al-Samarrai aka Abu Bakr al-Baghdadi, was reported to be operating in the border area.
The US-led coalition has conducted several airstrikes on ISIL positions across Iraq, but the air raids have so far failed to dislodge the terrorists.
Meanwhile, the Iraqi army and Shia volunteer forces have tightened the noose around the ISIL Takfiri militants in several areas including in the restive province of Salahuddin.
Iraqi forces have liberated two eastern regions formerly controlled by the ISIL terrorists.
The ISIL started its campaign of terror in Iraq in early June 2014. The heavily-armed militants took control of Mosul before sweeping through parts of the country’s Sunni Arab heartland.
The terrorists have been carrying out horrific acts of violence, including public decapitations, against all Iraqi communities such as Shias, Sunnis, Kurds and Christians.
Dat is niet eens het trieste. Het trieste is, dat die landen die tegen Assad zijn, zelf 1000x erger hun burgers behandelen dan Assad deed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef reza1 het volgende:
US-led airstrike kills 9 civilians in Iraqi border town
[..]
En tegelijk zeuren de Amerikanen over de doden door bombardementen van het Syrische leger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |