Nee ik ben nog nooit per ongeluk in een supportersrel met de ME terecht gekomen nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit per ongeluk in een supportersrel met de ME terecht gekomen nee.
Ik ben wel in rellen met de ME terecht gekomen, dat dan weer wel. maar nooit "per ongeluk"quote:
Ik wil nooit ruzie met jou krijgen man.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben wel in rellen met de ME terecht gekomen, dat dan weer wel. maar nooit "per ongeluk"
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debielquote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil nooit ruzie met jou krijgen man.
Je hebt ook nog is verkeerde vrienden. Nu ben ik echt bang.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debiel![]()
Maar ik geloof niet dat je "zomaar" in zo'n situatie terecht komt.
Ik heb helemaal geen vriendenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog is verkeerde vrienden. Nu ben ik echt bang.
Ik zal je een voorbeeld geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je bent wel eens met de verkeerde mensen op stap. is ook echt niet dat ik er trots op ben vind dat rellen maar debiel![]()
Maar ik geloof niet dat je "zomaar" in zo'n situatie terecht komt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben alleen een keer in aanraking gekomen met een ME schild, omdat ik naar het station rende om de laatste trein te halen en dat mocht blijkbaar niet
Dat schild stond daar gewoon of hield een ME'er het vast?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben alleen een keer in aanraking gekomen met een ME schild, omdat ik naar het station rende om de laatste trein te halen en dat mocht blijkbaar niet
Klinkt inderdaad als verkeerde tijdstip, verkeerde plek.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Ik was met Feyenoord in Praag. Toen de tocht (te voet) naar het stadion begon was er niks aan de hand. Eenmaal op een trap aangekomen stond er ineens een rij ME die de trap blokkeert (want Praag supporters aan andere kant), teruglopen mocht ook niet meer (ook aan de achterkant van de groep werd een rij ME'ers neergezet). Als dan 20 gekken besluiten toch door te willen lopen/voorwerpen beginnen te gooien richting de ME gaat de ME echt niet kijken wie er wel en wie er niet op ruzie uit zijn. Die meppen gewoon naar alles wat beweegt.
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Papadiouf het volgende:
Die prijzen op de pc gaan echt nergens meer over... TOTY iniesta 750k, toty david lolz 400k en sif sanchez 370k
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild. En dan vind ik huilen tegen de politie vrij sneu.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven.
Ik was met Feyenoord in Praag. Toen de tocht (te voet) naar het stadion begon was er niks aan de hand. Eenmaal op een trap aangekomen stond er ineens een rij ME die de trap blokkeert (want Praag supporters aan andere kant), teruglopen mocht ook niet meer (ook aan de achterkant van de groep werd een rij ME'ers neergezet). Als dan 20 gekken besluiten toch door te willen lopen/voorwerpen beginnen te gooien richting de ME gaat de ME echt niet kijken wie er wel en wie er niet op ruzie uit zijn. Die meppen gewoon naar alles wat beweegt.
Jezusquote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild.
Relatief hoge coin prijzen, 10 eu voor een miljoen terwijl je vlak voor het TOTY nog 4eu voor een mil betaalde. En omdat de webapp down is denk ik.quote:
Als er dingen in dit forum besproken worden waar je geen verstand van hebt, heb je altijd de optie om je niet in de discussie te mengen. Maak er gebruik van zo nu en dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Maar heb het idee dat mensen hier echt wel weg gekund hadden als ze hadden gewild. En dan vind ik huilen tegen de politie vrij sneu.
Ach die Roma fans hebben i.i.g. een eitje donderdag want de Nederlandse ME is toch wel lief.
Die gasten in Rome hadden echt wel weg gekund hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Als je echt niet in dat soort dingen verzeild wil raken moet je niet naar uitwedstrijden gaan maar dat jij het idee hebt dat je wel weg kon terwijl iemand zo duidelijk zon verhaal verteld zegt wel genoeg
Domme clown ben je ook.
Ik was er niet bij dus weet dat niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die gasten in Rome hadden echt wel weg gekund hoor
Sjon heeft wel degelijk een punt. Die kerel die 's nachts voor zijn hotel neergestoken werd, vertelde dat hij weg is gelopen van dat plein omdat hij aanvoelde dat het mis zou gaan. Het kon in deze situatie ('s middags) tot op zeker moment dus prima.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Als je echt niet in dat soort dingen verzeild wil raken moet je niet naar uitwedstrijden gaan maar dat jij het idee hebt dat je wel weg kon terwijl iemand zo duidelijk zon verhaal verteld zegt wel genoeg
Domme clown ben je ook.
Dus omdat ik een andere mening heb heb ik er meteen maar geen verstand vanquote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er dingen in dit forum besproken worden waar je geen verstand van hebt, heb je altijd de optie om je niet in de discussie te mengen. Maak er gebruik van zo nu en dan.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere mening heb heb ik er meteen maar geen verstand van
ook al geen verstandquote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon heeft wel degelijk een punt. Die kerel die 's nachts voor zijn hotel neergestoken werd, vertelde dat hij weg is gelopen van dat plein omdat hij aanvoelde dat het mis zou gaan. Het kon in deze situatie dus prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |