nee, bij je eerste baan is het salaris meestal wel vrij slecht..quote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je na je studie echt niet zoveel verdient hoor, maar naarmate je ervaring groeit kan je solliciteren voor hogere posities etc. En dan kan je zo doorgroeien, plus veel meer salaris dan eerst. Mensen die 5000 willen verdienen per maand als ze net klaar zijn
in je man moet je geen geld zoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, dan zorgen dat je een rijke kerel vind
Je hebt toch wel vakken die je minder moeite kosten dan andere vakken. Of vraag het aan je leraren een keer.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben niet echt onzeker
ik ben gewoon nergens goed in haha
hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thnx
We hebben nu gym maar ik doe niet mee
omdat ik geen zin heb in gymquote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoezo?
ik ga niks doen vandaaf!
Je bedoelt omdat je armpjes en beentjes nog niet ontwikkelt zijn.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat je armpjes en beentjes nog niet ontwikkelt zijn.
Hij wordt altijd als laatste gekozenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat je armpjes en beentjes nog niet ontwikkelt zijn.
ik leer eigenlijk nooit en ik haal alle vakkenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vakken die je minder moeite kosten dan andere vakken. Of vraag het aan je leraren een keer.
lijkt me lastigquote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prijzen berekenen van staalconstructies e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |