Ze heeft zelfs een service waarbij je echte indonesche saté kan bestellen, maar daarvoor moet je wel in de buurt van Zaandam wonen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben hier erg jaloers op. Heb overwogen om als hulpverlener voor bejaarden in de weer te gaan maar vragen om specifiek een Indo oma is ook weer wat.
quote:
abraham gespot volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon gekrent omdat ik niet onder de indruk ben van je zogenaamde ''muscles''. Hatertje.
Kan ik je oma ook huren?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een service waarbij je echte indonesche saté kan bestellen, maar daarvoor moet je wel in de buurt van Zaandam wonen.
Mocht er ooit een KLB SC BBQ meet komen, kan ik de saté wel regelen
Dat gaat helaas niet meer lukkenquote:
Watquote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
blank als in niet zwart
niet zwart als in mocro
ik een beetjequote:
Nightcrawler met Jake Gyllenhaalquote:Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik een beetje
welke film heb je gekeken?
Die moet ik nog een keer zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nightcrawler met Jake Gyllenhaal
was best een fucked up film maar op de goede manier dan
die had ik volgens mij gezien toen ik 7 ofzo wasquote:Op maandag 23 februari 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer zien.
Ik heb net The Shining gekeken, da's ook lang geleden dat ik die gezien heb.
Freddie Krueger, Jason Voorhees, Micheal Meyers en Chucky, ik heb het toen allemaal gezien, maar het kon me geen ene kont boeienquote:Op maandag 23 februari 2015 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die had ik volgens mij gezien toen ik 7 ofzo was
als het om horrorfilms uit de jaren 80 gaat dan is A Nightmare on Elm Street nog altijd mijn favoriet
chucky en freddy krueger waren mijn heldenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Freddie Krueger, Jason Voorhees, Micheal Meyers en Chucky, ik heb het toen allemaal gezien, maar het kon me geen ene kont boeien
ik vond die vechtfilms met Jackie Chan altijd geweldig. om de zoveel tijd naar de videotheek om te kijken of er een nieuwe Jackie Chan film was, goede tijden waren datquote:Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef Remqo het volgende:
Ik ben wel fan van de actiefilms van Swarzenegger.
Ze zijn gewoon leuk en Arnie kan niet praten
Die waren ook leuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond die vechtfilms met Jackie Chan altijd geweldig. om de zoveel tijd naar de videotheek om te kijken of er een nieuwe Jackie Chan film was, goede tijden waren dat
quote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die waren ook leuk.
Even over Ahnuld:
dat wel ja, maar hij doet het goed na, hawrl hawrl!quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij ging alleen wel iets te lang met de grap door voor mijn gevoel
Daar waren we al bang voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
het is voor mij bedtijd.
I'll be back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |