En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Romequote:Op maandag 23 februari 2015 13:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er is marmer van het monumentale ding afgeslagen en is nu ook niet meer terug te vinden, best aso eigenlijk.
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En dat mogen de daders dan ook tot ze niet meer leven terug betalen wat mij betreft. Maar ze huilen wel krokodillentranen, neersteken mag blijkbaar wel daar. Of zo af en toe een dode is men ook niet vies van in Rome
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtml
dat item over Peugeot gisteravondquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Tja...hij komt op mij best geloofwaardig over. Maar hij had daar dus ook gewoon nooit moeten zijn, niet op die plek. En dat kun je je heel goed bedenken als je daar staat en je kijkt om je heen en ziet dat 80% van je groepsgenoten waus zijn. Als je altijd angstvallig weg bent gebleven bij dit soort ongein, moet je zeker zorgen dat je er in een land als Italie ver bij uit de buurt blijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)a-nacht-in-cel.dhtml
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat item over Peugeot gisteravond
Ferrari en MCLaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Was inderdaad legendarische TV
Jammer dat Ferrari zo kinderachtig doet.
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laten we nu ook niet net doen of die feyenoordsupporters zulke lieverdjes zijn. dat verhaal van die gozer die na de wedstrijd uit een taxi vandaan aangevallen word best bizar maar die gasten op dat plein met die ME, ja kom op dat doe je zelf.
Ja inderdaadquote:
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Alhoewel ik de eis van McClaren nog wel redelijk vind omdat Ferrari een reputatie heeft om auto's helemaal aan te passen voor een ritje. Wel leuk dat Bin Laden ze alle 3 heeft
Ja echt idioot.... wel netjes van Porsche dat ze helemaal niet moeilijk erover doenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Heel triest van Ferrari dat als iemand zijn La Ferrari geeft om te testen dat hij dan nooit meer een Ferrari mag kopen.
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg meegemaakt rondom wedstrijden van Feyenoord om te weten dat het geen lieverdjes zijn. Ik heb niet gepost dat het lieverdjes zijn? Maar toch heel verhelderend dat je dit meldt. Dit zal een eye-opener zijn voor heel veel mensen.
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
1 artikel in AD Regio Rotterdam wowquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoe kan dit? Volgens Rijstbal stopten de media het nieuws van Feyenoord fans (die werden neergestoken/onschuldig waren) in de doofpot !
Denk dat dat wel meevalt hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal in Rotterdam ook wel fraai worden
Ja?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
1 artikel in AD Regio Rotterdam wow
Hier spreekt een kennerquote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar jankbalken op de tv die zeggen dat ze smalle straatjes ingedreven werden en dat het belachelijk was wat de politie deed. Kom op zeg zorg dan gewoon dat je daar weg bent, niet achteraf gaan lopen huilen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
Tevens:
http://wijzijnromeinen.nl/___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:Het vandalisme van een groepje Nederlandse hooligans in Rome heeft niet alleen de inwoners van Rome verbijsterd en getroffen, maar ook ons, Nederlanders. Dat is een signaal dat wij, als Nederlanders in het verdomhoekje, nu ondubbelzinnig aan de wereld willen afgeven. Om dat signaal kracht bij te zetten is een groep jonge Nederlanders de actie ‘Wij Zijn Romeinen’ gestart.
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat weg komen gaat ook best moeilijk als je door de ME naar één kant van het plein wordt gedreven en door een smalle straat heen moet. De andere kant oplopen stond gelijk aan een gummiknuppel massage.
Jij weet echt allesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Ben je ooit wel eens per ongeluk in supportersrellen terecht gekomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
In dat vorige stukje wat ik las kwam naar voren dat je het blijkbaar aan het kunnen voelen.
15min voortijdig weg en je had alle kanten op kunnen lopen lijkt mij.
Iedereen weet dat je dit soort dingen aan ziet komen, dat je dan zelf blijft ja dat is je eigen keus.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ik ergens was en dacht oh goh zomaar ME waar komen die nu in ene vandaan. Oh ze beginnen nog te slaan ook dat is gek.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hier spreekt een kennerIk ben nu supporter in ruste, maar heb erg veel uitwedstrijden bezocht van mijn club. Nu is AZ een vrij rustige club, maar zelfs ik ben in situaties terecht gekomen waarin je gewoon de lul was, zonder enig agressief gedrag vertoond te hebben. Kun je niks aan doen, er zitten altijd sufferds tussen die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |