Vrijdag zag hij het toch nog helemaal niet zitten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef renevandieren het volgende:
Als Johan vertrouwen heeft dan gaan we verliezen.
Nee, omdat hij geen UP heeft gekregen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Reemi postte al over de SIF Perisic prijs, zie het nu pasDat komt vooral door het verchijnen van IF Schurrle denk ik?
Draaikont ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrijdag zag hij het toch nog helemaal niet zitten?
Nee, dat zei Rene toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrijdag zag hij het toch nog helemaal niet zitten?
Het is wel een speler die de concurrentie met IF Schurrle aan zou kunnen gaan in mijn team. Als je hem LF maakt zou hij het niet eens slecht doen als spits op 7 chem denk ik. 187m, 85 jumping, 89 heading acc, 83 finishing en 88 shotpowerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij geen UP heeft gekregen.
Te weinig Choupo. En KdB.quote:
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penaltyquote:
Ik heb het geprobeerd met KdB, maar die rare kerel met het gezicht van een 15 jarige en ik mogen elkaar niet.quote:
Rijst neemt een pingel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penalty
ik ben sleeeeecht
Heb hetzelfde, Chopo knalt alles op de keeper.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penalty
ik ben sleeeeecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |