SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
TV / Boer Zoekt Vrouw #165 Terugblik
TV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!
TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelen
TV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brieven
TV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is Vinzzent
TV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #171 Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geiten
TV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnen
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
TV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circus
TV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koal
TV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweek
TV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.
TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 pounds
TV / Boer Zoekt Vrouw #180 Vaginatarisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leukste
TV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje thee
TV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes
Check die topics vliegen.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zo, dat was even duidelijk. Jan is in love op Marieke volgens mij.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef MissJ het volgende:
Zo, dat was even duidelijk. Jan is in love op Marieke volgens mij.![]()
![]()
Zou t niet mogen ofzo? Je vind elkaar toch heel leuk. Waarom zie ik geen enkele vorm van fysieke aantrekking?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:01 schreef Amarantha het volgende: [..] Echt he. Waarom doet niemand dit?
![]()
Zo, dat was even duidelijk. Jan is in love op Marieke volgens mij.Your beauty never ever scared me.![]()
Er word inderdaad echt veel te weinig gekust
of überhaupt geflirtHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Oké. Jan kiest dus toch Marieke.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Zo, dat was even duidelijk. Jan is in love op Marieke volgens mij.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ze haten elkaar!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Vechten, vechten!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef Starlie het volgende:
Bertie mag wel.oppassen dat ze die dunne pootjes van Esther niet doorzaagd
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Valt wel mee toch? Beter dan die stalpoten van Lotte.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef Starlie het volgende:
Bertie mag wel.oppassen dat ze die dunne pootjes van Esther niet doorzaagdknow'm sayin?
word? word.![]()
Er wordt dus niet onderling geschaard.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Esther en Bertie passen wel bij elkaar, allebei een broek aan die ze eenmaal per week wisselen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou t niet mogen ofzo? Je vind elkaar toch heel leuk. Waarom zie ik geen enkele vorm van fysieke aantrekking?Your beauty never ever scared me.![]()
omdat tv?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou t niet mogen ofzo? Je vind elkaar toch heel leuk. Waarom zie ik geen enkele vorm van fysieke aantrekking?![]()
![]()
Ik snap niet helemaal dat je na drie dagen kan zeggen dat je denkt verliefd te zijn op iemand maar dat je nog geen fysiek contact hebt gehad buiten een schouderklopje of iets.![]()
Ook al zijn het potten, het blijven wijven heh.
Zet ze bij elkaar en vroeg of laat wordt het rellen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Milfquote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef Starlie het volgende:
Bertie mag wel.oppassen dat ze die dunne pootjes van Esther niet doorzaagdKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Hihihihii bollen, net ballen. Hihihihi.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
persoonlijk vind ik haar wel hele dunne benen hebben!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Beter dan die stalpoten van Lotte.![]()
omdat je alleen mee doet aan zoiets als je zo labiel als de pest bentquote:Op zondag 22 februari 2015 21:04 schreef Eerin het volgende:
Ik snap niet helemaal dat je na drie dagen kan zeggen dat je denkt verliefd te zijn op iemand maar dat je nog geen fysiek contact hebt gehad buiten een schouderklopje of iets.
fijn voor de productie wel, mensen die zo makkelijk te beïnvloeden zijnHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Gelukkig is Rianne er niet om het feest compleet te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Hihihihii bollen, net ballen. Hihihihi.![]()
Esther wist het bij het introductiefilmpje al. Ze is er speciaal lesbisch voor geworden.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:04 schreef Eerin het volgende:
Ik snap niet helemaal dat je na drie dagen kan zeggen dat je denkt verliefd te zijn op iemand maar dat je nog geen fysiek contact hebt gehad buiten een schouderklopje of iets."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Godverquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
And I am a weapon of massive consumption
Fijn voor ons vooralquote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je alleen mee doet aan zoiets als je zo labiel als de pest bent
fijn voor de productie wel, mensen die zo makkelijk te beïnvloeden zijn
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Direct. Dat is RimkeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kan alle lieve woorden welke Tom nu uitspreekt over 1 van de blondjes niet serieus nemen gezien de laatste roddels...![]()
![]()
Dat zeiden we als 16-jarige hormonenbommetjes tegen elkaar op het bollenbedrijf waar ik werkte ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Hihihihii bollen, net ballen. Hihihihi."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:die is open en direct
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geert zou ze het liefste beiden houden
ik ben echt zo team leoniequote:
Maar het zal zijn boekhoudster wel zijn of zo. Met z'n merknaamHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
spuitwerk![]()
![]()
Werd er daar onderling veel gejongleerd met ballen? Spannend hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zeiden we als 16-jarige hormonenbommetjes tegen elkaar op het bollenbedrijf waar ik werkte ook.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ada steeds met dat op z'n bek zoenen. Beetje respectloos tov die andere.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Geerts spuitwerk opmerking!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Zijn jullie bijna klaar?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
ik loop achter! Verdoriequote:
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ada snapt gewoon waar Geert behoefte aan heeft.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef matthijst het volgende:
Ada steeds met dat op z'n bek zoenen. Beetje respectloos tov die andere."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
De meisjes, die vooraan de band stonden, spuugden op de bollen. Dat was wel smerig toen wij ze oppakten. Vonden ze ook leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Werd er daar onderling veel gejongleerd met ballen? Spannend hoor."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die hond is gewoon zijn avatar
Dat was vanaf het begin al duidelijk, hij vindt haar het lekkerst.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Nu weet ik het zeker. Ada wordt het.know'm sayin?
word? word.![]()
Hele vloer zeiknat ook.
Bijna dood en weet nog niet hoe ie een vloer dweilt.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hebben jullie wel door dat het enige lichamelijke contact dit seizoen komt van de 65+ers?Your beauty never ever scared me.![]()
Kuttenlikkertje.
Net als Geert.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geert wil het liefste alles uit."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Eigenlijk heel apart dat er bij de 'jeugd' bijna geen fysiek contact is en bij de 'bejaarden' komt er geen eind aan.![]()
bordeelslippers?
Hoorde ik toen straks iets over ADHD? Zou zijn flapuit gedrag wel verklaren
Bordeelslippers![]()
Check zijn bordeelslippers zo dan.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Al dat gekus
En nog steeds geen Bitchfight
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Je mag gewoon Katherine zeggen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke hont van Bertie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jan kan in d'r klimmen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja, hij heeft ADHDquote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hoorde ik toen straks iets over ADHD? Zou zijn flapuit gedrag wel verklaren![]()
WAAATquote:
Dit ziet er niet uit, ze is een kop groter
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:![]()
"En hier graaf ik dan een ondiep graf, als je die andere hoer kiest!"Haters everywhere but I don't really care.![]()
Jeugd heeft meer te verliezen. Oudjes genieten van wat er eindelijk voorbij komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk heel apart dat er bij de 'jeugd' bijna geen fysiek contact is en bij de 'bejaarden' komt er geen eind aan.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, Bertie heeft echt een hont.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag gewoon Katherine zeggen hoor.![]()
ja daar ben ik nu pas! Godverquote:He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Staat contractueel vast.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk heel apart dat er bij de 'jeugd' bijna geen fysiek contact is en bij de 'bejaarden' komt er geen eind aan.![]()
Haha xDquote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef matthijst het volgende:
"En hier graaf ik dan een ondiep graf, als je die andere hoer kiest!"![]()
Rianne is eng. Ik wil ook een Marieke.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
de dames hebben zelf de bedden naast elkaar gezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
Al dat gekus
En nog steeds geen Bitchfight![]()
Zoals Gijp altijd zegt, een man met een vrouw die langer is dan hij is geen gezicht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rianne is gruwelijk irritant.And I am a weapon of massive consumption
Rianne praat in cliche's en jan zijn mond achterna.
Met haar gabber staartje.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
''Het loopt zoals het loopt''. ''Maar loopt het''?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag gewoon Katherine zeggen hoor.![]()
![]()
![]()
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Rianne is veel leuker en slimmer.
Jan kiest misschien voor het kinderlijke van Marieke.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jan kiest misschien voor het kinderlijke van Marieke.![]()
Rianne is zo'n overly attached girlfriend die precies weet wat ze moet zeggen om iemand in bed te krijgen en daarna laat ze je niet meer los zonder een restraining order.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jan kiest misschien voor het kinderlijke van Marieke.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha jullie zouden mijn vriend zijn kop moeten zien bij Rianne nuYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef matthijst het volgende:
"En hier graaf ik dan een ondiep graf, als je die andere hoer kiest!"![]()
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Het is lachwekkend.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
Dat een vrouw langer is dan haar partner (man) vind ik er toch altijd wat gek uitzien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nee joh, Marieke wil heel wanhopig zekerheid.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Eerin het volgende:
Rianne is zo'n overly attached girlfriend die precies weet wat ze moet zeggen om iemand in bed te krijgen en daarna laat ze je niet meer los zonder een restraining order.![]()
Misschien staat hij in een Duitse kuil.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef matthijst het volgende:
Is hij zo klein, of Rianne zon Oost-Duitse reus?![]()
te lang?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Grumpey het volgende:
Deze meid is echt zo niet waar ik op val![]()
Jan moet liftschoenen dragen naast Rianne.And I am a weapon of massive consumption
Die heeft wel meer inhoud dan "hihihi", "ik wil nu echt zekerheeeeeeiiid".quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Rianne is het type meid waar ik echt niet op zou kunnen vallen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
slimmer?!?! Een van de domst mensen recent op tvquote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jan kiest misschien voor het kinderlijke van Marieke.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Rianne was makkelijk in de maling te nemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft wel meer inhoud dan "hihihi", "ik wil nu echt zekerheeeeeeiiid".![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:13 schreef marcodej het volgende:
Rianne is het type meid waar ik echt niet op zou kunnen vallen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Rianne slimmer![]()
![]()
Een klik en een vonk. Nou echt wel dat hij voor de vonk kiest.
Een klik kan je ook met je oma of je buurvrouw hebben.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Jan, wtf doe je.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Slimmer?!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jan kiest misschien voor het kinderlijke van Marieke.Your beauty never ever scared me.![]()
Zij lang. Hij klein. Hij is echt niet langer dan 1.78 ofzoquote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef matthijst het volgende:
Is hij zo klein, of Rianne zon Oost-Duitse reus?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En toch is het Kattukse strandje mooier dan dit. Wat jij Mani?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Naast irritant, slechte controle over haar emoties en haar stem en wat prominente jukbeenderen is dit het meest storend inderdaadquote:![]()
Ik zal het binnenkort weer eens inspecteren.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef marcodej het volgende:
En toch is het Kattukse strandje mooier dan dit. Wat jij Mani?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Theo nou met Nancy aan weet te pappen, dan is dit seizoen voor mij geslaagd
Nu al weer afgelopen?
Het is nu een soort Teletubbielandje geworden.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort weer eens inspecteren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hoop ik ook echt!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Als Theo nou met Nancy aan weet te pappen, dan is dit seizoen voor mij geslaagdThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
echt welquote:Op zondag 22 februari 2015 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk is Geert de leukste van het stel.
Theo is de lul."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pas dan maar op wat je hier post, anders slaap je niet lekker meer.quote:Haters everywhere but I don't really care.![]()
nee hij verdient beterquote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Als Theo nou met Nancy aan weet te pappen, dan is dit seizoen voor mij geslaagdHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
BZV bij Ivo
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Of verdrinkt Marieke in de put.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:15 schreef DrMarten het volgende:
Rianne springt van de boot a;s ze afgewezen wordt...![]()
Zit nu te twijfelen of ik naar Ivo ga kijken. Vriendin van boer Tom?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Rianne gaat zo verrast zijn als ze niet gekozen wordt. Genot."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hè wat?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef BlackNero het volgende:
Zit nu te twijfelen of ik naar Ivo ga kijken. Vriendin van boer Tom?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
huh?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef BlackNero het volgende:
Zit nu te twijfelen of ik naar Ivo ga kijken. Vriendin van boer Tom?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zal wel over die roddels van het begin van het seizoen gaan..quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef BlackNero het volgende:
Zit nu te twijfelen of ik naar Ivo ga kijken. Vriendin van boer Tom?My salvation lies in your love..![]()
Ja, ik hoorde zoiets in de leader. Weet iemand meer?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Raar ben jij - genieten van de pech/ellende van een ander.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef marcodej het volgende:
Rianne gaat zo verrast zijn als ze niet gekozen wordt. Genot.![]()
Geert haha wat een baas is het toch ook heDie hond/hont maakte het af deze aflevering
Marieke is misschien wat raar maar Rianne is helemaal drie keer niets....
Tom kiest voor Rimke
Bertie/Esther![]()
![]()
Ja, dat is inderdaad gemeen en mensen zijn gemeen, maar zoiets heet leedvermaak.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef henhod het volgende:
[..]
Raar ben jij - genieten van de pech/ellende van een ander.ADHD-C![]()
Goeden samenvatting. Bertie zal uiteindelijk alleen achterblijven denk ik. Esther wil te graag en zal zichzelf tegenkomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef RedFever007 het volgende:
Geert haha wat een baas is het toch ook heDie hond/hont maakte het af deze aflevering
Marieke is misschien wat raar maar Rianne is helemaal drie keer niets....
Tom kiest voor Rimke
Bertie/Esther![]()
Leedvermaak is hartstikke leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef henhod het volgende:
[..]
Raar ben jij - genieten van de pech/ellende van een ander."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
jij kijkt bzv voor de happy ever afters?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:18 schreef henhod het volgende:
[..]
Raar ben jij - genieten van de pech/ellende van een ander.
Het is geen disneyHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik vind het dan jammer voor die ander - ik geniet niet met nadruk ervan.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij kijkt bzv voor de happy ever afters?
Het is geen disney![]()
"ja jij bent echt mijn dekseltje" mens je hebt d'r misschien nog geen vijf dagen gezien doe eens normaal joh![]()
![]()
Echt, wat een debiel.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:56 schreef SSJKliko het volgende:
"ja jij bent echt mijn dekseltje" mens je hebt d'r misschien nog geen vijf dagen gezien doe eens normaal johMaar goed, Bertie is dat ook met haar "ik vind Esther leuker omdat ze minder amicaal is dan Katherine."
!!!!!!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Sowieso zo'n monoloog houden waar iedereen bijzit inclusief je 'rivaalquote:Op zondag 22 februari 2015 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, wat een debiel.Maar goed, Bertie is dat ook met haar "ik vind Esther leuker omdat ze minder amicaal is dan Katherine."
!!!!!!!
wanhopig much? Volgens mij valt ze niet eens op Bertie als persoon, eerder omdat Bertie een vrouw is die lesbisch is en toevallig beschikbaar is
en ze heeft zichzelf uit de kast gesmeten op tv dus het _moet_ en het _zal_ werken, brrrrrrrrrrr
![]()
Sterker nog, voor BZV was ze nog niet eens uit de kast, ze kwam uit de kast voor Bertie.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:05 schreef svann het volgende:
Vind het sowieso vreemd.
Net uit de kast, nauwelijks ervaring en dan met zoiets meedoen.![]()
Nou, daar zou ik mooi niet aan beginnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef SSJKliko het volgende:
Sterker nog, voor BZV was ze nog niet eens uit de kast, ze kwam uit de kast voor Bertie.
Onhandige keuze.![]()
Ach er doen ook mannen mee die zelden tot nooit een vriendin hebben gehad. Alsof je daar blij van wordt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:11 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik mooi niet aan beginnen.
Onhandige keuze.
Esther heeft wel ervaring met relaties, alleen dan niet in deze vorm. En wie weet vindt ze Bertie gewoon echt geweldig, dat kan.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd wie Jan kiest. Ik dacht Marieke, maar als dat enkel vanwege de vonk is, ik weet het niet, ik denk dat hij voor de lange termijn gaat. Je doet toch mee voor de toekomst.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jan en Marieke (hoe kun je daaraan nog twijfelen)quote:Op zondag 22 februari 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd wie Jan kiest. Ik dacht Marieke, maar als dat enkel vanwege de vonk is, ik weet het niet, ik denk dat hij voor de lange termijn gaat. Je doet toch mee voor de toekomst.
Tom met Rimke (idem)
Bertie en Esther maar echt overtuigend is het niet
Theo en Nancy idem
Geert en Ada en hij houdt Hetty als vriendin voor het geval dat Ada er de brui aangeeft.
[ Bericht 6% gewijzigd door Loekie1 op 22-02-2015 22:30:11 ]![]()
Marieke, overduidelijk, ook een stuk leuker dan Rianne.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd wie Jan kiest. Ik dacht Marieke, maar als dat enkel vanwege de vonk is, ik weet het niet, ik denk dat hij voor de lange termijn gaat. Je doet toch mee voor de toekomst.BlaBlaBla![]()
Rimke is idd overduidelijk, en ze passen ook goed bij elkaar. De kapster met de boer, die graag koffie geserveerd krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jan en Marieke (hoe kun je daaraan nog twijfelen)
Tom met Rimke (idem)
Theo en Nancy idem
Geert en Ada en hij houdt Hetty als vriendin voor het geval dat Ada er de brui aangeeft.
Leonie zal wel balen, maar later beseffen dat hij toch een beetje inhoudsloos is. En de brieven zullen ook wel binnenstromen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Van de site van BZV:Al denk ik dat dat misschien wat afgerond is naar boven.quote:Jan
Provincie: Noord-Holland
Soort bedrijf: Schapenmelkerij
Geboortedatum: 20 mei 1986 (28 jaar)
Lengte: 1.78 meter
Aantal brieven: 110![]()
Dit:quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jan en Marieke (hoe kun je daaraan nog twijfelen)
Tom met Rimke (idem)
Theo en Nancy idem
-Jan gaat voor de vonk, niet voor de klik.
-Rimke is wel goed voor Tom - Leonie wil wel, maar achteraf zal dat niet houden denk ik. Ze is te slim voor Tom.
-Bertie kiest Esther - maar dat wordt niks. Eigenlijk was het voor Bertie al voorbij toen een dame uit de eerste 10 afhaakte omdat ze iemand anders had gevonden. Voor de vorm heeft Bertie nu meegedaan met de rest.
Katherine heeft al voorgesorteerd op haar vertrek, doet haar best niet verder (this is it, hiermee moet Bertie het doen). Bij kaasfondue zit ze niet naast Bertie - en dan wel zoenspelletje verzinnen, zodat Esther d'r gang kan gaan. Tractor rijden: "Esther wil jij?" Ze duwt Esther expres naar Bertie.
-Ik gun Theo Nancy... en ik hoop dat ze wat bijdraait, want volgens mij is het best een goed stel.
-Ada past beter bij Geert. Ietsje zachter als Hetty, maar laat niet over zich heenlopen.![]()
Ik hoor hier alleen maar dat Leonie zoveel slimmer is dan de rest aan tafel. Vraag me af waar dat op gebaseerd is. Ik vind Rimke en Tom ook beter passen, maar niet omdat de overige kandidaat een raketgeleerde zou zijn.
Theo en Nancy gaat hem niet worden, denk dat Nancy een te sterk karakter heeft voor de zachte Theo.
Er werd over Geert veel geklaagd, maar hij zorgt voor mooie tv. Daarnaast is hij volgens mij ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Hij had een keurige uitleg toen hij zijn eerste dame wegstuurde van zijn boerderij. Daar stond ik echt van te kijken. En hij heeft uit al die brieven en speeddates gewoon drie min of meer dezelfde types gekozen, wat karakter betreft. En da's best knap.
Dat kunnen we over Bertie helaas niet zeggen. Zelden zo'n vreemde mix gezien als Esther, Katharine en Ciska.![]()
Tom kiest Rimke, scheelt mooi een schoonmoeder
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
ik denk dat dit ook wel een beetje gestuurd is door de programmamakers hoor. dus of dat helemaal z'n eigen idee was?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:54 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel opvallend dat Jan niet graag op het strand kwam, maar Rianne uitgerekend daar mee naartoe nam... En het is niet zo dat Rianne ergens op de Veluwe woont en anders de zee nooit niet.in de haak.![]()
Zelfs dan heeft hij qua dames een keuze gemaakt in wie mee te nemen naar het strand (dat hem niet boeit) en de uitkijktoren, waar hij zijn boerderij en de rest van het eiland kom laten zien en bijna letterlijk "on top of the world" was...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:57 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat dit ook wel een beetje gestuurd is door de programmamakers hoor. dus of dat helemaal z'n eigen idee was?
Het enige wat daarbij ontbrak was dat nummer op de achtergrond.![]()
Scherpe analyse.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij qua dames een keuze gemaakt in wie mee te nemen naar het strand (dat hem niet boeit) en de uitkijktoren, waar hij zijn boerderij en de rest van het eiland kom laten zien en bijna letterlijk "on top of the world" was...
Het enige wat daarbij ontbrak was dat nummer op de achtergrond.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Leonie heeft het ook niet over haar moeder gehad, geen idee of ze daar contact mee heeft dus. Met haar pa blijkbaar niet meerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:54 schreef Mark het volgende:
Tom kiest Rimke, scheelt mooi een schoonmoederKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Volgens mij vertelde ze dat ze nog goed contact heeft met haar moederquote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leonie heeft het ook niet over haar moeder gehad, geen idee of ze daar contact mee heeft dus. Met haar pa blijkbaar niet meerWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dat klopt, daar had ze een heel goede band mee zei ze.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze dat ze nog goed contact heeft met haar moeder![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Altijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je vaak aan Geert's penis?
Ik had het gisteren gemist, dus even terugkijkenHmmm
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jammer voor je dat 'ie vrij overtuigend op vrouwen valt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd.
Ik had het gisteren gemist, dus even terugkijkenHmmm
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Hoe weet je dat hij die keuze zelf gemaakt heeft? Het zou kunnen, maar het zou ook best door de KRO zo geregisseerd kunnen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij qua dames een keuze gemaakt in wie mee te nemen naar het strand (dat hem niet boeit) en de uitkijktoren, waar hij zijn boerderij en de rest van het eiland kom laten zien en bijna letterlijk "on top of the world" was...
Het enige wat daarbij ontbrak was dat nummer op de achtergrond.in de haak.![]()
Bij Theo heeft Nancy gewonnen. Het was vanaf de eerste bank-ontmoeting duidelijk door hoe Theo op die vrouw reageerde. Nu zijn die anderen (daarom waarschijnlijk) weggelopen, gaat Nancy zeggen dat ze niet "gekozen" is wtf.. Als je als mannen met z'n drieen voor een meisje gaat en de andere twee trekken zich ergens om terug heb je gewonnen, zo zit dat. Waarom zou je een meelijwekkende vertoning houden zoals Nancy doet?![]()
Hij kent het eiland en weet maar hij met wie wil zijn, maar je denkt dat de redactie hem vertelt waar hij met wie naartoe moet?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef trui het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij die keuze zelf gemaakt heeft? Het zou kunnen, maar het zou ook best door de KRO zo geregisseerd kunnen zijn.
Nah, als ze zo sturen dan hadden ze ook wel eens iemand met Bertie mee mogen sturen, patat halen, boodschappen doen...
Jan heeft geen sturing nodig, en zeker niet om sterk, Bertie daarentegen...![]()
![]()
Ik denk dat Nancy ergens op afgeknapt is en het dus lastig is dat ze "gewonnen" heeft doordat de anderen weggelopen zijn, want nu heeft ze geen kans meer zelf te vertrekken zonder hem in de steek te laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef Marcomacro het volgende:
Bij Theo heeft Nancy gewonnen. Het was vanaf de eerste bank-ontmoeting duidelijk door hoe Theo op die vrouw reageerde. Nu zijn die anderen (daarom waarschijnlijk) weggelopen, gaat Nancy zeggen dat ze niet "gekozen" is wtf.. Als je als mannen met z'n drieen voor een meisje gaat en de andere twee trekken zich ergens om terug heb je gewonnen, zo zit dat. Waarom zou je een meelijwekkende vertoning houden zoals Nancy doet?
Als zij nu gaat heeft Theo niemand meer en is dat haar "schuld", geen benijdenswaardige positie.
Overigens kan ik me wel eea voorstellen waar ze op afgeknapt kan zijn...![]()
Snap wel dat Nancy op 'm afknapt hoor, dat lieve, gevoelige, ruggengraatloze is even leuk maar vroeg of laat gaat het je frustreren. (helaas zelf meegemaakt :p)![]()
Die Theo was ook wel flink emotioneel/overstuur door dat vertrek van die Ria, dus ik kan me wel voorstellen dat Nancy dan twijfels heeft of Theo voor haar was gegaan als Ria gewoon gebleven was.
En hij is een beetje te lief voor de vrouwen inderdaad.
Tom gaat zo goed als zeker voor Rimke.
Bertie gaat voor Esther. Het is echter wel eng hoe Esther al spreekt over Bertie, na enkel een paar dagen elkaar te kennen en waarbij er amper gesproken is. Heb ook nog geen humor bij die Esther kunnen ontdekken.
Geert gaat voor die Ada, ook heel duidelijk.
Alleen Jan is nog een twijfelgeval, hoewel hij denk ik toch voor Marieke kiest. Dat met Rianne is meer een broer-zus relatie.![]()
Maar hoe hij was zat ook in de voorstel video. Dus ja, als je schrijft heb je ook een verantwoordelijkheid. Als ik een meisje bijvoorbeeld mee naar de film vraag en ik knap erop af kijk ik wel de film met r uit en breng r thuis. Zeg je toch ook niet halverwege de film: zie maar?
Nancy komt op mij juist ruggegraatloos over. (en die andere vrouwen al helemaal. Good riddance)![]()
Niet zo gek toch dat hij verdrietig werd? Zou ik ook zijn als 3 van de 5 vrouwen zelf weggaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef Breekfast het volgende:
Die Theo was ook wel flink emotioneel/overstuur door dat vertrek van die Ria, dus ik kan me wel voorstellen dat Nancy dan twijfels heeft of Theo voor haar was gegaan als Ria gewoon gebleven was.Your beauty never ever scared me.![]()
Geert heeft ADHD en krijgt er ADA bij, is niet fijn allemaal.
Verder denk ik bertie niemand gaat kiezen evenals Nancy die afhaakt. De twee jonge boeren zullen mischien even gelukkig zijn met de gekozen vrouwen, maar dat zou geen stand houden.![]()
ik weet het niet, ik wilde alleen jouw stellige aanname nuanceren dat hij dit zelf gekozen heeft. bij dit soort programma's wordt soms meer geregisseerd dan je denkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:
Hij kent het eiland en weet maar hij met wie wil zijn, maar je denkt dat de redactie hem vertelt waar hij met wie naartoe moet?
Nah, als ze zo sturen dan hadden ze ook wel eens iemand met Bertie mee mogen sturen, patat halen, boodschappen doen...
Jan heeft geen sturing nodig, en zeker niet om sterk, Bertie daarentegen...in de haak.![]()
Want?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef bechirti het volgende:
De twee jonge boeren zullen mischien even gelukkig zijn met de gekozen vrouwen, maar dat zou geen stand houden.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Aadje![]()
Twee jaar geleden belde Aad één van zijn andere brief schrijfsters op: Ingrid. Dat werd een gesprekje van twee uur, en inmiddels gaat het zo goed tussen de twee dat Ingrid volgende week bij Aad intrekt. 'We hebben er heel veel zin in om er samen iets moois van te maken.'
'Een paar dagen na ons allereerste telefoongesprek ben ik bij haar op bezoek geweest. De week erna kwam ze naar mij toe, en daarna zijn we elkaar niet meer uit het oog verloren. We hebben onze relatie rustig opgebouwd. Op onze leeftijd kun je niet zomaar alles achter je laten. Maar inmiddels zijn de dochters van Ingrid twee volwassen meiden, en voelde het goed om de stap van samenwonen te maken.'![]()
Theo heeft ook al heel lang geen poes meer in huisWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Tja, ook als Ria was gebleven en Theo dus ´echt' voor Nancy had gekozen had ze niet meer kunnen vertrekken zonder 'm in de steek te laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Nancy ergens op afgeknapt is en het dus lastig is dat ze "gewonnen" heeft doordat de anderen weggelopen zijn, want nu heeft ze geen kans meer zelf te vertrekken zonder hem in de steek te laten.
Als zij nu gaat heeft Theo niemand meer en is dat haar "schuld", geen benijdenswaardige positie.
Overigens kan ik me wel eea voorstellen waar ze op afgeknapt kan zijn...
Maar wat een combinatie van soft (theo) en labiel (ria en de rest) zeg! Die Ria wil niet blijven, maar ook weer zwaar emotioneel dat 't niet 'gelukt' is. En dan wordt Nancy weer onzeker omdat dat ongeplande vertrek (+emotionele uitbarstingen) Theo ook niet geheel onberoerd laat.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -![]()
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Is al lang weer over.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Henrieke is sinds kort dolgelukkig met Arjan. Vorig jaar waren ze ook allebei op de Afterparty, maar toen hebben ze elkaar niet gezien.‘Bizar eigenlijk’, vertelt een lachende Henrieke.
Aad en Ingrid zouden sinds kort samenwonen.Ja, zij doen het goed samen, hebben een baby en willen geen contact meer met BZV.quote:Regie en montage, met Bertie en Geert als rare uitersten.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef trui het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik wilde alleen jouw stellige aanname nuanceren dat hij dit zelf gekozen heeft. bij dit soort programma's wordt soms meer geregisseerd dan je denkt.Ria zit nog in een burnout en is dus labiel.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Tja, ook als Ria was gebleven en Theo dus ´echt' voor Nancy had gekozen had ze niet meer kunnen vertrekken zonder 'm in de steek te laten.
Maar wat een combinatie van soft (theo) en labiel (ria en de rest) zeg! Die Ria wil niet blijven, maar ook weer zwaar emotioneel dat 't niet 'gelukt' is. En dan wordt Nancy weer onzeker omdat dat ongeplande vertrek (+emotionele uitbarstingen) Theo ook niet geheel onberoerd laat.![]()
![]()
[quote]Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is al lang weer over.
[..]
echt?
oh het is van begin 2014ik dacht 2015
![]()
Dat seizoen heb ik gemistquote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, Wietse, dat was ook zo`n communicatiewonder.Wat is er toch zo legendarisch aan die Wietse?
Somebody that I used to know![]()
Echt kapot verlegen en dan toch zo'n mooie vrouw aan de haak slaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemistWat is er toch zo legendarisch aan die Wietse?
![]()
En Neeltje waarvan ik eerst dacht dat ze puur voor de aandacht mee deed en er uiteindelijk toch echt vol voor gaat.![]()
![]()
Het is de moeite waard dat seizoen terug te kijken!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemistWat is er toch zo legendarisch aan die Wietse?
![]()
Welk seizoen is het precies? Heb het namelijk wel eens geprobeerd, maar niet alles is meer terug te zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is de moeite waard dat seizoen terug te kijken!Somebody that I used to know![]()
en anders is seizoen 1-3 nog verkrijgbaar op DVDquote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef Burdie het volgende:
Serie 4, 2009. Ik dacht dat alles via de site nog terug te kijken is, maar pin me er niet op vast.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
2010/2011 is samen met 2009 geweldig, gewoon terug te kijken in goede kwaliteit![]()
Eerste 3 seizoenen staan wel op uitzending gemist maar echt baggerkwaliteit, daar heb ik geen zin in.![]()
Ook te kijken via de boer zoekt vrouw website. Die werkt wat fijnerquote:Op maandag 23 februari 2015 18:03 schreef tralalala het volgende:
2010/2011 is samen met 2009 geweldig, gewoon terug te kijken in goede kwaliteit![]()
Eerste 3 seizoenen staan wel op uitzending gemist maar echt baggerkwaliteit, daar heb ik geen zin in.En de eerste 3 seizoenen.. ja, toen was er nog geen HD tv
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zou me ook niet verbazen als Leonie inmiddels al iemand anders heeft. Dat verhaal over de vader van Leonie en haar werk in de verslavingszorg betekent meestal wel dat ze zelf ook het nodige meegemaakt heeft.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rimke is idd overduidelijk, en ze passen ook goed bij elkaar. De kapster met de boer, die graag koffie geserveerd krijgt.
Leonie zal wel balen, maar later beseffen dat hij toch een beetje inhoudsloos is. En de brieven zullen ook wel binnenstromen.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: