wilde ik ook doen, maar heb geen taal gekozen in mijn profiel dus mag het niet en anders zat ik nog 3 jaar op school dusquote:
hmm, dan is de zorg al niks voor jouquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef TheWeeknd het volgende:
oh en ik vind het heel belangrijk wat je salaris later kan zijn, dus iets als haltmedewerker oid wordt m niet
mwahquote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan is de zorg al niks voor jou
ik heb alles gedaanquote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Fylax het volgende:
TheWeeknd ga wat beroepentesten doen en wie weet kom je er dan achter. Je hebt nog n jaar ik heb n week
mondzorgkunde verdient wel goedquote:Op maandag 23 februari 2015 08:56 schreef Fylax het volgende:
word tandarts en dan fucking veel vragen
mwa, met hbo-v zul je toch niet heel slecht betaald krijgen..?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mwah
verpleegsters zijn lief en alles
maar ik ga niet jaren naar school om verpleegster te worden en een beetje onderbetaald te krijgen, vind ik
Je bent over alles onzeker, en daarna klagen dat je geen geschikte studie kan vinden zekerquote:Op maandag 23 februari 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
mondzorgkunde verdient wel goed
toch nog een beetje zorg erbij
klinkt wel oke maarja not sure, het is ook numerus fixus
ja weet ik niet, een docent zei dit tegen me hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, met hbo-v zul je toch niet heel slecht betaald krijgen..?
Je mag ook mijn PA zijn. Heb je geen opleiding voor nodig en je verdient goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja weet ik niet, een docent zei dit tegen me haha
ik ben niet echt onzekerquote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent over alles onzeker, en daarna klagen dat je geen geschikte studie kan vinden zeker
tja, dan zorgen dat je een rijke kerel vindquote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben niet echt onzeker
ik ben gewoon nergens goed in haha
Vaak is het zo dat je na je studie echt niet zoveel verdient hoor, maar naarmate je ervaring groeit kan je solliciteren voor hogere posities etc. En dan kan je zo doorgroeien, plus veel meer salaris dan eerst. Mensen die 5000 willen verdienen per maand als ze net klaar zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, met hbo-v zul je toch niet heel slecht betaald krijgen..?
KIES MIJ THEWEEKNDquote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, dan zorgen dat je een rijke kerel vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |