SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 2% gewijzigd door RijstbaI op 23-02-2015 21:35:32 ]#LockupDS2
http://careers.ea.com/people-of-eaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Het zelfde is als ik verhalen lees van mensen die in divisie 2 zitten met alleen een zilveren team
Hoezo is dit spel rigged?
Geef mij aub een naam ik kan het zelf niet vinden mensen
Get connected via Linkedin ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Het zelfde is als ik verhalen lees van mensen die in divisie 2 zitten met alleen een zilveren team
Jezus wat een downiesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
http://careers.ea.com/people-of-ea
Hier zal vast wel iemand tussen staan.
Je kan ook zelf solliciteren als je het beter kan natuurlijk:
http://careersearch.ea.com/careers/ea-studios-sports-jobs/
Waar vind ik hulp bij psychische problemen?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Pagina niet gevonden. En nu?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Waar vind ik hulp bij psychische problemen?
Aangepastquote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Pagina niet gevonden. En nu?
Rodrigoquote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de Liga BBVA is Neymar wel de meest aangewezen persoon om de plek naast Suarez in te nemen denk ik? (op 7 chem uiteraard, wil een snel ventje naast de trage Suarez)
Neymar ja. Fijne dribbel en agility voor een spits.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de Liga BBVA is Neymar wel de meest aangewezen persoon om de plek naast Suarez in te nemen denk ik? (op 7 chem uiteraard, wil een snel ventje naast de trage Suarez)
Iniesta voor die dribbel en 4* skillie.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neymar dus. SIF Rakitic er achter. De rest BPL. Geen zin om die BBVA verder uit te pluizen. Vorige keer leverde dat ook niks op.
Geen Jamesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neymar dus. SIF Rakitic er achter. De rest BPL. Geen zin om die BBVA verder uit te pluizen. Vorige keer leverde dat ook niks op.
Chames valt bij mij echt enorm tegenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen James![]()
Kan je gelijk IF Guarín ernaast zetten.
Booohhhh...grandioze kerels die Italianenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:26 schreef RijstbaI het volgende:
Pots, Tighadouini zit in het elftal van de week bij Gazetta dello sport
Bij mij doet hij het eigenlijk wel goed. Heb hem de vrije rol gegeven en hij duikt overal op. Heeft wel maar 2x in 9 wedstrijden gescoord maar hij strooit wel met mooie passes op de wingers en hier en daar een assist. Team waar hij in zit speelt ook wel lekker, dat zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Chames valt bij mij echt enorm tegen![]()
Vrij onzichtbaar op de CAM positie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he zelfde team als rijstquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Rijstbal het volgende:
loopt heerlijk mn team
[ afbeelding ]
IF Dost op de bank? Hoe speelt hij? Heb hem al voor discard value gehaald maar nog niet mee gespeeld. Gisteren even co-op met VFL Wolfsburg gespeeld, toen was Dost niet te stoppen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Rijstbal het volgende:
loopt heerlijk mn team
[ afbeelding ]
Is wel iemand die in de 16 de ballen erin kan raggen. En nog sterk ook. Zijn eerste wedstrijd maakte hij 4 goals. Daarna weer 3 wedstrijden droog. Ik moet nog even een goed team om hem heen bouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Dost op de bank? Hoe speelt hij? Heb hem al voor discard value gehaald maar nog niet mee gespeeld. Gisteren even co-op met VFL Wolfsburg gespeeld, toen was Dost niet te stoppen.
Dat merkte ik bij co-op ook. Hij moet in de 16 staan om überhaupt het doel te raken... Dichtbij het doel ging echt alles erin.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:04 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Is wel iemand die in de 16 de ballen erin kan raggen. En nog sterk ook. Zijn eerste wedstrijd maakte hij 4 goals. Daarna weer 3 wedstrijden droog. Ik moet nog even een goed team om hem heen bouwen.
Las van het weekend oom al zoiets, echt te ziek voor woorden. Dit is gewoon poging tot moord.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef renevandieren het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-stalen-pijpen.dhtml
Ook dat stukje van die zuster in het ziekenhuis. Bizar gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Las van het weekend oom al zoiets, echt te ziek voor woorden. Dit is gewoon poging tot moord.
Italianen zijn gewoon verschrikkelijke mensen, bijna net zo erg als de Fransen...
Silver teams zijn dan ook heel erg goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Dat idee is ook volslagen belachelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 13:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ook dat stukje van die zuster in het ziekenhuis. Bizar gewoon.
Italianen zijn gewoon vieze profiteurs. Gelukkig heeft de KNVB al nee gezegd tegen het idee van een benefiet wedstrijd in de Kuip.
Er zijn zelfs crowdfundings opgezet door Nederlanders om de schade te betalen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat idee is ook volslagen belachelijk
Dat lijstje was ridicuul. Omzetderving voor omliggende winkels en kroegen, terwijl het Romeinse stadsbestuur hen liet sluiten en drooglegging voorschreefquote:Op maandag 23 februari 2015 13:22 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Er zijn zelfs crowdfundings opgezet door Nederlanders om de schade te betalen.
Vliegje in z'n oog.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Nani golaso
http://www.voetbalprimeur(...)-geweldige-goal.html
Geen idee waarom hij moest janken alleen
En wat is er precies voor blijvende schade aan de fontein?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijstje was ridicuul. Omzetderving voor omliggende winkels en kroegen, terwijl het Romeinse stadsbestuur hen liet sluiten en drooglegging voorschreef![]()
Dat ze schade aan die fontein willen verhalen, kan ik best begrijpen. De vraag is alleen: zoek maar een organisatie die de verantwoording gaat dragen voor die 200 gasten die zich daar als mongolen hebben gedragen.
Het grappige is ook dat ze een miljoen vragen voor het restaureren van het fontein terwijl de vorige restauratie maar 200.000 euro heeft gekost.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat lijstje was ridicuul. Omzetderving voor omliggende winkels en kroegen, terwijl het Romeinse stadsbestuur hen liet sluiten en drooglegging voorschreef
Volgens mij een glasscherf in een voeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En wat is er precies voor blijvende schade aan de fontein?
Geen idee, ik niet de moeite genomen om ervoor naar Rome te gaan en het na te gaan. Als ik dat al zou kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je hebt je mening wel weer klaar terwijl je er niet in de buurt bent geweestquote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat ze een miljoen vragen voor het restaureren van het fontein terwijl de vorige restauratie maar 200.000 euro heeft gekost.
Deze restauratie was gedaan na 400 jaar.
Ze laten een afgebrokkeld randje zien, maar op alle foto's van de fontein zie je dat terug. Ze hadden het net vorige week gerestaureerd, echt waar!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Welke mening? Genoeg gasten die ik ken die daar geweest zijn en geen rel gezien hebben. Die zaten lekker een drankje te doen in andere delen van de stad.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:28 schreef wieisboos het volgende:
e hebt je mening wel weer klaar terwijl je er niet in de buurt bent geweest
Italianen kutvolk!!!11!! en het dan raar vinden als alle Feyenoordsupporters over één kam worden geschoren
Dit was maar een klein deel van de grote groep die daar was.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Blijkbaar heeft die jongen dus wel degelijk aangevoeld dat het fout ging, daar op dat plein, en heeft hij zich uit de voeten gemaakt. En dat hebben meer mensen gedaan...je kan je afvragen waarom mensen met kinderen daar dan alsnog zijn blijven rondhangen.
Je bedoelt dat er her en der in de stad nog veel meer supporters rondliepen, die in alle rust genoten van een monumentje, pleintje en terrasje? Dat snap ik. Maar ik hoor maar steeds dat onschuldige vrouwen en kinderen op dat plein en in dat steegje onder de voet zijn gelopen door Italiaanse ME. Ik snap dus niet dat ze daar uberhaupt nog waren...als die gast al aangeeft dat hij daar weg is gegaan zodra hij voelde dat het uit de hand ging lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dit was maar een klein deel van de grote groep die daar was.
Tsja dat snap ik ook niet. Misschien was het eerst gezellig en werd de sfeer ineens grimmig. Geen idee.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er her en der in de stad nog veel meer supporters rondliepen, die in alle rust genoten van een monumentje, pleintje en terrasje? Dat snap ik. Maar ik hoor maar steeds dat onschuldige vrouwen en kinderen op dat plein en in dat steegje onder de voet zijn gelopen door Italiaanse ME. Ik snap dus niet dat ze daar uberhaupt nog waren...als die gast al aangeeft dat hij daar weg is gegaan zodra hij voelde dat het uit de hand ging lopen.
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen later deze week. Hopen dat dat meevalt.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Tsja dat snap ik ook niet. Misschien was het eerst gezellig en werd de sfeer ineens grimmig. Geen idee.
Zal wel meevallen denk ik. Ik hoop op een gezellige avond met een winst voor Feyenoord natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen later deze week. Hopen dat dat meevalt.
Edit: ben in de war met een ander verhaal. Die jordy heeft het wel over de wedstrijddag. Dat verhaal van die fanshopmedewerker was op woensdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er her en der in de stad nog veel meer supporters rondliepen, die in alle rust genoten van een monumentje, pleintje en terrasje? Dat snap ik. Maar ik hoor maar steeds dat onschuldige vrouwen en kinderen op dat plein en in dat steegje onder de voet zijn gelopen door Italiaanse ME. Ik snap dus niet dat ze daar uberhaupt nog waren...als die gast al aangeeft dat hij daar weg is gegaan zodra hij voelde dat het uit de hand ging lopen.
Linkje naar het verhaal van de fanshopmedewerker?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Deze jongen beschrijft de gebeurtenissen van woensdag. De beschrijvingen over vrouwen en kinderen die onder de voet gelopen werden zijn van donderdagmiddag. Hoe dan ook, ik ben wel met je eens dat er echt wel wat moet gebeuren wil je "per ongeluk" ineens tussen de rellen staan. Dan heb je wel al wat signalen gemist ja.
Edit: ben in de war met een ander verhaal. Die jordy heeft het wel over de wedstrijddag. Dat verhaal van die fanshopmedewerker was op woensdag.
Er is marmer van het monumentale ding afgeslagen en is nu ook niet meer terug te vinden, best aso eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtmlquote:Op maandag 23 februari 2015 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkje naar het verhaal van de fanshopmedewerker?
En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Romequote:Op maandag 23 februari 2015 13:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er is marmer van het monumentale ding afgeslagen en is nu ook niet meer terug te vinden, best aso eigenlijk.
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Rome
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtml
dat item over Peugeot gisteravondquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Tja...hij komt op mij best geloofwaardig over. Maar hij had daar dus ook gewoon nooit moeten zijn, niet op die plek. En dat kun je je heel goed bedenken als je daar staat en je kijkt om je heen en ziet dat 80% van je groepsgenoten waus zijn. Als je altijd angstvallig weg bent gebleven bij dit soort ongein, moet je zeker zorgen dat je er in een land als Italie ver bij uit de buurt blijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtml
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat item over Peugeot gisteravond
Ferrari en MCLaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Was inderdaad legendarische TV
Jammer dat Ferrari zo kinderachtig doet.
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.
Ja inderdaadquote:
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Alhoewel ik de eis van McClaren nog wel redelijk vind omdat Ferrari een reputatie heeft om auto's helemaal aan te passen voor een ritje. Wel leuk dat Bin Laden ze alle 3 heeft
Ja echt idioot.... wel netjes van Porsche dat ze helemaal niet moeilijk erover doenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen.
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
1 artikel in AD Regio Rotterdam wowquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Denk dat dat wel meevalt hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal in Rotterdam ook wel fraai worden
Ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
1 artikel in AD Regio Rotterdam wow
Hier spreekt een kennerquote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
Tevens:
http://wijzijnromeinen.nl/___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:Het vandalisme van een groepje Nederlandse hooligans in Rome heeft niet alleen de inwoners van Rome verbijsterd en getroffen, maar ook ons, Nederlanders. Dat is een signaal dat wij, als Nederlanders in het verdomhoekje, nu ondubbelzinnig aan de wereld willen afgeven. Om dat signaal kracht bij te zetten is een groep jonge Nederlanders de actie ‘Wij Zijn Romeinen’ gestart.
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.
Jij weet echt allesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ik ergens was en dacht oh goh zomaar ME waar komen die nu in ene vandaan. Oh ze beginnen nog te slaan ook dat is gek.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hier spreekt een kennerIk ben nu supporter in ruste, maar heb erg veel uitwedstrijden bezocht van mijn club. Nu is AZ een vrij rustige club, maar zelfs ik ben in situaties terecht gekomen waarin je gewoon de lul was, zonder enig agressief gedrag vertoond te hebben. Kun je niks aan doen, er zitten altijd sufferds tussen die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment waren.
Nee ik ben nog nooit per ongeluk in een supportersrel met de ME terecht gekomen nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit per ongeluk in een supportersrel met de ME terecht gekomen nee.
Ik ben wel in rellen met de ME terecht gekomen, dat dan weer wel. maar nooit "per ongeluk"quote:
Ik wil nooit ruzie met jou krijgen man.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben wel in rellen met de ME terecht gekomen, dat dan weer wel. maar nooit "per ongeluk"
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debielquote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil nooit ruzie met jou krijgen man.
Je hebt ook nog is verkeerde vrienden. Nu ben ik echt bang.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debiel![]()
Maar ik geloof niet dat je "zomaar" in zo'n situatie terecht komt.
Ik heb helemaal geen vriendenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog is verkeerde vrienden. Nu ben ik echt bang.
Ik zal je een voorbeeld geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debiel![]()
Maar ik geloof niet dat je "zomaar" in zo'n situatie terecht komt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben alleen een keer in aanraking gekomen met een ME schild, omdat ik naar het station rende om de laatste trein te halen en dat mocht blijkbaar niet
Dat schild stond daar gewoon of hield een ME'er het vast?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben alleen een keer in aanraking gekomen met een ME schild, omdat ik naar het station rende om de laatste trein te halen en dat mocht blijkbaar niet
Klinkt inderdaad als verkeerde tijdstip, verkeerde plek.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Ik was met Feyenoord in Praag. Toen de tocht (te voet) naar het stadion begon was er niks aan de hand. Eenmaal op een trap aangekomen stond er ineens een rij ME die de trap blokkeert (want Praag supporters aan andere kant), teruglopen mocht ook niet meer (ook aan de achterkant van de groep werd een rij ME'ers neergezet). Als dan 20 gekken besluiten toch door te willen lopen/voorwerpen beginnen te gooien richting de ME gaat de ME echt niet kijken wie er wel en wie er niet op ruzie uit zijn. Die meppen gewoon naar alles wat beweegt.
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Papadiouf het volgende:
Die prijzen op de pc gaan echt nergens meer over... TOTY iniesta 750k, toty david lolz 400k en sif sanchez 370k
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild. En dan vind ik huilen tegen de politie vrij sneu.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Ik was met Feyenoord in Praag. Toen de tocht (te voet) naar het stadion begon was er niks aan de hand. Eenmaal op een trap aangekomen stond er ineens een rij ME die de trap blokkeert (want Praag supporters aan andere kant), teruglopen mocht ook niet meer (ook aan de achterkant van de groep werd een rij ME'ers neergezet). Als dan 20 gekken besluiten toch door te willen lopen/voorwerpen beginnen te gooien richting de ME gaat de ME echt niet kijken wie er wel en wie er niet op ruzie uit zijn. Die meppen gewoon naar alles wat beweegt.
Jezusquote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild.
Relatief hoge coin prijzen, 10 eu voor een miljoen terwijl je vlak voor het TOTY nog 4eu voor een mil betaalde. En omdat de webapp down is denk ik.quote:
Als er dingen in dit forum besproken worden waar je geen verstand van hebt, heb je altijd de optie om je niet in de discussie te mengen. Maak er gebruik van zo nu en dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild. En dan vind ik huilen tegen de politie vrij sneu.
Ach die Roma fans hebben i.i.g. een eitje donderdag want de Nederlandse ME is toch wel lief.
Die gasten in Rome hadden echt wel weg gekund hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Als je echt niet in dat soort dingen verzeild wil raken moet je niet naar uitwedstrijden gaan maar dat jij het idee hebt dat je wel weg kon terwijl iemand zo duidelijk zon verhaal verteld zegt wel genoeg
Domme clown ben je ook.
Ik was er niet bij dus weet dat niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die gasten in Rome hadden echt wel weg gekund hoor
Sjon heeft wel degelijk een punt. Die kerel die 's nachts voor zijn hotel neergestoken werd, vertelde dat hij weg is gelopen van dat plein omdat hij aanvoelde dat het mis zou gaan. Het kon in deze situatie ('s middags) tot op zeker moment dus prima.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Als je echt niet in dat soort dingen verzeild wil raken moet je niet naar uitwedstrijden gaan maar dat jij het idee hebt dat je wel weg kon terwijl iemand zo duidelijk zon verhaal verteld zegt wel genoeg
Domme clown ben je ook.
Dus omdat ik een andere mening heb heb ik er meteen maar geen verstand vanquote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er dingen in dit forum besproken worden waar je geen verstand van hebt, heb je altijd de optie om je niet in de discussie te mengen. Maak er gebruik van zo nu en dan.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere mening heb heb ik er meteen maar geen verstand van
ook al geen verstandquote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon heeft wel degelijk een punt. Die kerel die 's nachts voor zijn hotel neergestoken werd, vertelde dat hij weg is gelopen van dat plein omdat hij aanvoelde dat het mis zou gaan. Het kon in deze situatie dus prima.
Als je weer rijk bent moet je SIF Auba maar kopen. Dat is pas genieten. Op volle snelheid langs de verdedigers heensprintenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef dolf1010 het volgende:
Nou, ik heb weer een fatsoenlijk teampje kunnen maken na 20 wedstrijden.
Remy en lukaku in de spits, ik geniet eindelijk weer echt van fifa... ookal dat ook komt omdat de 10e divisie wel erg makkelijk is natuurlijk.
Ik zie niet zo goed waarom je daar dan zoveel voor moet betalen, dat kun je met Ibarbo ook wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je weer rijk bent moet je SIF Auba maar kopen. Dat is pas genieten. Op volle snelheid langs de verdedigers heensprintenGoal van Auba is doorgaans gelijk een ragequit
2 spitsen systeem met SIF Auba en SIF Muller lijkt me echtquote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je weer rijk bent moet je SIF Auba maar kopen. Dat is pas genieten. Op volle snelheid langs de verdedigers heensprintenGoal van Auba is doorgaans gelijk een ragequit
Vorige week speelde ik de sterren van de hemel. Alles ging lekker, lekker combineren en mooi doelpuntjes. Gisteren ging het co-op ook prima, alle wedstrijden gewonnen...quote:Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef dolf1010 het volgende:
Nou, ik heb weer een fatsoenlijk teampje kunnen maken na 20 wedstrijden.
Remy en lukaku in de spits, ik geniet eindelijk weer echt van fifa... ookal dat ook komt omdat de 10e divisie wel erg makkelijk is natuurlijk.
Nee, dit is veel gemakkelijker en ziet er veel vetter uit. Zo vaak dat de tegenstander rood pakt omdat de doorgebroken Auba ondersteboven wordt getraptquote:Op maandag 23 februari 2015 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed waarom je daar dan zoveel voor moet betalen, dat kun je met Ibarbo ook wel.
Ik heb SIF Muller als CAM, en Reus als spits naast Auba. Werkt perfect, ook omdat Muller veel verdedigende klusjes op kan knappen zonder gemist te worden in de punt van de aanvalquote:Op maandag 23 februari 2015 15:09 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
2 spitsen systeem met SIF Auba en SIF Muller lijkt me echt
JBGSquote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vorige week speelde ik de sterren van de hemel. Alles ging lekker, lekker combineren en mooi doelpuntjes. Gisteren ging het co-op ook prima, alle wedstrijden gewonnen...
Ga ik net weer FUT doen en lukt opeens niets meer. Gewoon dezelfde teams als vorige week waar het eerst zo lekker mee ging... Simpele passes komen niet aan, loopacties kloppen voor geen meter en als ik dan een keer een mooi schot produceer heeft de keeper hem op wonderbaarlijke wijze...
Mijn enige oogst vandaag is een IF Rafinha voor 43k. En ik heb er nog 5, dus een nieuwe halen vond ik niet zo nodig.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Lacazette verkocht voor 987K, nieuwe gekocht voor 839K, welke uiteraard weer op de TP gaat
Ik had nog 2 schurrles verkocht en een Sneijder voor 108K. De Sneijders waren de minste investering van allemaal. Is nu nog maar rond de 50K waard. Als het zo door blijft verkopen, dan kan Messi toch dichtbij komen binnen een paar wekenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn enige oogst vandaag is een IF Rafinha voor 43k. En ik heb er nog 5, dus een nieuwe halen vond ik niet zo nodig.
Morgen is hij in Manchester, veel dichterbij gaat hij de komende weken denk ik niet komenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had nog 2 schurrles verkocht en een Sneijder voor 108K. De Sneijders waren de minste investering van allemaal. Is nu nog maar rond de 50K waard. Als het zo door blijft verkopen, dan kan Messi toch dichtbij komen binnen een paar weken
Hij was laatst in Amsterdam, toen had je je slag al moeten slaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Morgen is hij in Manchester, veel dichterbij gaat hij de komende weken denk ik niet komen
Misschien brengt de zomer me wel in Spanje, dat is ook dichter bij dan nu. Maar dat is de komende maanden, dus dat telt eigenlijk niet. Deze post kan derhalve komen te vervallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Morgen is hij in Manchester, veel dichterbij gaat hij de komende weken denk ik niet komen
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee, dit is veel gemakkelijker en ziet er veel vetter uit. Zo vaak dat de tegenstander rood pakt omdat de doorgebroken Auba ondersteboven wordt getraptMooi om die wanhoop van de tegenstander te voelen. Echt genieten.
[..]
Ik heb SIF Muller als CAM, en Reus als spits naast Auba. Werkt perfect, ook omdat Muller veel verdedigende klusjes op kan knappen zonder gemist te worden in de punt van de aanval
50k?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had nog 2 schurrles verkocht en een Sneijder voor 108K. De Sneijders waren de minste investering van allemaal. Is nu nog maar rond de 50K waard. Als het zo door blijft verkopen, dan kan Messi toch dichtbij komen binnen een paar weken
+10 Reus doet het tot nu toe best goed. Ik haal dan liever allemaal trainingskaartjes voor hem.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen coins meer voor IF Benatia?
Verder: Reus eruit Robben erin
Kun je nagaan hoe goed Robben is met die kaartjes erop. Ik weet het niet want ik speel altijd zonder die kaartjes, maar dan is hij al de beste speler met wie ik heb gespeeld in deze FUT.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
+10 Reus doet het tot nu toe best goed. Ik haal dan liever allemaal trainingskaartjes voor hem.
Met een +6 kaartjequote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen coins meer voor IF Benatia?
Verder: Reus eruit Robben erin
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
Het hele FOK forum aan de ooit zo gehate trainingskaarten
in 2016 spelen we ook nog 5@tb denk
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed Robben is met die kaartjes erop. Ik weet het niet want ik speel altijd zonder die kaartjes, maar dan is hij al de beste speler met wie ik heb gespeeld in deze FUT.
Misschien moet ik ook maar iets realistischer gaan zijn met de winstoogdoelstellingen van mijn DSL-dealsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met een +6 kaartje![]()
Sneijder kan ik helaas niet meer van maken dan dit. Maar door de constant hoge prijzen te vragen heb ik toch op die slechte investering winst gemaakt
[ afbeelding ]
rectificatie *Bijna het hele FOK Forumquote:
Trainingskaarten zijn onderdeel van het spel. Al heb ik ze alleen ingezet bij Robben omdat ik te arm was om de TOTY kaart te kopen. Maar je ontneemt jezelf wel voordeel door de kaartjes te discarden die je uit packs haalt.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
Dat deed ik in FUT 12 alquote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
5@tb en ultra def zijn ook onderdeel van het spel maar worden ook gehaatquote:Op maandag 23 februari 2015 15:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Trainingskaarten zijn onderdeel van het spel. Al heb ik ze alleen ingezet bij Robben omdat ik te arm was om de TOTY kaart te kopen. Maar je ontneemt jezelf wel voordeel door de kaartjes te discarden die je uit packs haalt.
Dat zei ik een paar uur geleden ook al.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:03 schreef renevandieren het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)in_al_stuk_voor.html
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze laten een afgebrokkeld randje zien, maar op alle foto's van de fontein zie je dat terug. Ze hadden het net vorige week gerestaureerd, echt waar!
Mensen die zo vaak op Berlusconi stemmen vertrouw ik voor geen meter.
Ja ik zag het maar dan krijg je weer het stempel "je bent er niet geweest en dus mag je er geen mening over hebben."quote:Op maandag 23 februari 2015 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
het net vorige week gerestaureerd, echt waar!
Mensen die zo vaak op Berlusconi stemmen vertrouw ik voor geen meter.
Tel maar 9 punten op bij al deze statistiekenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:58 schreef renevandieren het volgende:
Een +6 kaartje op Auba is ook leuk.
Vanavond gelijk uitproberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Tel maar 9 punten op bij al deze statistieken![]()
[ afbeelding ]
grgrtwitter:ropzout twitterde op maandag 23-02-2015 om 15:42:54Schade fontein Piazza Spagna hooguit 2000 euro, zegt oud-staatssecretaris van cultuur Vittorio Sgarbi. #feyenoord. http://t.co/sH8PbH4qCh reageer retweet
Waarschijnlijk morgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand hier ervaring met levering via DHL?
Heb nu dit: [ afbeelding ]
Wordt ie dan vandaag of morgen bezorgd?
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Lacazette verkocht voor 987K, nieuwe gekocht voor 839K, welke uiteraard weer op de TP gaat
Kapotte flesjes krijg je geen statiegeld opquote:Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef RijstbaI het volgende:
En ze hebben de bierflesjes op het plein laten staan zodat de Romeinen met het statiegeld de schade kunnen vergoeden
oh sjonquote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kapotte flesjes krijg je geen statiegeld open volgens mij kennen Italianen het fenomeen statiegeld niet
Als ik dit soort onzin post gaat er zeker 5 man los met jij ben echt zo kanker dom wat ben je toch een clown ect. ect. vond dus nog dat ik wel mild wasquote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als ik dit soort onzin post gaat er zeker 5 man los met jij ben echt zo kanker dom wat ben je toch een clown ect. ect. vond dus nog dat ik wel mild was
Even kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Komen er vanavond 100k packs? De ene zegt van wel en de ander niet.
Speler die zwak gespeeld hebben? ehhhh?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Waar kun je zien van welke spelers er allemaal een team of the weak kaart is?
Dan hebben ze vaak dit logoquote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Nee nee, het is een heel team van zwakkelingen. Dat logo hierboven kloptquote:Op maandag 23 februari 2015 17:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Speler die zwak gespeeld hebben? ehhhh?
Klopt. Deze week is het team of the weak:quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dan hebben ze vaak dit logo [ afbeelding ]
waar heb je gekocht?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dan hebben ze vaak dit logo [ afbeelding ]
volgend weekend 17 punten los toch? Echt triestquote:
www.wefut.comquote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Klopt geen hol van zulke statistiekwebsites.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan je de populariteit van Wefut.com in Egypte verklaren?
[ afbeelding ]
Dat is wel echt een kutteam ja, knap gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuwe kutteam squad is af: [ afbeelding ]
Ik ken maar 5 spelers, maar leuk hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuwe kutteam squad is af: [ afbeelding ]
Wefut is Egyptisch voor 'blote wijven'.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan je de populariteit van Wefut.com in Egypte verklaren?
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet. Gewoon zieke hybrid.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is wel echt een kutteam ja, knap gedaan.
Ah dat wist ik niet. Vond het al een beetje vreemd. Grappig dat je het in Australië en Saoedi-Arabië zo goed doet. Fifa is toch nog best populair in Amerika en Canada als je het zo ziet. Zijn toch allemaal landen waar voetbal qua populariteit niet zo hoog scoort als in de meeste Europese landen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt geen hol van zulke statistiekwebsites.Dit is de officiële top 10 van de afgelopen maand:
[ afbeelding ]
Saudi Arabie hoger dan Duitsland
Er was duidelijk te zien dat er spelers zijn gekocht.quote:
haha die coins zie je nooit meer terugquote:Op maandag 23 februari 2015 19:44 schreef RijstbaI het volgende:
Onze agenten zullen u dadelijk te woord staan. Een ogenblik geduld. Er wacht of wachten op dit moment 209 bezoeker(s) om te worden geholpen.
Oh shit ¤2,53 wegquote:Op maandag 23 februari 2015 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha die coins zie je nooit meer terug
Positie denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
waarom is de if duurder dan de sif?
Zoveel winst heb ik drie dagen voor nodigquote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer met legends gehandeld, maar soms gaat dat best wel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(die Vieira was fresh, daar had ik misschien wel meer voor kunnen krijgen)
In totaal heb ik hiermee.. *tromgeroffel*
887.750 profit gemaakt.
Daarmee heb ik het verlies van alle packs van de afgelopen week goed gemaakt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer met legends gehandeld, maar soms gaat dat best wel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
887.750 profit gemaakt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
887.750 profit gemaakt.
Is daar ook geen Ronaldo versie van?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 Lindgren. met zijn Oemtietie voor 200 gif
Nee, dat is een andere. Die had ik geloof ik ook ergens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Is daar ook geen Ronaldo versie van?
RETROquote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom van niets dat veranderde ik in iets, een plek waar iets toch niets is. Ik zei vanaf kleins af aan dat ik een voorbeeld wilde zijn voor jong en oud. Ik vroeg God om mogelijkheden, zodat ik die wens kon waarmaken. En dan ga je jezelf realiseren dat er andere dingen voor gaan, dan dingen die je wilt zien. Ik heb gisteren iets gedaan waar ik mijn hele leven trots op zal zijn. Ik heb namelijk 10.000 gulden gedoneerd aan verschillende instanties. Instanties voor zieke kinderen, gehandicapten, sportverenigingen en aan een kerk gedoneerd. Hiermee wil ik bereiken dat er licht komt op 't pad van deze mensen. Dat zij geen slechte dingen zullen doen maar alleen het goede. Zij hebben veel positiviteit nodig. Ik zou iedereen er graag op willen attenderen dat ik dit niet heb gedaan, omdat ik het heb maar omdat ik het kan en anderen graag wil helpen. Het is mooi om anderen mensen te helpen die het nodig hebben. Ik wil de beste linksback ooit worden en dit zal mij helpen om dat te worden❤️❤️❤️
King Jetro?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom van niets dat veranderde ik in iets, een plek waar iets toch niets is. Ik zei vanaf kleins af aan dat ik een voorbeeld wilde zijn voor jong en oud. Ik vroeg God om mogelijkheden, zodat ik die wens kon waarmaken. En dan ga je jezelf realiseren dat er andere dingen voor gaan, dan dingen die je wilt zien. Ik heb gisteren iets gedaan waar ik mijn hele leven trots op zal zijn. Ik heb namelijk 10.000 gulden gedoneerd aan verschillende instanties. Instanties voor zieke kinderen, gehandicapten, sportverenigingen en aan een kerk gedoneerd. Hiermee wil ik bereiken dat er licht komt op 't pad van deze mensen. Dat zij geen slechte dingen zullen doen maar alleen het goede. Zij hebben veel positiviteit nodig. Ik zou iedereen er graag op willen attenderen dat ik dit niet heb gedaan, omdat ik het heb maar omdat ik het kan en anderen graag wil helpen. Het is mooi om anderen mensen te helpen die het nodig hebben. Ik wil de beste linksback ooit worden en dit zal mij helpen om dat te worden❤️❤️❤️
Lieve Willems.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ahquote:Op maandag 23 februari 2015 21:04 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Antiliaanse Guldens dus ongeveer 5000 euro.
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe zit dat met die Ieren die zo duur zijn?
Veel beter had ik het niet uit kunnen leggenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Het is ook een vrij lastige materie hoor. Zullen de komende weken nog best wat vragen over komen denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Veel beter had ik het niet uit kunnen leggen
Ik zal de info even in de OP zetten, mochten er vragen komen kunnen we daar altijd naar verwijzenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is ook een vrij lastige materie hoor. Zullen de komende weken nog best wat vragen over komen denk ik.
Joh, we zijn al zo rijk, gaan we daar nog de moeite voor doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt zoveel werk om dan al die Ieren erop te zetten
Daar zal iedereen blij mee zijn denk ik, elk jaar is het weer het zelfde liedjequote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal de info even in de OP zetten, mochten er vragen komen kunnen we daar altijd naar verwijzen
Ik heb geen Ieren in de club, ter compensatie voor ¤2,53 coins gekocht (mochten ze ooit nog binnen komen)quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, we zijn al zo rijk, gaan we daar nog de moeite voor doen?
[..]
Daar zal iedereen blij mee zijn denk ik, elk jaar is het weer het zelfde liedje
Tuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, we zijn al zo rijk, gaan we daar nog de moeite voor doen?
[..]
Daar zal iedereen blij mee zijn denk ik, elk jaar is het weer het zelfde liedje
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vrijdag zag hij het toch nog helemaal niet zitten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef renevandieren het volgende:
Als Johan vertrouwen heeft dan gaan we verliezen.
Nee, omdat hij geen UP heeft gekregen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Reemi postte al over de SIF Perisic prijs, zie het nu pasDat komt vooral door het verchijnen van IF Schurrle denk ik?
Draaikont ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrijdag zag hij het toch nog helemaal niet zitten?
Nee, dat zei Rene toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrijdag zag hij het toch nog helemaal niet zitten?
Het is wel een speler die de concurrentie met IF Schurrle aan zou kunnen gaan in mijn team. Als je hem LF maakt zou hij het niet eens slecht doen als spits op 7 chem denk ik. 187m, 85 jumping, 89 heading acc, 83 finishing en 88 shotpowerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij geen UP heeft gekregen.
Te weinig Choupo. En KdB.quote:
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penaltyquote:
Ik heb het geprobeerd met KdB, maar die rare kerel met het gezicht van een 15 jarige en ik mogen elkaar niet.quote:
Rijst neemt een pingel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penalty
ik ben sleeeeecht
Heb hetzelfde, Chopo knalt alles op de keeper.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penalty
ik ben sleeeeecht
Autistische lijntjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je kan wel zien wat het thema is
Oh ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je kan wel zien wat het thema is
Tevens UP Van Beek & Kongolo >>>>> deze CB's
Up Van Beek is ook een ekte ektequote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
en hier en daar wat p's
[..]
Oh ja.Kongyolo is wel een baas.
Ik gaat 'm proberen. Grazie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:32 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Up Van Beek is ook een ekte ekte
Door UP Van Beek wellichtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Raar dat hij ineens zo duur is. Volgens mij op de Xbox niet
Knal er dan een Nederlandse CAM bij zodat je El Kabirgod kan gebruiken.quote:
maar dan is het geen haaibridquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knal er dan een Nederlandse CAM bij zodat je El Kabirgod kan gebruiken.
En pak Esteban als keeper. Beste silver GK die ik heb gehad. Of wel een NL keeper en danDonk
Is K-bier zo goed dit jaar? Ik probeer het ekke zo en anders gooi ik het om. Esteban is wel een puike tip ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knal er dan een Nederlandse CAM bij zodat je El Kabirgod kan gebruiken.
En pak Esteban als keeper. Beste silver GK die ik heb gehad. Of wel een NL keeper en danDonk
IF Wie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 71-rated GK (Wiedwald) doet het gewoon beter dan de meeste andere keepersIF Die is best goed trouwens. Ik scoorde een mooie goal met hem in de finale maar na de wedstrijd was er een error en daardoor kreeg ik de win en de silver cup niet.
Het heeft ons bij clubs anders aardig geholpenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Goal line technologie werkt perfect!
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het heeft ons bij clubs anders aardig geholpen
Hij was hier altijd mijn supersub en deed het echt super. Maar ik wilde niet mijn formatie opofferen om hem erin te zetten. En de geniale Labyad opofferen vond ik ook niets. Maar het is echt wel een aanrader. Kut dat EA zijn transfer niet heeft doorgevoerd..speelt nu in Turkije.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is K-bier zo goed dit jaar? Ik probeer het ekke zo en anders gooi ik het om. Esteban is wel een puike tip ja.
Heb Kongyolo alsnog gekocht.
Hij klopt wel ingame volgens mij, maar ze hebben die freezeframe niet goed ingesteld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Goal line technologie werkt perfect!
Nee idd, dacht daar net ook aan. Ze freezen 'm terwijl de bal al half terugkomt uit het doel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij klopt wel ingame volgens mij, maar ze hebben die freezeframe niet goed ingesteld.
[ afbeelding ]
Heb die aparte corner nog even teruggekeken maar hij wordt duidelijk aangeraakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het heeft ons bij clubs anders aardig geholpen
Dat laatste lijkt me meer voor de hand liggen. Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:22 schreef DeWesp het volgende:
Mogge. Ik heb vannacht een mail van origin gekregen op mijn trade account. Over dat ze nu pas tijd hebben om naar mijn "issue" over mijn stuck content (items of coins) te kijken. 😀.
Nooit een "issue" ingediend. Dat is dus of een ban incoming. Of ze gaan een Messi in mijn club zetten. 😊
Hij speelde op LMquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-24
Adje erin
Benieuwd of Silva echt een TIF gaat krijgen. En zo ja, op LM of CAM.
Bron?quote:
Heb zelf gekekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bron?
In de paar lineups die ik heb gezien stond Nasri namelijk op LM, en Silva op CAM. En dus overweeg ik om de SIF-versie vast te verkopen...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:22 schreef DeWesp het volgende:
Mogge. Ik heb vannacht een mail van origin gekregen op mijn trade account. Over dat ze nu pas tijd hebben om naar mijn "issue" over mijn stuck content (items of coins) te kijken. 😀.
Nooit een "issue" ingediend. Dat is dus of een ban incoming. Of ze gaan een Messi in mijn club zetten. 😊
Oke, dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb zelf gekeken
Yaya en Fernandinho CDM, LM Silva, RM Nasri en CA/ST Dzeko & Aguero
Ik in FUT 13. Dat ging toen over Aguero. Dus een UP Aguero is best welkomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]die heb ik ook gehad
![]()
Laatste keer dat ik een issue aangaande stuck items aangemaakt heb ik halverwege FUT 14![]()
EAwat een bazen. ik krijg straks eindelijk mijn MOTM Robben en Ibra
Toen het spel net uit was had ik een stuck Quaresma op mijn TP. Mail gestuurd en vorige maand kreeg ik eindelijk een reactie dat ik was gecompenseerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:22 schreef DeWesp het volgende:
Nou laat maar komen die dingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:14 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Toen het spel net uit was had ik een stuck Quaresma op mijn TP. Mail gestuurd en vorige maand kreeg ik eindelijk een reactie dat ik was gecompenseerd.
100k + 7 untradable packs.
Wow. Ik heb sinds oktober een vaag Argentijns kitje vastzitten. Echt een prachtig dingetje. Ik zie mogelijkheden om mijn vermogen weer eens op te krikken nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:14 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Toen het spel net uit was had ik een stuck Quaresma op mijn TP. Mail gestuurd en vorige maand kreeg ik eindelijk een reactie dat ik was gecompenseerd.
100k + 7 untradable packs.
Ik weet het zo net nog niet, vertrouw het niet zo als EA in het verleden gedane zaken gaat onderzoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Ik heb sinds oktober een vaag Argentijns kitje vastzitten. Echt een prachtig dingetje. Ik zie mogelijkheden om mijn vermogen weer eens op te krikken nu
Ik heb niks te verbergen hoor. Ik heb namelijk geen coins gekocht. Niet in FUT13, NIET IN FUT14, en ook niet in FUT15. Gewoon nooit niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet, vertrouw het niet zo als EA in het verleden gedane zaken gaat onderzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |