Hij klopt wel ingame volgens mij, maar ze hebben die freezeframe niet goed ingesteld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Goal line technologie werkt perfect!
Nee idd, dacht daar net ook aan. Ze freezen 'm terwijl de bal al half terugkomt uit het doel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij klopt wel ingame volgens mij, maar ze hebben die freezeframe niet goed ingesteld.
[ afbeelding ]
Heb die aparte corner nog even teruggekeken maar hij wordt duidelijk aangeraakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het heeft ons bij clubs anders aardig geholpen
Dat laatste lijkt me meer voor de hand liggen. Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:22 schreef DeWesp het volgende:
Mogge. Ik heb vannacht een mail van origin gekregen op mijn trade account. Over dat ze nu pas tijd hebben om naar mijn "issue" over mijn stuck content (items of coins) te kijken. 😀.
Nooit een "issue" ingediend. Dat is dus of een ban incoming. Of ze gaan een Messi in mijn club zetten. 😊
Hij speelde op LMquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-24
Adje erin
Benieuwd of Silva echt een TIF gaat krijgen. En zo ja, op LM of CAM.
Bron?quote:
Heb zelf gekekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bron?
In de paar lineups die ik heb gezien stond Nasri namelijk op LM, en Silva op CAM. En dus overweeg ik om de SIF-versie vast te verkopen...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:22 schreef DeWesp het volgende:
Mogge. Ik heb vannacht een mail van origin gekregen op mijn trade account. Over dat ze nu pas tijd hebben om naar mijn "issue" over mijn stuck content (items of coins) te kijken. 😀.
Nooit een "issue" ingediend. Dat is dus of een ban incoming. Of ze gaan een Messi in mijn club zetten. 😊
Oke, dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb zelf gekeken
Yaya en Fernandinho CDM, LM Silva, RM Nasri en CA/ST Dzeko & Aguero
Ik in FUT 13. Dat ging toen over Aguero. Dus een UP Aguero is best welkomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]die heb ik ook gehad
![]()
Laatste keer dat ik een issue aangaande stuck items aangemaakt heb ik halverwege FUT 14![]()
EAwat een bazen. ik krijg straks eindelijk mijn MOTM Robben en Ibra
Toen het spel net uit was had ik een stuck Quaresma op mijn TP. Mail gestuurd en vorige maand kreeg ik eindelijk een reactie dat ik was gecompenseerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:22 schreef DeWesp het volgende:
Nou laat maar komen die dingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:14 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Toen het spel net uit was had ik een stuck Quaresma op mijn TP. Mail gestuurd en vorige maand kreeg ik eindelijk een reactie dat ik was gecompenseerd.
100k + 7 untradable packs.
Wow. Ik heb sinds oktober een vaag Argentijns kitje vastzitten. Echt een prachtig dingetje. Ik zie mogelijkheden om mijn vermogen weer eens op te krikken nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:14 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Toen het spel net uit was had ik een stuck Quaresma op mijn TP. Mail gestuurd en vorige maand kreeg ik eindelijk een reactie dat ik was gecompenseerd.
100k + 7 untradable packs.
Ik weet het zo net nog niet, vertrouw het niet zo als EA in het verleden gedane zaken gaat onderzoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Ik heb sinds oktober een vaag Argentijns kitje vastzitten. Echt een prachtig dingetje. Ik zie mogelijkheden om mijn vermogen weer eens op te krikken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |