abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2015 @ 13:55:35 #51
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149953623
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Er is marmer van het monumentale ding afgeslagen en is nu ook niet meer terug te vinden, best aso eigenlijk.
En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Rome :')
Maar diep van binnen lach ik.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:00:46 #52
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149953742
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Rome :')
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_149953811
quote:
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_149953835
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
dat item over Peugeot gisteravond _O-
  maandag 23 februari 2015 @ 14:04:21 #55
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_149953849
quote:
Tja...hij komt op mij best geloofwaardig over. Maar hij had daar dus ook gewoon nooit moeten zijn, niet op die plek. En dat kun je je heel goed bedenken als je daar staat en je kijkt om je heen en ziet dat 80% van je groepsgenoten waus zijn. Als je altijd angstvallig weg bent gebleven bij dit soort ongein, moet je zeker zorgen dat je er in een land als Italie ver bij uit de buurt blijft.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_149953860
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat item over Peugeot gisteravond _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_149953876
Was inderdaad legendarische TV :P
Jammer dat Ferrari zo kinderachtig doet.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_149953897
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Was inderdaad legendarische TV :P
Jammer dat Ferrari zo kinderachtig doet.
Ferrari en MCLaren. :'(
  maandag 23 februari 2015 @ 14:06:07 #59
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149953912
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.
pi_149953932
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef renevandieren het volgende:

[..]

Ferrari en MCLaren. :'(
Ja inderdaad :(
Alhoewel ik de eis van McClaren nog wel redelijk vind omdat Ferrari een reputatie heeft om auto's helemaal aan te passen voor een ritje. Wel leuk dat Bin Laden ze alle 3 heeft _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_149953996
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ja inderdaad :(
Alhoewel ik de eis van McClaren nog wel redelijk vind omdat Ferrari een reputatie heeft om auto's helemaal aan te passen voor een ritje. Wel leuk dat Bin Laden ze alle 3 heeft _O-
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen. :')
pi_149954033
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef renevandieren het volgende:

[..]

Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen. :')
Ja echt idioot.... wel netjes van Porsche dat ze helemaal niet moeilijk erover doen ^O^ .
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 23 februari 2015 @ 14:13:09 #63
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149954113
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
#FreeTrapz
pi_149954145
Zal in Rotterdam ook wel fraai worden
pi_149954174
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.
pi_149954216
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

1 artikel in AD Regio Rotterdam wow _O_
#LockupDS2
pi_149954233
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal in Rotterdam ook wel fraai worden
Denk dat dat wel meevalt hoor :P
Ver van te voren is nu al bekend dat er zoiets kan gebeuren dus zal wel miljoenmiljard politie op de been zijn _O-
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_149954280
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:

[..]

1 artikel in AD Regio Rotterdam wow _O_
Ja?

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Feyenoordfan__.html

Gaat niet precies hierover maar strekking is wel duidelijk.
Geef gewoon toe dat het onzin is dat je denkt dat de media expres niet over Feyenoord fans die het slachtoffer zijn berichten :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_149954314
Tevens:
http://wijzijnromeinen.nl/

:')___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
#LockupDS2
  maandag 23 februari 2015 @ 14:20:21 #70
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149954330
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Hier spreekt een kenner :') Ik ben nu supporter in ruste, maar heb erg veel uitwedstrijden bezocht van mijn club. Nu is AZ een vrij rustige club, maar zelfs ik ben in situaties terecht gekomen waarin je gewoon de lul was, zonder enig agressief gedrag vertoond te hebben. Kun je niks aan doen, er zitten altijd sufferds tussen die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment waren.
pi_149954337
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
Tevens:
http://wijzijnromeinen.nl/

:')___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:
Het vandalisme van een groepje Nederlandse hooligans in Rome heeft niet alleen de inwoners van Rome verbijsterd en getroffen, maar ook ons, Nederlanders. Dat is een signaal dat wij, als Nederlanders in het verdomhoekje, nu ondubbelzinnig aan de wereld willen afgeven. Om dat signaal kracht bij te zetten is een groep jonge Nederlanders de actie ‘Wij Zijn Romeinen’ gestart.

:'(
  maandag 23 februari 2015 @ 14:21:40 #72
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149954368
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:

[..]

Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
#FreeTrapz
pi_149954466
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Jij weet echt alles _O_
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 23 februari 2015 @ 14:26:16 #74
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149954482
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?
  maandag 23 februari 2015 @ 14:26:40 #75
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149954492
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Hier spreekt een kenner :') Ik ben nu supporter in ruste, maar heb erg veel uitwedstrijden bezocht van mijn club. Nu is AZ een vrij rustige club, maar zelfs ik ben in situaties terecht gekomen waarin je gewoon de lul was, zonder enig agressief gedrag vertoond te hebben. Kun je niks aan doen, er zitten altijd sufferds tussen die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment waren.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ik ergens was en dacht oh goh zomaar ME waar komen die nu in ene vandaan. Oh ze beginnen nog te slaan ook dat is gek.
#FreeTrapz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')