Nou, daar zou ik mooi niet aan beginnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef SSJKliko het volgende:
Sterker nog, voor BZV was ze nog niet eens uit de kast, ze kwam uit de kast voor Bertie.
Ach er doen ook mannen mee die zelden tot nooit een vriendin hebben gehad. Alsof je daar blij van wordt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:11 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik mooi niet aan beginnen.
Onhandige keuze.
Jan en Marieke (hoe kun je daaraan nog twijfelen)quote:Op zondag 22 februari 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd wie Jan kiest. Ik dacht Marieke, maar als dat enkel vanwege de vonk is, ik weet het niet, ik denk dat hij voor de lange termijn gaat. Je doet toch mee voor de toekomst.
Marieke, overduidelijk, ook een stuk leuker dan Rianne.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben overigens zeer benieuwd wie Jan kiest. Ik dacht Marieke, maar als dat enkel vanwege de vonk is, ik weet het niet, ik denk dat hij voor de lange termijn gaat. Je doet toch mee voor de toekomst.
Rimke is idd overduidelijk, en ze passen ook goed bij elkaar. De kapster met de boer, die graag koffie geserveerd krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jan en Marieke (hoe kun je daaraan nog twijfelen)
Tom met Rimke (idem)
Bertie en Esther maar echt overtuigend is het niet
Theo en Nancy idem
Geert en Ada en hij houdt Hetty als vriendin voor het geval dat Ada er de brui aangeeft.
Al denk ik dat dat misschien wat afgerond is naar boven.quote:Jan
Provincie: Noord-Holland
Soort bedrijf: Schapenmelkerij
Geboortedatum: 20 mei 1986 (28 jaar)
Lengte: 1.78 meter
Aantal brieven: 110
Dit:quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jan en Marieke (hoe kun je daaraan nog twijfelen)
Tom met Rimke (idem)
Bertie en Esther maar echt overtuigend is het niet
Theo en Nancy idem
Geert en Ada en hij houdt Hetty als vriendin voor het geval dat Ada er de brui aangeeft.
ik denk dat dit ook wel een beetje gestuurd is door de programmamakers hoor. dus of dat helemaal z'n eigen idee was?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:54 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel opvallend dat Jan niet graag op het strand kwam, maar Rianne uitgerekend daar mee naartoe nam... En het is niet zo dat Rianne ergens op de Veluwe woont en anders de zee nooit niet.
Zelfs dan heeft hij qua dames een keuze gemaakt in wie mee te nemen naar het strand (dat hem niet boeit) en de uitkijktoren, waar hij zijn boerderij en de rest van het eiland kom laten zien en bijna letterlijk "on top of the world" was...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:57 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat dit ook wel een beetje gestuurd is door de programmamakers hoor. dus of dat helemaal z'n eigen idee was?
Scherpe analyse.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij qua dames een keuze gemaakt in wie mee te nemen naar het strand (dat hem niet boeit) en de uitkijktoren, waar hij zijn boerderij en de rest van het eiland kom laten zien en bijna letterlijk "on top of the world" was...
Het enige wat daarbij ontbrak was dat nummer op de achtergrond.
Leonie heeft het ook niet over haar moeder gehad, geen idee of ze daar contact mee heeft dus. Met haar pa blijkbaar niet meerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:54 schreef Mark het volgende:
Tom kiest Rimke, scheelt mooi een schoonmoeder
Volgens mij vertelde ze dat ze nog goed contact heeft met haar moederquote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leonie heeft het ook niet over haar moeder gehad, geen idee of ze daar contact mee heeft dus. Met haar pa blijkbaar niet meer
Dat klopt, daar had ze een heel goede band mee zei ze.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze dat ze nog goed contact heeft met haar moeder
Altijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je vaak aan Geert's penis?
Jammer voor je dat 'ie vrij overtuigend op vrouwen valt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd.
Ik had het gisteren gemist, dus even terugkijkenHmmm
Hoe weet je dat hij die keuze zelf gemaakt heeft? Het zou kunnen, maar het zou ook best door de KRO zo geregisseerd kunnen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij qua dames een keuze gemaakt in wie mee te nemen naar het strand (dat hem niet boeit) en de uitkijktoren, waar hij zijn boerderij en de rest van het eiland kom laten zien en bijna letterlijk "on top of the world" was...
Het enige wat daarbij ontbrak was dat nummer op de achtergrond.
Hij kent het eiland en weet maar hij met wie wil zijn, maar je denkt dat de redactie hem vertelt waar hij met wie naartoe moet?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef trui het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij die keuze zelf gemaakt heeft? Het zou kunnen, maar het zou ook best door de KRO zo geregisseerd kunnen zijn.
Ik denk dat Nancy ergens op afgeknapt is en het dus lastig is dat ze "gewonnen" heeft doordat de anderen weggelopen zijn, want nu heeft ze geen kans meer zelf te vertrekken zonder hem in de steek te laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef Marcomacro het volgende:
Bij Theo heeft Nancy gewonnen. Het was vanaf de eerste bank-ontmoeting duidelijk door hoe Theo op die vrouw reageerde. Nu zijn die anderen (daarom waarschijnlijk) weggelopen, gaat Nancy zeggen dat ze niet "gekozen" is wtf.. Als je als mannen met z'n drieen voor een meisje gaat en de andere twee trekken zich ergens om terug heb je gewonnen, zo zit dat. Waarom zou je een meelijwekkende vertoning houden zoals Nancy doet?
Niet zo gek toch dat hij verdrietig werd? Zou ik ook zijn als 3 van de 5 vrouwen zelf weggaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef Breekfast het volgende:
Die Theo was ook wel flink emotioneel/overstuur door dat vertrek van die Ria, dus ik kan me wel voorstellen dat Nancy dan twijfels heeft of Theo voor haar was gegaan als Ria gewoon gebleven was.
ik weet het niet, ik wilde alleen jouw stellige aanname nuanceren dat hij dit zelf gekozen heeft. bij dit soort programma's wordt soms meer geregisseerd dan je denkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:
Hij kent het eiland en weet maar hij met wie wil zijn, maar je denkt dat de redactie hem vertelt waar hij met wie naartoe moet?
Nah, als ze zo sturen dan hadden ze ook wel eens iemand met Bertie mee mogen sturen, patat halen, boodschappen doen...
Jan heeft geen sturing nodig, en zeker niet om sterk, Bertie daarentegen...
Want?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef bechirti het volgende:
De twee jonge boeren zullen mischien even gelukkig zijn met de gekozen vrouwen, maar dat zou geen stand houden.
Tja, ook als Ria was gebleven en Theo dus ´echt' voor Nancy had gekozen had ze niet meer kunnen vertrekken zonder 'm in de steek te laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Nancy ergens op afgeknapt is en het dus lastig is dat ze "gewonnen" heeft doordat de anderen weggelopen zijn, want nu heeft ze geen kans meer zelf te vertrekken zonder hem in de steek te laten.
Als zij nu gaat heeft Theo niemand meer en is dat haar "schuld", geen benijdenswaardige positie.
Overigens kan ik me wel eea voorstellen waar ze op afgeknapt kan zijn...
Is al lang weer over.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Henrieke is sinds kort dolgelukkig met Arjan. Vorig jaar waren ze ook allebei op de Afterparty, maar toen hebben ze elkaar niet gezien.‘Bizar eigenlijk’, vertelt een lachende Henrieke.
Ja, zij doen het goed samen, hebben een baby en willen geen contact meer met BZV.quote:
Regie en montage, met Bertie en Geert als rare uitersten.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef trui het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik wilde alleen jouw stellige aanname nuanceren dat hij dit zelf gekozen heeft. bij dit soort programma's wordt soms meer geregisseerd dan je denkt.
Ria zit nog in een burnout en is dus labiel.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Tja, ook als Ria was gebleven en Theo dus ´echt' voor Nancy had gekozen had ze niet meer kunnen vertrekken zonder 'm in de steek te laten.
Maar wat een combinatie van soft (theo) en labiel (ria en de rest) zeg! Die Ria wil niet blijven, maar ook weer zwaar emotioneel dat 't niet 'gelukt' is. En dan wordt Nancy weer onzeker omdat dat ongeplande vertrek (+emotionele uitbarstingen) Theo ook niet geheel onberoerd laat.![]()
Dat seizoen heb ik gemistquote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, Wietse, dat was ook zo`n communicatiewonder.
Echt kapot verlegen en dan toch zo'n mooie vrouw aan de haak slaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemistWat is er toch zo legendarisch aan die Wietse?
Het is de moeite waard dat seizoen terug te kijken!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemistWat is er toch zo legendarisch aan die Wietse?
Welk seizoen is het precies? Heb het namelijk wel eens geprobeerd, maar niet alles is meer terug te zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is de moeite waard dat seizoen terug te kijken!
en anders is seizoen 1-3 nog verkrijgbaar op DVDquote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef Burdie het volgende:
Serie 4, 2009. Ik dacht dat alles via de site nog terug te kijken is, maar pin me er niet op vast.
Ook te kijken via de boer zoekt vrouw website. Die werkt wat fijnerquote:Op maandag 23 februari 2015 18:03 schreef tralalala het volgende:
2010/2011 is samen met 2009 geweldig, gewoon terug te kijken in goede kwaliteit![]()
Eerste 3 seizoenen staan wel op uitzending gemist maar echt baggerkwaliteit, daar heb ik geen zin in.
Zou me ook niet verbazen als Leonie inmiddels al iemand anders heeft. Dat verhaal over de vader van Leonie en haar werk in de verslavingszorg betekent meestal wel dat ze zelf ook het nodige meegemaakt heeft.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rimke is idd overduidelijk, en ze passen ook goed bij elkaar. De kapster met de boer, die graag koffie geserveerd krijgt.
Leonie zal wel balen, maar later beseffen dat hij toch een beetje inhoudsloos is. En de brieven zullen ook wel binnenstromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |