Nou dat doe ik helemaal niet, wat apart dat je dat insinueertquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je geen drama creëren in dit topic?
Misschien moet je het ook eens bij jezelf zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat doe ik helemaal niet, wat apart dat je dat insinueert
Zou je deze discussie ergens anders willen voortzetten? Je creëert een hoop drama.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook eens bij jezelf zoeken![]()
Nou laten we ons snel focussen op het voetbalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook eens bij jezelf zoeken![]()
Bewijs jij maar dat hij volwassen isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon is een volwassen man.
Debiel.
Oké ik zal het nog een keer voor je opnemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou je deze discussie ergens anders willen voortzetten? Je creëert een hoop drama.
Oehhhhhh daar heb je niet van terug Stijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon is een volwassen man.
Debiel.
Uit z'n postgedrag komt dat nauwelijks naar voren idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat hij volwassen is.
Paardenlulquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit z'n postgedrag komt dat nauwelijks naar voren idd.
Zou een niet volwassen persoon een UI hebben gehad van Ronald Plasterk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat hij volwassen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |