Hij begint zich met de week enger te gedragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Die Ryan Thomas vind ik overigens wel een geweldenaar
Dankje Mexiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paxcon had een tijdje terug een zeer atletische bouw
Geef hem een waarschuwing.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn gaat weer eens nét iets te lang door.
Ik betrap hem soms op egoistisch gedrag, zoals een gebrek aan inzet en bij balverlies niet willen herstellen. Dat is jammer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij begint zich met de week enger te gedragen.
Dat bedoelde ik eigenlijk met "leuk geweest weer" maar blijkbaar begreep hij het niet.quote:
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk met "leuk geweest weer" maar blijkbaar begreep hij het niet.
Stijn, dit is een waarschuwing.
Kan het nu weer over de samenvattingen gaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.
Ik wacht rustig af wat Stijn zegt.
Dit scenario verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.
Ik wacht rustig af wat Stijn zegt.
Is goed sorry Skedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan het nu weer over de samenvattingen gaan?
Bij voorbaat dank
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Note gaat naar Stijn voor herhaaldelijk offtopic gaan.
En terecht. Is het nou zo moeilijk om even over de samenvattingen te praten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Note gaat naar Stijn voor herhaaldelijk offtopic gaan.
Winnaarsbaarden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse wordt een verzameling van haatbaarden.
Ter Averstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er ook spelers bij Twente met een Hollandse achternaam?
Als je al niet van NAC wint dan kun je als club maar beter ophouden te bestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
Nu al een treffer
Twente wint dit wel héél makkelijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik merken op dat die niet in de eredivisie speelt dus hou daar onmiddellijk mee op.
Dat PSV was ook gewoon een middenmoterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Smoofie het volgende:
2-6 bij PSV was het einde van FCT als topclub.
Laat hem Verhoek en Tevrede meenemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef GGMM het volgende:
De commentator denkt te weten voor welke Fred dat spandoek is bedoeld
Ik heb je niet voor niks voorgedragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas wat voor een fantastische moderator ik eigenlijk ben.
Wat een leuke grap, Stijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds heeft FC Twente het beste middenveld in de Nederlandse competitie.
Wie zei dit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds heeft FC Twente het beste middenveld in de Nederlandse competitie.
Dan is dat bij deze een feit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos en ik vinden Strootman beter dan Falkenburg.
Gouden pick*quote:
Sierd de Vos en ik vinden Maduro goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos en ik vinden Strootman beter dan Falkenburg.
Jammer dat je niet kon verstaan wat hij riep.quote:
Ik heb het idee dat jij Twente niet zo serieus neemtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
'We moeten het er intern over hebben dat het beter moet'.
Nou dat komt helemaal goed met FC Twente!
Wie wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij Twente niet zo serieus neemt
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 23:15:37Bizar dat @NOSvoetbal in de samenvatting van #twenac de levensgrote kans van Corona vlak voor de 1-1 weg laat. #cruciaal reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |