Ze hadden juist positief in het nieuws moeten komen omdat ze met zoveel fans zijn afgereisd!!!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Er zijn ook wat feyenoorders neergestoken dus eigenlijk zijn de hooligans de echte slachtoffers daar.
Onmogelijk. Twente is veel beter.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zul je zien dat Vitesse dan straks alsnog scoort
Slachtofferhulp past inderdaad wel bij Twente.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Het houdt niet op... TOTDAT JIJ JA JIJ IETS DOET.
Goede speler inderdaad, zuur van dat foutje.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Ik had wel te doen met die Tapia, die heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat het na de eerste helft niet al 0-4 stond
ook bij je moederquote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Slachtofferhulp past inderdaad wel bij Twente.
Ja maar niet van jouquote:Op zondag 22 februari 2015 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt behoefte aan een troostende knuffel?
Ervaring mee?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik. Je moeder is daar veel beter in.
Dat is Henk.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk die z'n excuses aanbiedt
Jammer weer.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt post ik een jaar niet op het forum.
Deze onthoud ik evenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt post ik een jaar niet op het forum.
Ik niet, ga naar de filmquote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een teringtafel.
Toch ga je weer kijken.
Nee, ik ga niet kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een teringtafel.
Toch ga je weer kijken.
neequote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een teringtafel.
Toch ga je weer kijken.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een teringtafel.
Toch ga je weer kijken.
50 shades kijken.quote:
Hij gaat vast niet echt naar de filmquote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat de laatste tijd erg vaak naar de film op zondag.
Dit constateer ik zomaar even.
Goed van jequote:Op zondag 22 februari 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat de laatste tijd erg vaak naar de film op zondag.
Dit constateer ik zomaar even.
Studio Voetbal kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 19:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goed van je. Helaas loopt mijn Pathé Unlimited bijna af. Ga jij nog wat leuks doen vanavond?
Dat zou ik wel triest vinden als je zegt dat je naar de film gaat en dat dan vervolgens niet doet.quote:
Misschien moet hij wel iets heel beschamend doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik wel triest vinden als je zegt dat je naar de film gaat en dat dan vervolgens niet doet.
Alors ajacied4lf johannes_vermeer en Paxcon vinden dit een grappige opmerking.
Waar heb jij het allemaal over brothaquote:Op zondag 22 februari 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel iets heel beschamend doen.
Nou dat doe ik helemaal niet, wat apart dat je dat insinueertquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je geen drama creëren in dit topic?
Misschien moet je het ook eens bij jezelf zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat doe ik helemaal niet, wat apart dat je dat insinueert
Zou je deze discussie ergens anders willen voortzetten? Je creëert een hoop drama.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook eens bij jezelf zoeken![]()
Nou laten we ons snel focussen op het voetbalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook eens bij jezelf zoeken![]()
Bewijs jij maar dat hij volwassen isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon is een volwassen man.
Debiel.
Oké ik zal het nog een keer voor je opnemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou je deze discussie ergens anders willen voortzetten? Je creëert een hoop drama.
Oehhhhhh daar heb je niet van terug Stijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon is een volwassen man.
Debiel.
Uit z'n postgedrag komt dat nauwelijks naar voren idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat hij volwassen is.
Paardenlulquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit z'n postgedrag komt dat nauwelijks naar voren idd.
Zou een niet volwassen persoon een UI hebben gehad van Ronald Plasterk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat hij volwassen is.
Ik heb wel eens een UI van Eberhard gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou een niet volwassen persoon een UI hebben gehad van Ronald Plasterk?
JR-Style, Knut, opperkleurder, Saind en wie ik nog meer op untappd heb weten dat ik ook geregeld een biertje drinkquote:
Nou, dat is absoluut een feit ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een UI van Eberhard gehad.
Ben ik volwassen? Neen.
Dat Sierd jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR-Style, Knut, opperkleurder, Saind en wie ik nog meer op untappd heb weten dat ik ook geregeld een biertje drink
Onopvallend in een hoekje van het stadion.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog geklapperd vandaag?
Ik ga je spotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onopvallend in een hoekje van het stadion.
Uuhquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd waarom de chef voetbal van de NOS deze niet objectieve verslaggever heeft uitgekozen.
Je bent gewoon mad dat het niet Gary Fromdeck is als goaltune.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucky az
Avicii als goaltune mijn god
Vind je vd Brom een goede trainer?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leukste aan deze wedstrijd was het feit dat Gudelj telkens de bal goed neer moest leggen bij een corner vanwege de harde wind.
Fomdeck*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad dat het niet Gary Fromdeck is als goaltune.
Ik vind Van den Brom een prima trainer, alleen gedraagt hij zich heel vreemd voor de camera.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je vd Brom een goede trainer?
Ik zat compleet aan de andere kantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik je juichen bij dit fragment!
Ik gebruikte mijn fantasie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat compleet aan de andere kant.
Echt ongelofelijk dat AZ dit wint.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Ik betreur het scorend vermogen van Willem II zeer.
Nu had je mij wel kunnen spotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn fantasie.
Dat maakt het verschil tussen een subtopper en een middenmoter zou een subjectieve analist zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk dat AZ dit wint.
Toch raar, ondaan en sahar kunnen wel scorenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Ik betreur het scorend vermogen van Willem II zeer.
Gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu had je mij wel kunnen spotten.
Eigenlijk kunnen we concluderen dat Erwin van de Looi gewoon over het totaalpakket beschikt. Zowel op het veld als voor de camera uitstekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Van den Brom een prima trainer, alleen gedraagt hij zich heel vreemd voor de camera.
Ben jij vitesse-hooligan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
Godverdomme zeg, wat een slechte line-up
Uh ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we concluderen dat Erwin van de Looi gewoon over het totaalpakket beschikt. Zowel op het veld als voor de camera uitstekend.
Heb jij een oprechte mening over Erwin van de Looi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij Van de Looi geen meestertacticus?
Van de Looi en ik verschillen in bepaalde opzichten van mening.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij Van de Looi geen meestertacticus?
Nee sorry, ik kan mezelf niet objectief noemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een oprechte mening over Erwin van de Looi?
Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel ruim in het veld bij die ingooi.
Ik zal hem even een berichtje sturen dat een zekere Nick van der Velden morgen het sleutelfiguur moet zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van de Looi en ik verschillen in bepaalde opzichten van mening.
Maar dat kan als twee voetbalkenners onder elkaar.
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel ruim in het veld bij die ingooi.
Kappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je collega.
Dikzak.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb van de week bij de Jumbo een bak yoghurt-bosvruchtenijs gekocht
Leuk geweest weer Stijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over, zeg. Schijtlollig zijn doe je maar ergens anders.
Omdat ze vijf keer op rij hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit het gelredome vol?
Dit kan niet
1 2 3 4 5 | Leuk geweest weer Zout eens op Een zure post afsluiten met emo.gif Nergens (op 'waar gaat dit over?') Ga er nou niet op in Ok. Kappen Je bent geen school-meester Kinderachtig gedrag uit VBL Kleuters tong80 belachelijk maken Pizza met melk is niet toegestaan Ambrosius bingo Zap. Leuk, maar niet hier Wij kijken ook Blijf eens ontopic Je hebt een TV? Topshow noten Hier zijn genoeg andere topics voor We kunnen ook lezen Jij kijkt zeker alleen TDF? Praat eens normaal Spelfoutjes verbeteren Hou eens op |
Hij begint zich met de week enger te gedragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Die Ryan Thomas vind ik overigens wel een geweldenaar
Dankje Mexiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paxcon had een tijdje terug een zeer atletische bouw
Geef hem een waarschuwing.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn gaat weer eens nét iets te lang door.
Ik betrap hem soms op egoistisch gedrag, zoals een gebrek aan inzet en bij balverlies niet willen herstellen. Dat is jammer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij begint zich met de week enger te gedragen.
Dat bedoelde ik eigenlijk met "leuk geweest weer" maar blijkbaar begreep hij het niet.quote:
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk met "leuk geweest weer" maar blijkbaar begreep hij het niet.
Stijn, dit is een waarschuwing.
Kan het nu weer over de samenvattingen gaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.
Ik wacht rustig af wat Stijn zegt.
Dit scenario verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.
Ik wacht rustig af wat Stijn zegt.
Is goed sorry Skedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan het nu weer over de samenvattingen gaan?
Bij voorbaat dank
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Note gaat naar Stijn voor herhaaldelijk offtopic gaan.
En terecht. Is het nou zo moeilijk om even over de samenvattingen te praten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Note gaat naar Stijn voor herhaaldelijk offtopic gaan.
Winnaarsbaarden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse wordt een verzameling van haatbaarden.
Ter Averstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er ook spelers bij Twente met een Hollandse achternaam?
Als je al niet van NAC wint dan kun je als club maar beter ophouden te bestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
Nu al een treffer
Twente wint dit wel héél makkelijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik merken op dat die niet in de eredivisie speelt dus hou daar onmiddellijk mee op.
Dat PSV was ook gewoon een middenmoterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Smoofie het volgende:
2-6 bij PSV was het einde van FCT als topclub.
Laat hem Verhoek en Tevrede meenemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef GGMM het volgende:
De commentator denkt te weten voor welke Fred dat spandoek is bedoeld
Ik heb je niet voor niks voorgedragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas wat voor een fantastische moderator ik eigenlijk ben.
Wat een leuke grap, Stijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds heeft FC Twente het beste middenveld in de Nederlandse competitie.
Wie zei dit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds heeft FC Twente het beste middenveld in de Nederlandse competitie.
Dan is dat bij deze een feit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos en ik vinden Strootman beter dan Falkenburg.
Gouden pick*quote:
Sierd de Vos en ik vinden Maduro goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos en ik vinden Strootman beter dan Falkenburg.
Jammer dat je niet kon verstaan wat hij riep.quote:
Ik heb het idee dat jij Twente niet zo serieus neemtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
'We moeten het er intern over hebben dat het beter moet'.
Nou dat komt helemaal goed met FC Twente!
Wie wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij Twente niet zo serieus neemt
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 23:15:37Bizar dat @NOSvoetbal in de samenvatting van #twenac de levensgrote kans van Corona vlak voor de 1-1 weg laat. #cruciaal reageer retweet
Niet relevantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 23:15:37Bizar dat @NOSvoetbal in de samenvatting van #twenac de levensgrote kans van Corona vlak voor de 1-1 weg laat. #cruciaal reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |