Nee man is te hoog gegrepen voor jequote:
Thanksquote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee man is te hoog gegrepen voor je
lololo ik werd gisteren nog gehosseld door 18 jarige geneeskunde studente van adelquote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee man is te hoog gegrepen voor je
Ja, kunnen we weer gewoon beetje normale TT's doen en dat domme gekaapt achterwege laten.quote:
Wat kinderachtig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, kunnen we weer gewoon beetje normale TT's doen en dat domme gekaapt achterwege laten.
ntmquote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Behalve Frank en Ludo zijn de modjes hier toch niet echt dat je denkt van
Ik vind Pharkus ook wel oke.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Behalve Frank en Ludo zijn de modjes hier toch niet echt dat je denkt van
Wat heb je er voor over?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
pics van ntm, is dat al gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje hugecooll bashen. Ik denk dat er weer een streepje komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Behalve Frank en Ludo zijn de modjes hier toch niet echt dat je denkt van![]()
Ja die is ook wel oke. ja echt hequote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind Pharkus ook wel oke.
Netsplitter![]()
![]()
En opab
![]()
Van adel zoals die kotsende griet toen op GeenStijl? Sowieso "hossel" je dan niet en schep je er niet over opquote:Op zondag 22 februari 2015 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lololo ik werd gisteren nog gehosseld door 18 jarige geneeskunde studente van adel.
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:08 schreef -supergirl- het volgende:
Pics van iedereen in een berepak2 graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 22:12:31 ]![]()
Alle FOK!Illuminati behalve yvonnequote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja die is ook wel oke. ja echt heEn opab
.
![]()
Nietquote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje hugecooll bashen. Ik denk dat er weer een streepje komt.![]()
![]()
Nee gewoon cutie. En niet zo verwaand ze werkte gewoon bij de Albert heijnquote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van adel zoals die kotsende griet toen op GeenStijl? Sowieso "hossel" je dan niet en schep je er niet over op.
![]()
Heb hem al een app gestuurd. :s ntm zal niet langer zijn....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje hugecooll bashen. Ik denk dat er weer een streepje komt.![]()
Alles is 1 complot tochquote:Op zondag 22 februari 2015 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alle FOK!Illuminati behalve yvonne.
![]()
Smh wij waren meant to be, lul.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon cutie. En niet zo verwaand ze werkte gewoon bij de Albert heijn![]()
Iemand van adel die bij appie heijn werkt voor uurloontje van 5 euquote:Op zondag 22 februari 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon cutie. En niet zo verwaand ze werkte gewoon bij de Albert heijn![]()
![]()
![]()
Ik vind eigenlijk alleen Frank en Pharkus wel oke. Ludo ken ik niet zo maar die heeft zojuist geen punten gescoord.![]()
Nice tochquote:Op zondag 22 februari 2015 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Iemand van adel die bij appie heijn werkt voor uurloontje van 5 eu![]()
Ze had wel beetje vetjes![]()
Hey hey hey 23+ is ¤13,50 bruto zonder toeslagen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Iemand van adel die bij appie heijn werkt voor uurloontje van 5 eu![]()
![]()
hoor deze teammanagerquote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey hey hey 23+ is ¤13,50 bruto zonder toeslagen.![]()
Gezonde Chloro-lovehandle-vetjes of MsMessy-vetjes?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nice toch
Ja oke. Maar jij bent 23, dan is het logisch dat je wat meer verdient. Ken mensen die zich rot werken in een kledingwinkel voor een schijntje, waarom ook echt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey hey hey 23+ is ¤13,50 bruto zonder toeslagen.Voor die paar euri per uur
![]()
Chloroform/ntm achtigquote:Op zondag 22 februari 2015 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gezonde Chloro-lovehandle-vetjes of MsMessy-vetjes?![]()
Elk meisje waarbij je de ribben niet ziet heeft vetjes volgens jouquote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nice toch
Zou ik nooit zeggen ;squote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Allemaal uit dezelfde zandbak ahahahaha ;p![]()
Wat een misselijke opmerkingquote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Allemaal uit dezelfde zandbak ahahahaha ;p![]()
quote:Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
jaStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
geshopt als in winkelen?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Stompzinnig het volgende:
Jonge, af en toe moet er even geshopt worden.![]()
PTA / Wat kost dit
Iemand ga even zeiken dat 4 keer 1/4 gelijk is aan 1/256.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 22:47:22 ]![]()
ik snap het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Stompzinnig het volgende:
PTA / Wat kost dit
Iemand ga even zeiken dat 4 keer 1/4 gelijk is aan 1/256.Stop the violence
Down with the hate
braddie zekerquote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Stompzinnig het volgende:
PTA / Wat kost dit
Iemand ga even zeiken dat 4 keer 1/4 gelijk is aan 1/256.![]()
![]()
fa's?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
de fa's hebben sowieso een flinke hekel aan de klbsc![]()
de bijlmer van FOK! ditquote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
de fa's hebben sowieso een flinke hekel aan de klbscStop the violence
Down with the hate
forum adminsquote:Stop the violence
Down with the hate
Valt reuze mee joh.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
de fa's hebben sowieso een flinke hekel aan de klbsc![]()
nou nou nouquote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afvoerputje van het internet überhaupt![]()
Wat een rekels zijn we toch.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
de fa's hebben sowieso een flinke hekel aan de klbsc"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik heb Corry hier niet zien postenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Een echte zeeman bevaart ook de rode zeequote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
Vriendin moet weer ongesteld worden, tering.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
gewoon pimp slap geven als ze stoer doetquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
Vriendin moet weer ongesteld worden, tering.Stop the violence
Down with the hate
Veel sterkte aan je vriendin.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
Vriendin moet weer ongesteld worden, tering.![]()
hoax fokkers hebben geen vriendinquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
Vriendin moet weer ongesteld worden, tering.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Ken je Kokkie Slomo?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Graag, ik kook ook graag Indisch. Sajoer boontjes en Tahoe Sambal
Kabeljauw recept komt uit een boek stuur het je morgen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
pijp/anale seks weekquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
Vriendin moet weer ongesteld worden, tering.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een echte zeeman bevaart ook de rode zee![]()
Ik loop er ook vaak tegenaan dat het slecht te accepteren is dat KLB nou eenmaal op de eerste plaatst komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
Maar schreeuwt ze tegen je? Ben je een eikel omdat je meer aan je radioshow denkt dan aan haar?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
klbros before hosStop the violence
Down with the hate
1.KLB SCquote:Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop er ook vaak tegenaan dat het slecht te accepteren is dat KLB nou eenmaal op de eerste plaatst komt.
2.
3.
4. M'n ouders
5. M'n vrienden
6. Stront onder m'n schoen
7. Der_Mann![]()
hehequote:Op zondag 22 februari 2015 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
1.KLB SC
2.
3.
4. M'n ouders
5. M'n vrienden
6. Stront onder m'n schoen
7. Der_Mann![]()
Ja! Daar heb ik dat tahoe recept vandaan!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken je Kokkie Slomo?
Kabeljauw recept komt uit een boek stuur het je morgen.![]()
Voor Indonesisch eten kan je me midden in de nacht voor wakker maken"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Soort emotioneel mijnenveld. Alles lijkt vredig totdat je 1 ongelukkige pas maakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
Maar schreeuwt ze tegen je? Ben je een eikel omdat je meer aan je radioshow denkt dan aan haar?![]()
Herkenbaar ik heb ook wel eens een vriendin gehad.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Soort emotioneel mijnenveld. Alles lijkt vredig totdat je 1 ongelukkige pas maakt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Echt een toffe site, moet soms hardop lachen om de schrijfsels in z'n recepten.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Daar heb ik dat tahoe recept vandaan!TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
Voor Indonesisch eten kan je me midden in de nacht voor wakker maken
goed om te wetenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
Voor Indonesisch eten kan je me midden in de nacht voor wakker maken![]()
![]()
Schoten afgevuurd.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anale seks is voor ontvangers als BT.![]()
Wat heeft ongesteld zijn daarmee te maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Soort emotioneel mijnenveld. Alles lijkt vredig totdat je 1 ongelukkige pas maakt.
Is mijn vrouwonvriendelijk repliek.![]()
Ik heb een Indonesische tante, altijd weer een culinair genot als ik daar blijf etenquote:![]()
En die saté die ze maakt, man, je blijft er van smullen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
wow maar goed dat houses haar neger heeft om de gedachten hiervan af te leiden.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:47 schreef TARDIS. het volgende:
Wat heeft ongesteld zijn daarmee te maken?
Is mijn vrouwonvriendelijk repliek.![]()
Ben hier erg jaloers op. Heb overwogen om als hulpverlener voor bejaarden in de weer te gaan maar vragen om specifiek een Indo oma is ook weer wat.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een Indonesische tante, altijd weer een culinair genot als ik daar blijf eten![]()
En die saté die ze maakt, man, je blijft er van smullenTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
watquote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wow maar goed dat houses haar neger heeft om de gedachten hiervan af te leiden.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ze heeft zelfs een service waarbij je echte indonesche saté kan bestellen, maar daarvoor moet je wel in de buurt van Zaandam wonen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben hier erg jaloers op. Heb overwogen om als hulpverlener voor bejaarden in de weer te gaan maar vragen om specifiek een Indo oma is ook weer wat.
Mocht er ooit een KLB SC BBQ meet komen, kan ik de saté wel regelen
- Ian Malcolm![]()
quote:abraham gespot volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon gekrent omdat ik niet onder de indruk ben van je zogenaamde ''muscles''. Hatertje.Stop the violence
Down with the hate
Kan ik je oma ook huren?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een service waarbij je echte indonesche saté kan bestellen, maar daarvoor moet je wel in de buurt van Zaandam wonen.
Mocht er ooit een KLB SC BBQ meet komen, kan ik de saté wel regelenTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Dat gaat helaas niet meer lukkenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Watquote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
blank als in niet zwart
niet zwart als in mocro![]()
ik een beetjequote:
welke film heb je gekeken?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Nightcrawler met Jake Gyllenhaalquote:Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik een beetje
welke film heb je gekeken?
was best een fucked up film maar op de goede manier dan![]()
Die moet ik nog een keer zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nightcrawler met Jake Gyllenhaal
was best een fucked up film maar op de goede manier dan
Ik heb net The Shining gekeken, da's ook lang geleden dat ik die gezien heb."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
die had ik volgens mij gezien toen ik 7 ofzo wasquote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer zien.
Ik heb net The Shining gekeken, da's ook lang geleden dat ik die gezien heb.
als het om horrorfilms uit de jaren 80 gaat dan is A Nightmare on Elm Street nog altijd mijn favoriet![]()
Freddie Krueger, Jason Voorhees, Micheal Meyers en Chucky, ik heb het toen allemaal gezien, maar het kon me geen ene kont boeienquote:Op maandag 23 februari 2015 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die had ik volgens mij gezien toen ik 7 ofzo was
als het om horrorfilms uit de jaren 80 gaat dan is A Nightmare on Elm Street nog altijd mijn favoriet
- Ian Malcolm![]()
chucky en freddy krueger waren mijn heldenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Freddie Krueger, Jason Voorhees, Micheal Meyers en Chucky, ik heb het toen allemaal gezien, maar het kon me geen ene kont boeien![]()
![]()
Ik ben wel fan van de actiefilms van Swarzenegger.
Ze zijn gewoon leuk en Arnie kan niet praten"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ik vond die vechtfilms met Jackie Chan altijd geweldig. om de zoveel tijd naar de videotheek om te kijken of er een nieuwe Jackie Chan film was, goede tijden waren datquote:Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef Remqo het volgende:
Ik ben wel fan van de actiefilms van Swarzenegger.
Ze zijn gewoon leuk en Arnie kan niet praten![]()
Die waren ook leuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond die vechtfilms met Jackie Chan altijd geweldig. om de zoveel tijd naar de videotheek om te kijken of er een nieuwe Jackie Chan film was, goede tijden waren dat
Even over Ahnuld:
- Ian Malcolm![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die waren ook leuk.
Even over Ahnuld:
hij ging alleen wel iets te lang met de grap door voor mijn gevoel![]()
dat wel ja, maar hij doet het goed na, hawrl hawrl!quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij ging alleen wel iets te lang met de grap door voor mijn gevoel"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
20 minuten aan Ahnuld quotes:
- Ian Malcolm![]()
Daar waren we al bang voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
het is voor mij bedtijd.
I'll be back.
Maar welterusten
- Ian Malcolm![]()
Hey Japie77, vind jij het ook zo'n saaie bedoening hier?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Toot!quote:
Wa's heftig?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Pharkus zet echt nooit een slotje, zie hem altijd reageren in de meest lompe topics die dan later word gesloten door KLB modjequote:Op zondag 22 februari 2015 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Frank en Pharkus wel oke. Ludo ken ik niet zo maar die heeft zojuist geen punten gescoord.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Ik heb vakantie :-)quote:Op maandag 23 februari 2015 07:38 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde bijna het verboden woord typenEcht kutnacht gehad en dan zo naar school
![]()
Niet tot 4 uur in je bed kunnen liggenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen ster in uitslapen
(she/her)![]()
later naar bed gaanquote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen ster in uitslapen
nog plannen voor de vakantie?![]()
15 jaar oud zijn en denken dat het stoer is om tot 16.00 uur in je bed te liggenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet tot 4 uur in je bed kunnen liggen![]()
![]()
dat is me echt nooit gelukt.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
15 jaar oud zijn en denken dat het stoer is om tot 16.00 uur in je bed te liggen
misschien ook omdat ik toen nog bij mn ouders woonde![]()
Okquote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
later naar bed gaan
nog plannen voor de vakantie?
Ja![]()
Is niet stoer, is gewoon lekker.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
15 jaar oud zijn en denken dat het stoer is om tot 16.00 uur in je bed te liggen(she/her)![]()
Omdatquote:
Waarom zeg je dan 61 in je u-nameiedereen weet dat dat alleen mag als het je geboortejaar betreft. Ongeschreven regel
![]()
omdat het kan.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat
Waarom zeg je dan 61 in je u-nameiedereen weet dat dat alleen mag als het je geboortejaar betreft. Ongeschreven regel
ik zeg toch ook niks over jouw msn messenger username..![]()
Toen had ik nog een heel leven voor me en allerlei keuzes en opties. Nu ben ik oudquote:Op maandag 23 februari 2015 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je zo jong willen zijn?![]()
wat was je kwijtquote:sg please, je bent nog steeds een jong bloemetjequote:Op maandag 23 februari 2015 08:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Toen had ik nog een heel leven voor me en allerlei keuzes en opties. Nu ben ik oud![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:28 schreef hoink581 het volgende:
Fylaxje gezet, bleek de user al geband.![]()
![]()
gesnitcht en een fapje gezet op adriaantje grande?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:28 schreef hoink581 het volgende:
Fylaxje gezet, bleek de user al geband.![]()
dit topicquote:Op maandag 23 februari 2015 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was je kwijt
[..]
sg please, je bent nog steeds een jong bloemetje![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:28 schreef hoink581 het volgende:
Fylaxje gezet, bleek de user al geband.
(she/her)![]()
ohw, ja, goedemorgen enzoquote:iets waar je goed in bentquote:Op maandag 23 februari 2015 08:36 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moet deze vakantie echt weten welk opleiding ik wil doen anders kom ik er nooit meer uit![]()
![]()
jaa goedemorgenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja, goedemorgen enzo
[..]
iets waar je goed in bent
en dat wordt lastig aangezien ik nergens goed in ben![]()
![]()
ohw, hmm, iets dat je leuk vindt dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa goedemorgen
iets met zorg/biologie lijkt mij wel leukquote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, hmm, iets dat je leuk vindt dan?
maar op hbo is dat niet zo spannenden in een lab werken is te precies voor mij
![]()
Dat dacht ik ook altijd. Ben gewoon goed genoeg in dingen waarvan ik dacht dat ik er slecht in was.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa goedemorgen
ik ben slecht met "praktijkdingen", heel onhandig enzoquote:Op maandag 23 februari 2015 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Ben gewoon goed genoeg in dingen waarvan ik dacht dat ik er slecht in was.
en leren gaat me wel snel af, maar daar ben ik weer te lui voor![]()
![]()
Vmbo gespotquote:Op maandag 23 februari 2015 08:36 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moet deze vakantie echt weten welk opleiding ik wil doen anders kom ik er nooit meer uit![]()
![]()
gewoon inschrijven bij een opleidingquote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef Fylax het volgende:
Ik moet voor 1 maart ingeschreven zijn terwijl ik naar havo wil
zorgen dat je cijfers 7+ gemiddeld zijn op examen
alvast een profiel uitzoeken
en havo rocken![]()
ik heb geen hobbysquote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat vind je leuk om te doen? Waar word je blij van? Welke hobby zie je in een baan veranderen?
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo![]()
![]()
Ja k weet maar heb totaal geen zin om mijn "motivatie" te gaan bespreken op een intakegesprek op het mbo als ik geen motivatie hebquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
gewoon inschrijven bij een opleiding
zorgen dat je cijfers 7+ gemiddeld zijn op examen
alvast een profiel uitzoeken
en havo rocken(she/her)![]()
je gaat toch niet naar mboquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja k weet maar heb totaal geen zin om mijn "motivatie" te gaan bespreken op een intakegesprek op het mbo als ik geen motivatie heb![]()
de jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo![]()
![]()
Je reinste onzin.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo![]()
Waarom ga je niet lekker bij Meldpunt Anoniem werken?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja k weet maar heb totaal geen zin om mijn "motivatie" te gaan bespreken op een intakegesprek op het mbo als ik geen motivatie heb![]()
Dit dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo(she/her)![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker bij Meldpunt Anoniem werken?
(she/her)![]()
ik was vroeger beter met voetballen dan de jongens zelfquote:maar dat was groep 5 enzo
nope nergens goed in![]()
!
![]()
Welk vak op de basisschool vond je het leukst?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo
Behalve gym?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 08:52:58 ]![]()
oh en ik vind het heel belangrijk wat je salaris later kan zijn, dus iets als haltmedewerker oid wordt m niet![]()
![]()
ga vwo doen en dan wo ja tochquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef TheWeeknd het volgende:
oh en ik vind het heel belangrijk wat je salaris later kan zijn, dus iets als haltmedewerker oid wordt m niet(she/her)![]()
ik was bijzonder goed in lezen/taal/spelling voor mijn leeftijd, maar daar zie ik nu niks meer van terugquote:Op maandag 23 februari 2015 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk vak op de basisschool vond je het leukst?
Behalve gym?
hoe dan ook, lezen it is;
![]()
wilde ik ook doen, maar heb geen taal gekozen in mijn profiel dus mag het niet en anders zat ik nog 3 jaar op school dusquote:![]()
![]()
hmm, dan is de zorg al niks voor jouquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef TheWeeknd het volgende:
oh en ik vind het heel belangrijk wat je salaris later kan zijn, dus iets als haltmedewerker oid wordt m niet![]()
![]()
TheWeeknd ga wat beroepentesten doen en wie weet kom je er dan achter. Je hebt nog n jaar ik heb n week
(she/her)![]()
mwahquote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan is de zorg al niks voor jou
verpleegsters zijn lief en alles
maar ik ga niet jaren naar school om verpleegster te worden en een beetje onderbetaald te krijgen, vind ik![]()
![]()
ik heb alles gedaanquote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Fylax het volgende:
TheWeeknd ga wat beroepentesten doen en wie weet kom je er dan achter. Je hebt nog n jaar ik heb n week
het probleem is dus dat ik dit jaar van school naar 3 open dagen moet, maar op die open dagen is het handig als je al weet, wat je wilt doen en zus en zo![]()
mondzorgkunde verdient wel goedquote:Op maandag 23 februari 2015 08:56 schreef Fylax het volgende:
word tandarts en dan fucking veel vragen
toch nog een beetje zorg erbij
klinkt wel oke maarja not sure, het is ook numerus fixus![]()
![]()
mwa, met hbo-v zul je toch niet heel slecht betaald krijgen..?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mwah
verpleegsters zijn lief en alles
maar ik ga niet jaren naar school om verpleegster te worden en een beetje onderbetaald te krijgen, vind ik![]()
Je bent over alles onzeker, en daarna klagen dat je geen geschikte studie kan vinden zekerquote:Op maandag 23 februari 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mondzorgkunde verdient wel goed
toch nog een beetje zorg erbij
klinkt wel oke maarja not sure, het is ook numerus fixus![]()
ja weet ik niet, een docent zei dit tegen me hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, met hbo-v zul je toch niet heel slecht betaald krijgen..?![]()
Je mag ook mijn PA zijn. Heb je geen opleiding voor nodig en je verdient goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja weet ik niet, een docent zei dit tegen me haha(she/her)![]()
ik ben niet echt onzekerquote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent over alles onzeker, en daarna klagen dat je geen geschikte studie kan vinden zeker
ik ben gewoon nergens goed in haha![]()
tja, dan zorgen dat je een rijke kerel vindquote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben niet echt onzeker
Vaak is het zo dat je na je studie echt niet zoveel verdient hoor, maar naarmate je ervaring groeit kan je solliciteren voor hogere posities etc. En dan kan je zo doorgroeien, plus veel meer salaris dan eerst. Mensen die 5000 willen verdienen per maand als ze net klaar zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, met hbo-v zul je toch niet heel slecht betaald krijgen..?![]()
![]()
KIES MIJ THEWEEKNDquote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, dan zorgen dat je een rijke kerel vind(she/her)![]()
nee, bij je eerste baan is het salaris meestal wel vrij slecht..quote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je na je studie echt niet zoveel verdient hoor, maar naarmate je ervaring groeit kan je solliciteren voor hogere posities etc. En dan kan je zo doorgroeien, plus veel meer salaris dan eerst. Mensen die 5000 willen verdienen per maand als ze net klaar zijn![]()
in je man moet je geen geld zoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, dan zorgen dat je een rijke kerel vind![]()
![]()
Je hebt toch wel vakken die je minder moeite kosten dan andere vakken. Of vraag het aan je leraren een keer.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben niet echt onzeker
hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thnx
We hebben nu gym maar ik doe niet mee
ik ga niks doen vandaaf!
![]()
omdat ik geen zin heb in gymquote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoezo?
ik ga niks doen vandaaf!
(she/her)![]()
Je bedoelt omdat je armpjes en beentjes nog niet ontwikkelt zijn.quote:En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat je armpjes en beentjes nog niet ontwikkelt zijn.
(she/her)![]()
Hij wordt altijd als laatste gekozenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat je armpjes en beentjes nog niet ontwikkelt zijn.![]()
ik leer eigenlijk nooit en ik haal alle vakkenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vakken die je minder moeite kosten dan andere vakken. Of vraag het aan je leraren een keer.
engels & maatschappijleer haal ik beide 9's voor zonder te leren, waar anderen een 7 staan..dus of dat iets uitmaakt?
voor de rest sta ik overal wel 6/7 zonder moeite![]()
![]()
lijkt me lastigquote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prijzen berekenen van staalconstructies e.d.![]()
![]()
Cum laude op het vmbo is als je bord leeg eten bij een all you can eat. Bereik je niks mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:05 schreef Fylax het volgende:
ik wil cum laude op vmbo maar lukt niet door 1 vakEn altijd het laatste woord.![]()
welke?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:05 schreef Fylax het volgende:
ik wil cum laude op vmbo maar lukt niet door 1 vak![]()
Oke, en welke vakken vind je het leukst? Je kan trouwens ook kijken of de open dagen van hogescholen ook beroepskeuzetest aanbieden. Doen ze wel eens, heb ik in Utrecht gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik leer eigenlijk nooit en ik haal alle vakken
engels & maatschappijleer haal ik beide 9's voor zonder te leren, waar anderen een 7 staan..dus of dat iets uitmaakt?
voor de rest sta ik overal wel 6/7 zonder moeite![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Cum laude op het vmbo is als je bord leeg eten bij een all you can eat. Bereik je niks mee.je mag dan doorstromen naar havo
![]()
Haha echt he, wauw cum laude op vmbo wat een prestatie. Alleen op de universiteitquote:Op maandag 23 februari 2015 09:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Cum laude op het vmbo is als je bord leeg eten bij een all you can eat. Bereik je niks mee.![]()
![]()
Ik had een heel lijstje met opleidingen die me wel wat leken, wist het echt niet. Bij mij heeft uiteindelijk een proeflessendag de doorslag gegeven. Als je erg twijfelt zou ik zorgen voor meeloopdagen bij verschillende opleidingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke, en welke vakken vind je het leukst? Je kan trouwens ook kijken of de open dagen van hogescholen ook beroepskeuzetest aanbieden. Doen ze wel eens, heb ik in Utrecht gedaan.![]()
hmm ik ga 14 maart naar die van rotterdam, ik moet alleen invoeren bij het inschrijven daarvan, naar welke opleiding ik kom kijken..ik kijk nog welquote:Op maandag 23 februari 2015 09:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke, en welke vakken vind je het leukst? Je kan trouwens ook kijken of de open dagen van hogescholen ook beroepskeuzetest aanbieden. Doen ze wel eens, heb ik in Utrecht gedaan.![]()
weet ik maar t is wel leukquote:Op maandag 23 februari 2015 09:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Cum laude op het vmbo is als je bord leeg eten bij een all you can eat. Bereik je niks mee.(she/her)![]()
mag ook zonder cum laudequote:Op maandag 23 februari 2015 09:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]je mag dan doorstromen naar havo
(she/her)![]()
Inderdaad, oppervlakkige stof beheersen voor een 10 in plaats van een 8 heb je zelf helemaal niks aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Cum laude op het vmbo is als je bord leeg eten bij een all you can eat. Bereik je niks mee.quote:![]()
![]()
Klopt ja, en de sudiegids doorspitten. Daar zie je concreet welke vakken je allemaal krijgt en wat ze inhouden. Maar volgens mij weet theweeknd niet eens wat ze überhaupt wil doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had een heel lijstje met opleidingen die me wel wat leken, wist het echt niet. Bij mij heeft uiteindelijk een proeflessendag de doorslag gegeven. Als je erg twijfelt zou ik zorgen voor meeloopdagen bij verschillende opleidingen.Ik wist het vanaf m'n 15e/16e al
![]()
toen ik 12 was, wist ik het zeker dat ik rechten wilde doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt ja, en de sudiegids doorspitten. Daar zie je concreet welke vakken je allemaal krijgt en wat ze inhouden. Maar volgens mij weet theweeknd niet eens wat ze überhaupt wil doenIk wist het vanaf m'n 15e/16e al
nu sinds paar maanden wil ik dat totaal niet meer, terwijl ik daar nog best goed in zou zijn![]()
![]()
Leren doe ik nooitquote:Op maandag 23 februari 2015 09:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ak
ik verwachtte natuurkunde ofzo
ak is gewoon leren, toch?
En met dat hoofdstuk had ik in de les niet opgelet en toen had ik een 3
(she/her)![]()
Stoer....quote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leren doe ik nooit
En met dat hoofdstuk had ik in de les niet opgelet en toen had ik een 3Feyenoord!![]()
ik kom amper op schoolquote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leren doe ik nooit
En met dat hoofdstuk had ik in de les niet opgelet en toen had ik een 3
leer niet geen huiswerk boeken kwijt
en sta zelfs nog een 6 overal minstens
ik ben echt een slechte leerling![]()
![]()
Hoe weet je nu al dat je er goed in zou zijn? Ik had ook een vak omgevingsrecht, was veel kutter en saaier dan ik van tevoren had bedacht. Zo ontzettend saai, maar kost wel heel veel tijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
toen ik 12 was, wist ik het zeker dat ik rechten wilde doen
nu sinds paar maanden wil ik dat totaal niet meer, terwijl ik daar nog best goed in zou zijn![]()
![]()
6.8 gemiddeld voor alle vakken in totaal bij onsquote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bij ons moet je een 7 staan volgensmij(she/her)![]()
Ik ook, mijn studie heeft veel raakvlakken met rechten. Zit vaak met ze in de klas. Het is gewoon heel veel lezen en echt goed een betoog kunnen schrijven, goed kunnen motiveren. Dan is het wel te doen, maar het moet je net liggen. Kan ook begrijpen dat mensen het niks vinden. Ik had een 8 gehaald voor strafrecht, dat tentamen heeft slagingspercentage van 45%quote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
toen ik 12 was, wist ik het zeker dat ik rechten wilde doen
nu sinds paar maanden wil ik dat totaal niet meer, terwijl ik daar nog best goed in zou zijnVeel mensen weten niet hoe ze het aan moeten pakken, maar als je goed in schrijven en leren bent (soms denken, met vakken zoals filospfie) kun je het aan hoor.
![]()
ik vind lezen leuk, kan snel begrijpend lezen uhh en volgens vele zou rechten wel bij mij passenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je er goed in zou zijn? Ik had ook een vak omgevingsrecht, was veel kutter en saaier dan ik van tevoren had bedacht. Zo ontzettend saai, maar kost wel heel veel tijd.
ik was ook goed in geschiedenis en maatschappijleer, niet dat het erop lijkt maar je zult me wel begrijpen
doe je zelf wel rechten trouwens?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: