Als je weer rijk bent moet je SIF Auba maar kopen. Dat is pas genieten. Op volle snelheid langs de verdedigers heensprintenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef dolf1010 het volgende:
Nou, ik heb weer een fatsoenlijk teampje kunnen maken na 20 wedstrijden.
Remy en lukaku in de spits, ik geniet eindelijk weer echt van fifa... ookal dat ook komt omdat de 10e divisie wel erg makkelijk is natuurlijk.
Ik zie niet zo goed waarom je daar dan zoveel voor moet betalen, dat kun je met Ibarbo ook wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je weer rijk bent moet je SIF Auba maar kopen. Dat is pas genieten. Op volle snelheid langs de verdedigers heensprintenGoal van Auba is doorgaans gelijk een ragequit
2 spitsen systeem met SIF Auba en SIF Muller lijkt me echtquote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je weer rijk bent moet je SIF Auba maar kopen. Dat is pas genieten. Op volle snelheid langs de verdedigers heensprintenGoal van Auba is doorgaans gelijk een ragequit
Vorige week speelde ik de sterren van de hemel. Alles ging lekker, lekker combineren en mooi doelpuntjes. Gisteren ging het co-op ook prima, alle wedstrijden gewonnen...quote:Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef dolf1010 het volgende:
Nou, ik heb weer een fatsoenlijk teampje kunnen maken na 20 wedstrijden.
Remy en lukaku in de spits, ik geniet eindelijk weer echt van fifa... ookal dat ook komt omdat de 10e divisie wel erg makkelijk is natuurlijk.
Nee, dit is veel gemakkelijker en ziet er veel vetter uit. Zo vaak dat de tegenstander rood pakt omdat de doorgebroken Auba ondersteboven wordt getraptquote:Op maandag 23 februari 2015 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed waarom je daar dan zoveel voor moet betalen, dat kun je met Ibarbo ook wel.
Ik heb SIF Muller als CAM, en Reus als spits naast Auba. Werkt perfect, ook omdat Muller veel verdedigende klusjes op kan knappen zonder gemist te worden in de punt van de aanvalquote:Op maandag 23 februari 2015 15:09 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
2 spitsen systeem met SIF Auba en SIF Muller lijkt me echt
JBGSquote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vorige week speelde ik de sterren van de hemel. Alles ging lekker, lekker combineren en mooi doelpuntjes. Gisteren ging het co-op ook prima, alle wedstrijden gewonnen...
Ga ik net weer FUT doen en lukt opeens niets meer. Gewoon dezelfde teams als vorige week waar het eerst zo lekker mee ging... Simpele passes komen niet aan, loopacties kloppen voor geen meter en als ik dan een keer een mooi schot produceer heeft de keeper hem op wonderbaarlijke wijze...
Mijn enige oogst vandaag is een IF Rafinha voor 43k. En ik heb er nog 5, dus een nieuwe halen vond ik niet zo nodig.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Lacazette verkocht voor 987K, nieuwe gekocht voor 839K, welke uiteraard weer op de TP gaat
Ik had nog 2 schurrles verkocht en een Sneijder voor 108K. De Sneijders waren de minste investering van allemaal. Is nu nog maar rond de 50K waard. Als het zo door blijft verkopen, dan kan Messi toch dichtbij komen binnen een paar wekenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn enige oogst vandaag is een IF Rafinha voor 43k. En ik heb er nog 5, dus een nieuwe halen vond ik niet zo nodig.
Morgen is hij in Manchester, veel dichterbij gaat hij de komende weken denk ik niet komenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had nog 2 schurrles verkocht en een Sneijder voor 108K. De Sneijders waren de minste investering van allemaal. Is nu nog maar rond de 50K waard. Als het zo door blijft verkopen, dan kan Messi toch dichtbij komen binnen een paar weken
Hij was laatst in Amsterdam, toen had je je slag al moeten slaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Morgen is hij in Manchester, veel dichterbij gaat hij de komende weken denk ik niet komen
Misschien brengt de zomer me wel in Spanje, dat is ook dichter bij dan nu. Maar dat is de komende maanden, dus dat telt eigenlijk niet. Deze post kan derhalve komen te vervallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Morgen is hij in Manchester, veel dichterbij gaat hij de komende weken denk ik niet komen
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee, dit is veel gemakkelijker en ziet er veel vetter uit. Zo vaak dat de tegenstander rood pakt omdat de doorgebroken Auba ondersteboven wordt getraptMooi om die wanhoop van de tegenstander te voelen. Echt genieten.
[..]
Ik heb SIF Muller als CAM, en Reus als spits naast Auba. Werkt perfect, ook omdat Muller veel verdedigende klusjes op kan knappen zonder gemist te worden in de punt van de aanval
50k?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had nog 2 schurrles verkocht en een Sneijder voor 108K. De Sneijders waren de minste investering van allemaal. Is nu nog maar rond de 50K waard. Als het zo door blijft verkopen, dan kan Messi toch dichtbij komen binnen een paar weken
+10 Reus doet het tot nu toe best goed. Ik haal dan liever allemaal trainingskaartjes voor hem.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen coins meer voor IF Benatia?
Verder: Reus eruit Robben erin
Kun je nagaan hoe goed Robben is met die kaartjes erop. Ik weet het niet want ik speel altijd zonder die kaartjes, maar dan is hij al de beste speler met wie ik heb gespeeld in deze FUT.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
+10 Reus doet het tot nu toe best goed. Ik haal dan liever allemaal trainingskaartjes voor hem.
Met een +6 kaartjequote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen coins meer voor IF Benatia?
Verder: Reus eruit Robben erin
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
Het hele FOK forum aan de ooit zo gehate trainingskaarten
in 2016 spelen we ook nog 5@tb denk
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed Robben is met die kaartjes erop. Ik weet het niet want ik speel altijd zonder die kaartjes, maar dan is hij al de beste speler met wie ik heb gespeeld in deze FUT.
Misschien moet ik ook maar iets realistischer gaan zijn met de winstoogdoelstellingen van mijn DSL-dealsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met een +6 kaartje![]()
Sneijder kan ik helaas niet meer van maken dan dit. Maar door de constant hoge prijzen te vragen heb ik toch op die slechte investering winst gemaakt
[ afbeelding ]
rectificatie *Bijna het hele FOK Forumquote:
Trainingskaarten zijn onderdeel van het spel. Al heb ik ze alleen ingezet bij Robben omdat ik te arm was om de TOTY kaart te kopen. Maar je ontneemt jezelf wel voordeel door de kaartjes te discarden die je uit packs haalt.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
Dat deed ik in FUT 12 alquote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
5@tb en ultra def zijn ook onderdeel van het spel maar worden ook gehaatquote:Op maandag 23 februari 2015 15:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Trainingskaarten zijn onderdeel van het spel. Al heb ik ze alleen ingezet bij Robben omdat ik te arm was om de TOTY kaart te kopen. Maar je ontneemt jezelf wel voordeel door de kaartjes te discarden die je uit packs haalt.
Dat zei ik een paar uur geleden ook al.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:03 schreef renevandieren het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)in_al_stuk_voor.html
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze laten een afgebrokkeld randje zien, maar op alle foto's van de fontein zie je dat terug. Ze hadden het net vorige week gerestaureerd, echt waar!
Mensen die zo vaak op Berlusconi stemmen vertrouw ik voor geen meter.
Ja ik zag het maar dan krijg je weer het stempel "je bent er niet geweest en dus mag je er geen mening over hebben."quote:Op maandag 23 februari 2015 16:04 schreef Tobi-wan het volgende:
het net vorige week gerestaureerd, echt waar!
Mensen die zo vaak op Berlusconi stemmen vertrouw ik voor geen meter.
Tel maar 9 punten op bij al deze statistiekenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:58 schreef renevandieren het volgende:
Een +6 kaartje op Auba is ook leuk.
Vanavond gelijk uitproberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Tel maar 9 punten op bij al deze statistieken![]()
[ afbeelding ]
grgrtwitter:ropzout twitterde op maandag 23-02-2015 om 15:42:54Schade fontein Piazza Spagna hooguit 2000 euro, zegt oud-staatssecretaris van cultuur Vittorio Sgarbi. #feyenoord. http://t.co/sH8PbH4qCh reageer retweet
Waarschijnlijk morgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand hier ervaring met levering via DHL?
Heb nu dit: [ afbeelding ]
Wordt ie dan vandaag of morgen bezorgd?
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
SIF Lacazette verkocht voor 987K, nieuwe gekocht voor 839K, welke uiteraard weer op de TP gaat
Kapotte flesjes krijg je geen statiegeld opquote:Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef RijstbaI het volgende:
En ze hebben de bierflesjes op het plein laten staan zodat de Romeinen met het statiegeld de schade kunnen vergoeden
oh sjonquote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kapotte flesjes krijg je geen statiegeld open volgens mij kennen Italianen het fenomeen statiegeld niet
Als ik dit soort onzin post gaat er zeker 5 man los met jij ben echt zo kanker dom wat ben je toch een clown ect. ect. vond dus nog dat ik wel mild wasquote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als ik dit soort onzin post gaat er zeker 5 man los met jij ben echt zo kanker dom wat ben je toch een clown ect. ect. vond dus nog dat ik wel mild was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |