Te weinig Choupo. En KdB.quote:
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penaltyquote:
Ik heb het geprobeerd met KdB, maar die rare kerel met het gezicht van een 15 jarige en ik mogen elkaar niet.quote:
Rijst neemt een pingel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penalty
ik ben sleeeeecht
Heb hetzelfde, Chopo knalt alles op de keeper.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd. Hij stond echt heel vaak 1 op 1 maar schoot telkens steeds op de keeper. 8 kansen 6 on target. 1 goal uit een penalty
ik ben sleeeeecht
Autistische lijntjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je kan wel zien wat het thema is
Oh ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je kan wel zien wat het thema is
Tevens UP Van Beek & Kongolo >>>>> deze CB's
Up Van Beek is ook een ekte ektequote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
en hier en daar wat p's
[..]
Oh ja.Kongyolo is wel een baas.
Ik gaat 'm proberen. Grazie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:32 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Up Van Beek is ook een ekte ekte
Door UP Van Beek wellichtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Raar dat hij ineens zo duur is. Volgens mij op de Xbox niet
Knal er dan een Nederlandse CAM bij zodat je El Kabirgod kan gebruiken.quote:
maar dan is het geen haaibridquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knal er dan een Nederlandse CAM bij zodat je El Kabirgod kan gebruiken.
En pak Esteban als keeper. Beste silver GK die ik heb gehad. Of wel een NL keeper en danDonk
Is K-bier zo goed dit jaar? Ik probeer het ekke zo en anders gooi ik het om. Esteban is wel een puike tip ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knal er dan een Nederlandse CAM bij zodat je El Kabirgod kan gebruiken.
En pak Esteban als keeper. Beste silver GK die ik heb gehad. Of wel een NL keeper en danDonk
IF Wie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 71-rated GK (Wiedwald) doet het gewoon beter dan de meeste andere keepersIF Die is best goed trouwens. Ik scoorde een mooie goal met hem in de finale maar na de wedstrijd was er een error en daardoor kreeg ik de win en de silver cup niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |