pijp/anale seks weekquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
Vriendin moet weer ongesteld worden, tering.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een echte zeeman bevaart ook de rode zee
Ik loop er ook vaak tegenaan dat het slecht te accepteren is dat KLB nou eenmaal op de eerste plaatst komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
Maar schreeuwt ze tegen je? Ben je een eikel omdat je meer aan je radioshow denkt dan aan haar?
1.KLB SCquote:Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop er ook vaak tegenaan dat het slecht te accepteren is dat KLB nou eenmaal op de eerste plaatst komt.
hehequote:Op zondag 22 februari 2015 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
1.KLB SC
2.
3.
4. M'n ouders
5. M'n vrienden
6. Stront onder m'n schoen
7. Der_Mann
Ja! Daar heb ik dat tahoe recept vandaan!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken je Kokkie Slomo?
Kabeljauw recept komt uit een boek stuur het je morgen.
Soort emotioneel mijnenveld. Alles lijkt vredig totdat je 1 ongelukkige pas maakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
Maar schreeuwt ze tegen je? Ben je een eikel omdat je meer aan je radioshow denkt dan aan haar?
Herkenbaar ik heb ook wel eens een vriendin gehad.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Soort emotioneel mijnenveld. Alles lijkt vredig totdat je 1 ongelukkige pas maakt.
Echt een toffe site, moet soms hardop lachen om de schrijfsels in z'n recepten.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Daar heb ik dat tahoe recept vandaan!
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
Voor Indonesisch eten kan je me midden in de nacht voor wakker maken
goed om te wetenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
Voor Indonesisch eten kan je me midden in de nacht voor wakker maken
Schoten afgevuurd.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anale seks is voor ontvangers als BT.
Wat heeft ongesteld zijn daarmee te maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Soort emotioneel mijnenveld. Alles lijkt vredig totdat je 1 ongelukkige pas maakt.
Ik heb een Indonesische tante, altijd weer een culinair genot als ik daar blijf etenquote:
wow maar goed dat houses haar neger heeft om de gedachten hiervan af te leiden.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:47 schreef TARDIS. het volgende:
Wat heeft ongesteld zijn daarmee te maken?
Is mijn vrouwonvriendelijk repliek.
Ben hier erg jaloers op. Heb overwogen om als hulpverlener voor bejaarden in de weer te gaan maar vragen om specifiek een Indo oma is ook weer wat.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een Indonesische tante, altijd weer een culinair genot als ik daar blijf eten![]()
En die saté die ze maakt, man, je blijft er van smullen
watquote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wow maar goed dat houses haar neger heeft om de gedachten hiervan af te leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |