Gelukkig is Rianne er niet om het feest compleet te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Hihihihii bollen, net ballen. Hihihihi.
Esther wist het bij het introductiefilmpje al. Ze is er speciaal lesbisch voor geworden.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:04 schreef Eerin het volgende:
Ik snap niet helemaal dat je na drie dagen kan zeggen dat je denkt verliefd te zijn op iemand maar dat je nog geen fysiek contact hebt gehad buiten een schouderklopje of iets.
Godverquote:
quote:
Fijn voor ons vooralquote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je alleen mee doet aan zoiets als je zo labiel als de pest bent
fijn voor de productie wel, mensen die zo makkelijk te beïnvloeden zijn
Dat zeiden we als 16-jarige hormonenbommetjes tegen elkaar op het bollenbedrijf waar ik werkte ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Hihihihii bollen, net ballen. Hihihihi.
quote:
ik ben echt zo team leoniequote:
Werd er daar onderling veel gejongleerd met ballen? Spannend hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zeiden we als 16-jarige hormonenbommetjes tegen elkaar op het bollenbedrijf waar ik werkte ook.
ik loop achter! Verdoriequote:
Ada snapt gewoon waar Geert behoefte aan heeft.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef matthijst het volgende:
Ada steeds met dat op z'n bek zoenen. Beetje respectloos tov die andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |