RETROquote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom van niets dat veranderde ik in iets, een plek waar iets toch niets is. Ik zei vanaf kleins af aan dat ik een voorbeeld wilde zijn voor jong en oud. Ik vroeg God om mogelijkheden, zodat ik die wens kon waarmaken. En dan ga je jezelf realiseren dat er andere dingen voor gaan, dan dingen die je wilt zien. Ik heb gisteren iets gedaan waar ik mijn hele leven trots op zal zijn. Ik heb namelijk 10.000 gulden gedoneerd aan verschillende instanties. Instanties voor zieke kinderen, gehandicapten, sportverenigingen en aan een kerk gedoneerd. Hiermee wil ik bereiken dat er licht komt op 't pad van deze mensen. Dat zij geen slechte dingen zullen doen maar alleen het goede. Zij hebben veel positiviteit nodig. Ik zou iedereen er graag op willen attenderen dat ik dit niet heb gedaan, omdat ik het heb maar omdat ik het kan en anderen graag wil helpen. Het is mooi om anderen mensen te helpen die het nodig hebben. Ik wil de beste linksback ooit worden en dit zal mij helpen om dat te worden❤️❤️❤️
King Jetro?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom van niets dat veranderde ik in iets, een plek waar iets toch niets is. Ik zei vanaf kleins af aan dat ik een voorbeeld wilde zijn voor jong en oud. Ik vroeg God om mogelijkheden, zodat ik die wens kon waarmaken. En dan ga je jezelf realiseren dat er andere dingen voor gaan, dan dingen die je wilt zien. Ik heb gisteren iets gedaan waar ik mijn hele leven trots op zal zijn. Ik heb namelijk 10.000 gulden gedoneerd aan verschillende instanties. Instanties voor zieke kinderen, gehandicapten, sportverenigingen en aan een kerk gedoneerd. Hiermee wil ik bereiken dat er licht komt op 't pad van deze mensen. Dat zij geen slechte dingen zullen doen maar alleen het goede. Zij hebben veel positiviteit nodig. Ik zou iedereen er graag op willen attenderen dat ik dit niet heb gedaan, omdat ik het heb maar omdat ik het kan en anderen graag wil helpen. Het is mooi om anderen mensen te helpen die het nodig hebben. Ik wil de beste linksback ooit worden en dit zal mij helpen om dat te worden❤️❤️❤️
Lieve Willems.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ahquote:Op maandag 23 februari 2015 21:04 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Antiliaanse Guldens dus ongeveer 5000 euro.
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe zit dat met die Ieren die zo duur zijn?
Veel beter had ik het niet uit kunnen leggenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Het is ook een vrij lastige materie hoor. Zullen de komende weken nog best wat vragen over komen denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Veel beter had ik het niet uit kunnen leggen
Ik zal de info even in de OP zetten, mochten er vragen komen kunnen we daar altijd naar verwijzenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is ook een vrij lastige materie hoor. Zullen de komende weken nog best wat vragen over komen denk ik.
Joh, we zijn al zo rijk, gaan we daar nog de moeite voor doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt zoveel werk om dan al die Ieren erop te zetten
Daar zal iedereen blij mee zijn denk ik, elk jaar is het weer het zelfde liedjequote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zal de info even in de OP zetten, mochten er vragen komen kunnen we daar altijd naar verwijzen
Ik heb geen Ieren in de club, ter compensatie voor ¤2,53 coins gekocht (mochten ze ooit nog binnen komen)quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, we zijn al zo rijk, gaan we daar nog de moeite voor doen?
[..]
Daar zal iedereen blij mee zijn denk ik, elk jaar is het weer het zelfde liedje
Tuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Joh, we zijn al zo rijk, gaan we daar nog de moeite voor doen?
[..]
Daar zal iedereen blij mee zijn denk ik, elk jaar is het weer het zelfde liedje
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |