Ja tot 3 keer toequote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Heb je het gehad? Ik ga nu wel slapen
Soms moet je accepteren dat iemand je gedist heeft.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege je laatste zin.
Jij voelt je gewoon gekrent omdat ik niet onder de indruk ben van je zogenaamde ''muscles''. Hatertje.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Soms moet je accepteren dat iemand je gedist heeft.
appie plsquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon gekrent omdat ik niet onder de indruk ben van je zogenaamde ''muscles''. Hatertje.
stuur jij ff pica van je torso danquote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon gekrent omdat ik niet onder de indruk ben van je zogenaamde ''muscles''. Hatertje.
Waarom? Ik noem mezelf niet ''muscleboy''. Hoewel ik wel degelijk meer muscles heb dan jij.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:59 schreef muscleboy het volgende:
[..]
stuur jij ff pica van je torso dan
Het zijn niet alleen de muscles he, je moet het totaalplaatje zien. De verhoudingen, de proporties, het lekkere tintje enz.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:01 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Waarom? Ik noem mezelf niet ''muscleboy''. Hoewel ik wel degelijk meer muscles heb dan jij.
Als jij er maar happy mee bent is het toch goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de muscles he, je moet het totaalplaatje zien. De verhoudingen, de proporties, het lekkere tintje enz.
als je je laat castreren ben je niet plotseling aseksueel hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 12:21 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Tsja, het is een onderdeel van het leven waar je niet van afkomt tenzij je jezelf laat castreren. Dat, of je bent aseksueel geboren.
Je hebt mijn comment verkeerd gelezen dikkequote:Op maandag 23 februari 2015 06:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je je laat castreren ben je niet plotseling aseksueel hoor![]()
Dat ben je zeker, Abraham-de-Lacy. Met je klonen.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat ben je zeker, Abraham-de-Lacy. Met je klonen.
Ga naar een psych, want die heb je heel erg hard nodig! En laat je 's een keer hard palen dat je er een gescheurde bloedende aars aan overhoud. Maar doe voortaan normaal op FOK!; hoef je ook geen klonen meer aan te maken omdat je weer 's een ban hebt gekregen vanwege je rare gedrag.
quote:
Ja man. 99% van de topics op dit forum zijn van mij, dus deze ook uiteraard. Ben je nu serieus aan het speuren naar "mogelijke" kloons van mij?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef Zaebos het volgende:
Wow.... Dit is dus ook een topic van Baloe-de-beer? Dit is best wel ernstig. Als hij nou 's normaal zou doen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |