SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 2% gewijzigd door RijstbaI op 23-02-2015 21:35:32 ]#LockupDS2
http://careers.ea.com/people-of-eaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Het zelfde is als ik verhalen lees van mensen die in divisie 2 zitten met alleen een zilveren team
Hoezo is dit spel rigged?
Geef mij aub een naam ik kan het zelf niet vinden mensen
Get connected via Linkedin ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Het zelfde is als ik verhalen lees van mensen die in divisie 2 zitten met alleen een zilveren team
Jezus wat een downiesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
http://careers.ea.com/people-of-ea
Hier zal vast wel iemand tussen staan.
Je kan ook zelf solliciteren als je het beter kan natuurlijk:
http://careersearch.ea.com/careers/ea-studios-sports-jobs/
Waar vind ik hulp bij psychische problemen?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Pagina niet gevonden. En nu?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Waar vind ik hulp bij psychische problemen?
Aangepastquote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Pagina niet gevonden. En nu?
Rodrigoquote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de Liga BBVA is Neymar wel de meest aangewezen persoon om de plek naast Suarez in te nemen denk ik? (op 7 chem uiteraard, wil een snel ventje naast de trage Suarez)
Neymar ja. Fijne dribbel en agility voor een spits.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de Liga BBVA is Neymar wel de meest aangewezen persoon om de plek naast Suarez in te nemen denk ik? (op 7 chem uiteraard, wil een snel ventje naast de trage Suarez)
Iniesta voor die dribbel en 4* skillie.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neymar dus. SIF Rakitic er achter. De rest BPL. Geen zin om die BBVA verder uit te pluizen. Vorige keer leverde dat ook niks op.
Geen Jamesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neymar dus. SIF Rakitic er achter. De rest BPL. Geen zin om die BBVA verder uit te pluizen. Vorige keer leverde dat ook niks op.
Chames valt bij mij echt enorm tegenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen James![]()
Kan je gelijk IF Guarín ernaast zetten.
Booohhhh...grandioze kerels die Italianenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:26 schreef RijstbaI het volgende:
Pots, Tighadouini zit in het elftal van de week bij Gazetta dello sport
Bij mij doet hij het eigenlijk wel goed. Heb hem de vrije rol gegeven en hij duikt overal op. Heeft wel maar 2x in 9 wedstrijden gescoord maar hij strooit wel met mooie passes op de wingers en hier en daar een assist. Team waar hij in zit speelt ook wel lekker, dat zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Chames valt bij mij echt enorm tegen![]()
Vrij onzichtbaar op de CAM positie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he zelfde team als rijstquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Rijstbal het volgende:
loopt heerlijk mn team
[ afbeelding ]
IF Dost op de bank? Hoe speelt hij? Heb hem al voor discard value gehaald maar nog niet mee gespeeld. Gisteren even co-op met VFL Wolfsburg gespeeld, toen was Dost niet te stoppen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Rijstbal het volgende:
loopt heerlijk mn team
[ afbeelding ]
Is wel iemand die in de 16 de ballen erin kan raggen. En nog sterk ook. Zijn eerste wedstrijd maakte hij 4 goals. Daarna weer 3 wedstrijden droog. Ik moet nog even een goed team om hem heen bouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Dost op de bank? Hoe speelt hij? Heb hem al voor discard value gehaald maar nog niet mee gespeeld. Gisteren even co-op met VFL Wolfsburg gespeeld, toen was Dost niet te stoppen.
Dat merkte ik bij co-op ook. Hij moet in de 16 staan om überhaupt het doel te raken... Dichtbij het doel ging echt alles erin.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:04 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Is wel iemand die in de 16 de ballen erin kan raggen. En nog sterk ook. Zijn eerste wedstrijd maakte hij 4 goals. Daarna weer 3 wedstrijden droog. Ik moet nog even een goed team om hem heen bouwen.
Las van het weekend oom al zoiets, echt te ziek voor woorden. Dit is gewoon poging tot moord.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef renevandieren het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-stalen-pijpen.dhtml
Ook dat stukje van die zuster in het ziekenhuis. Bizar gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Las van het weekend oom al zoiets, echt te ziek voor woorden. Dit is gewoon poging tot moord.
Italianen zijn gewoon verschrikkelijke mensen, bijna net zo erg als de Fransen...
Silver teams zijn dan ook heel erg goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Dat idee is ook volslagen belachelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 13:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ook dat stukje van die zuster in het ziekenhuis. Bizar gewoon.
Italianen zijn gewoon vieze profiteurs. Gelukkig heeft de KNVB al nee gezegd tegen het idee van een benefiet wedstrijd in de Kuip.
Er zijn zelfs crowdfundings opgezet door Nederlanders om de schade te betalen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat idee is ook volslagen belachelijk
Dat lijstje was ridicuul. Omzetderving voor omliggende winkels en kroegen, terwijl het Romeinse stadsbestuur hen liet sluiten en drooglegging voorschreefquote:Op maandag 23 februari 2015 13:22 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Er zijn zelfs crowdfundings opgezet door Nederlanders om de schade te betalen.
Vliegje in z'n oog.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Nani golaso
http://www.voetbalprimeur(...)-geweldige-goal.html
Geen idee waarom hij moest janken alleen
En wat is er precies voor blijvende schade aan de fontein?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijstje was ridicuul. Omzetderving voor omliggende winkels en kroegen, terwijl het Romeinse stadsbestuur hen liet sluiten en drooglegging voorschreef![]()
Dat ze schade aan die fontein willen verhalen, kan ik best begrijpen. De vraag is alleen: zoek maar een organisatie die de verantwoording gaat dragen voor die 200 gasten die zich daar als mongolen hebben gedragen.
Het grappige is ook dat ze een miljoen vragen voor het restaureren van het fontein terwijl de vorige restauratie maar 200.000 euro heeft gekost.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat lijstje was ridicuul. Omzetderving voor omliggende winkels en kroegen, terwijl het Romeinse stadsbestuur hen liet sluiten en drooglegging voorschreef
Volgens mij een glasscherf in een voeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En wat is er precies voor blijvende schade aan de fontein?
Geen idee, ik niet de moeite genomen om ervoor naar Rome te gaan en het na te gaan. Als ik dat al zou kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je hebt je mening wel weer klaar terwijl je er niet in de buurt bent geweestquote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat ze een miljoen vragen voor het restaureren van het fontein terwijl de vorige restauratie maar 200.000 euro heeft gekost.
Deze restauratie was gedaan na 400 jaar.
Ze laten een afgebrokkeld randje zien, maar op alle foto's van de fontein zie je dat terug. Ze hadden het net vorige week gerestaureerd, echt waar!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Welke mening? Genoeg gasten die ik ken die daar geweest zijn en geen rel gezien hebben. Die zaten lekker een drankje te doen in andere delen van de stad.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:28 schreef wieisboos het volgende:
e hebt je mening wel weer klaar terwijl je er niet in de buurt bent geweest
Italianen kutvolk!!!11!! en het dan raar vinden als alle Feyenoordsupporters over één kam worden geschoren
Dit was maar een klein deel van de grote groep die daar was.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Blijkbaar heeft die jongen dus wel degelijk aangevoeld dat het fout ging, daar op dat plein, en heeft hij zich uit de voeten gemaakt. En dat hebben meer mensen gedaan...je kan je afvragen waarom mensen met kinderen daar dan alsnog zijn blijven rondhangen.
Je bedoelt dat er her en der in de stad nog veel meer supporters rondliepen, die in alle rust genoten van een monumentje, pleintje en terrasje? Dat snap ik. Maar ik hoor maar steeds dat onschuldige vrouwen en kinderen op dat plein en in dat steegje onder de voet zijn gelopen door Italiaanse ME. Ik snap dus niet dat ze daar uberhaupt nog waren...als die gast al aangeeft dat hij daar weg is gegaan zodra hij voelde dat het uit de hand ging lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dit was maar een klein deel van de grote groep die daar was.
Tsja dat snap ik ook niet. Misschien was het eerst gezellig en werd de sfeer ineens grimmig. Geen idee.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er her en der in de stad nog veel meer supporters rondliepen, die in alle rust genoten van een monumentje, pleintje en terrasje? Dat snap ik. Maar ik hoor maar steeds dat onschuldige vrouwen en kinderen op dat plein en in dat steegje onder de voet zijn gelopen door Italiaanse ME. Ik snap dus niet dat ze daar uberhaupt nog waren...als die gast al aangeeft dat hij daar weg is gegaan zodra hij voelde dat het uit de hand ging lopen.
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen later deze week. Hopen dat dat meevalt.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Tsja dat snap ik ook niet. Misschien was het eerst gezellig en werd de sfeer ineens grimmig. Geen idee.
Zal wel meevallen denk ik. Ik hoop op een gezellige avond met een winst voor Feyenoord natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen later deze week. Hopen dat dat meevalt.
Edit: ben in de war met een ander verhaal. Die jordy heeft het wel over de wedstrijddag. Dat verhaal van die fanshopmedewerker was op woensdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er her en der in de stad nog veel meer supporters rondliepen, die in alle rust genoten van een monumentje, pleintje en terrasje? Dat snap ik. Maar ik hoor maar steeds dat onschuldige vrouwen en kinderen op dat plein en in dat steegje onder de voet zijn gelopen door Italiaanse ME. Ik snap dus niet dat ze daar uberhaupt nog waren...als die gast al aangeeft dat hij daar weg is gegaan zodra hij voelde dat het uit de hand ging lopen.
Linkje naar het verhaal van de fanshopmedewerker?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Deze jongen beschrijft de gebeurtenissen van woensdag. De beschrijvingen over vrouwen en kinderen die onder de voet gelopen werden zijn van donderdagmiddag. Hoe dan ook, ik ben wel met je eens dat er echt wel wat moet gebeuren wil je "per ongeluk" ineens tussen de rellen staan. Dan heb je wel al wat signalen gemist ja.
Edit: ben in de war met een ander verhaal. Die jordy heeft het wel over de wedstrijddag. Dat verhaal van die fanshopmedewerker was op woensdag.
Er is marmer van het monumentale ding afgeslagen en is nu ook niet meer terug te vinden, best aso eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtmlquote:Op maandag 23 februari 2015 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkje naar het verhaal van de fanshopmedewerker?
En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Romequote:Op maandag 23 februari 2015 13:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er is marmer van het monumentale ding afgeslagen en is nu ook niet meer terug te vinden, best aso eigenlijk.
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Rome
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtml
dat item over Peugeot gisteravondquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Tja...hij komt op mij best geloofwaardig over. Maar hij had daar dus ook gewoon nooit moeten zijn, niet op die plek. En dat kun je je heel goed bedenken als je daar staat en je kijkt om je heen en ziet dat 80% van je groepsgenoten waus zijn. Als je altijd angstvallig weg bent gebleven bij dit soort ongein, moet je zeker zorgen dat je er in een land als Italie ver bij uit de buurt blijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtml
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat item over Peugeot gisteravond
Ferrari en MCLaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Was inderdaad legendarische TV
Jammer dat Ferrari zo kinderachtig doet.
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.
Ja inderdaadquote:
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Alhoewel ik de eis van McClaren nog wel redelijk vind omdat Ferrari een reputatie heeft om auto's helemaal aan te passen voor een ritje. Wel leuk dat Bin Laden ze alle 3 heeft
Ja echt idioot.... wel netjes van Porsche dat ze helemaal niet moeilijk erover doenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen.
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
1 artikel in AD Regio Rotterdam wowquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Denk dat dat wel meevalt hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal in Rotterdam ook wel fraai worden
Ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
1 artikel in AD Regio Rotterdam wow
Hier spreekt een kennerquote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
Tevens:
http://wijzijnromeinen.nl/___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:Het vandalisme van een groepje Nederlandse hooligans in Rome heeft niet alleen de inwoners van Rome verbijsterd en getroffen, maar ook ons, Nederlanders. Dat is een signaal dat wij, als Nederlanders in het verdomhoekje, nu ondubbelzinnig aan de wereld willen afgeven. Om dat signaal kracht bij te zetten is een groep jonge Nederlanders de actie ‘Wij Zijn Romeinen’ gestart.
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.
Jij weet echt allesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ik ergens was en dacht oh goh zomaar ME waar komen die nu in ene vandaan. Oh ze beginnen nog te slaan ook dat is gek.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hier spreekt een kennerIk ben nu supporter in ruste, maar heb erg veel uitwedstrijden bezocht van mijn club. Nu is AZ een vrij rustige club, maar zelfs ik ben in situaties terecht gekomen waarin je gewoon de lul was, zonder enig agressief gedrag vertoond te hebben. Kun je niks aan doen, er zitten altijd sufferds tussen die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment waren.
Nee ik ben nog nooit per ongeluk in een supportersrel met de ME terecht gekomen nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit per ongeluk in een supportersrel met de ME terecht gekomen nee.
Ik ben wel in rellen met de ME terecht gekomen, dat dan weer wel. maar nooit "per ongeluk"quote:
Ik wil nooit ruzie met jou krijgen man.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben wel in rellen met de ME terecht gekomen, dat dan weer wel. maar nooit "per ongeluk"
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debielquote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil nooit ruzie met jou krijgen man.
Je hebt ook nog is verkeerde vrienden. Nu ben ik echt bang.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debiel![]()
Maar ik geloof niet dat je "zomaar" in zo'n situatie terecht komt.
Ik heb helemaal geen vriendenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog is verkeerde vrienden. Nu ben ik echt bang.
Ik zal je een voorbeeld geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debiel![]()
Maar ik geloof niet dat je "zomaar" in zo'n situatie terecht komt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben alleen een keer in aanraking gekomen met een ME schild, omdat ik naar het station rende om de laatste trein te halen en dat mocht blijkbaar niet
Dat schild stond daar gewoon of hield een ME'er het vast?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben alleen een keer in aanraking gekomen met een ME schild, omdat ik naar het station rende om de laatste trein te halen en dat mocht blijkbaar niet
Klinkt inderdaad als verkeerde tijdstip, verkeerde plek.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Ik was met Feyenoord in Praag. Toen de tocht (te voet) naar het stadion begon was er niks aan de hand. Eenmaal op een trap aangekomen stond er ineens een rij ME die de trap blokkeert (want Praag supporters aan andere kant), teruglopen mocht ook niet meer (ook aan de achterkant van de groep werd een rij ME'ers neergezet). Als dan 20 gekken besluiten toch door te willen lopen/voorwerpen beginnen te gooien richting de ME gaat de ME echt niet kijken wie er wel en wie er niet op ruzie uit zijn. Die meppen gewoon naar alles wat beweegt.
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Papadiouf het volgende:
Die prijzen op de pc gaan echt nergens meer over... TOTY iniesta 750k, toty david lolz 400k en sif sanchez 370k
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild. En dan vind ik huilen tegen de politie vrij sneu.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Ik was met Feyenoord in Praag. Toen de tocht (te voet) naar het stadion begon was er niks aan de hand. Eenmaal op een trap aangekomen stond er ineens een rij ME die de trap blokkeert (want Praag supporters aan andere kant), teruglopen mocht ook niet meer (ook aan de achterkant van de groep werd een rij ME'ers neergezet). Als dan 20 gekken besluiten toch door te willen lopen/voorwerpen beginnen te gooien richting de ME gaat de ME echt niet kijken wie er wel en wie er niet op ruzie uit zijn. Die meppen gewoon naar alles wat beweegt.
Jezusquote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild.
Relatief hoge coin prijzen, 10 eu voor een miljoen terwijl je vlak voor het TOTY nog 4eu voor een mil betaalde. En omdat de webapp down is denk ik.quote:
Als er dingen in dit forum besproken worden waar je geen verstand van hebt, heb je altijd de optie om je niet in de discussie te mengen. Maak er gebruik van zo nu en dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild. En dan vind ik huilen tegen de politie vrij sneu.
Ach die Roma fans hebben i.i.g. een eitje donderdag want de Nederlandse ME is toch wel lief.
Die gasten in Rome hadden echt wel weg gekund hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Als je echt niet in dat soort dingen verzeild wil raken moet je niet naar uitwedstrijden gaan maar dat jij het idee hebt dat je wel weg kon terwijl iemand zo duidelijk zon verhaal verteld zegt wel genoeg
Domme clown ben je ook.
Ik was er niet bij dus weet dat niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die gasten in Rome hadden echt wel weg gekund hoor
Sjon heeft wel degelijk een punt. Die kerel die 's nachts voor zijn hotel neergestoken werd, vertelde dat hij weg is gelopen van dat plein omdat hij aanvoelde dat het mis zou gaan. Het kon in deze situatie ('s middags) tot op zeker moment dus prima.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Als je echt niet in dat soort dingen verzeild wil raken moet je niet naar uitwedstrijden gaan maar dat jij het idee hebt dat je wel weg kon terwijl iemand zo duidelijk zon verhaal verteld zegt wel genoeg
Domme clown ben je ook.
Dus omdat ik een andere mening heb heb ik er meteen maar geen verstand vanquote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er dingen in dit forum besproken worden waar je geen verstand van hebt, heb je altijd de optie om je niet in de discussie te mengen. Maak er gebruik van zo nu en dan.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere mening heb heb ik er meteen maar geen verstand van
ook al geen verstandquote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon heeft wel degelijk een punt. Die kerel die 's nachts voor zijn hotel neergestoken werd, vertelde dat hij weg is gelopen van dat plein omdat hij aanvoelde dat het mis zou gaan. Het kon in deze situatie dus prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |