jaa goedemorgenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja, goedemorgen enzo
[..]
iets waar je goed in bent
ohw, hmm, iets dat je leuk vindt dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa goedemorgen
en dat wordt lastig aangezien ik nergens goed in ben
iets met zorg/biologie lijkt mij wel leukquote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, hmm, iets dat je leuk vindt dan?
Dat dacht ik ook altijd. Ben gewoon goed genoeg in dingen waarvan ik dacht dat ik er slecht in was.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa goedemorgen
en dat wordt lastig aangezien ik nergens goed in ben
ik ben slecht met "praktijkdingen", heel onhandig enzoquote:Op maandag 23 februari 2015 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Ben gewoon goed genoeg in dingen waarvan ik dacht dat ik er slecht in was.
Vmbo gespotquote:Op maandag 23 februari 2015 08:36 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moet deze vakantie echt weten welk opleiding ik wil doen anders kom ik er nooit meer uit
gewoon inschrijven bij een opleidingquote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef Fylax het volgende:
Ik moet voor 1 maart ingeschreven zijn terwijl ik naar havo wil
ik heb geen hobbysquote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat vind je leuk om te doen? Waar word je blij van? Welke hobby zie je in een baan veranderen?
Ja k weet maar heb totaal geen zin om mijn "motivatie" te gaan bespreken op een intakegesprek op het mbo als ik geen motivatie hebquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
gewoon inschrijven bij een opleiding
zorgen dat je cijfers 7+ gemiddeld zijn op examen
alvast een profiel uitzoeken
en havo rocken
je gaat toch niet naar mboquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja k weet maar heb totaal geen zin om mijn "motivatie" te gaan bespreken op een intakegesprek op het mbo als ik geen motivatie heb
de jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo
Je reinste onzin.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo
Waarom ga je niet lekker bij Meldpunt Anoniem werken?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja k weet maar heb totaal geen zin om mijn "motivatie" te gaan bespreken op een intakegesprek op het mbo als ik geen motivatie heb
Dit dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker bij Meldpunt Anoniem werken?
ik was vroeger beter met voetballen dan de jongens zelfquote:
Welk vak op de basisschool vond je het leukst?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb geen hobbys
ik ben nergens goed in
en dat is echt zo
ga vwo doen en dan wo ja tochquote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef TheWeeknd het volgende:
oh en ik vind het heel belangrijk wat je salaris later kan zijn, dus iets als haltmedewerker oid wordt m niet
ik was bijzonder goed in lezen/taal/spelling voor mijn leeftijd, maar daar zie ik nu niks meer van terugquote:Op maandag 23 februari 2015 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk vak op de basisschool vond je het leukst?
Behalve gym?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |