Hij begint zich met de week enger te gedragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Die Ryan Thomas vind ik overigens wel een geweldenaar
Dankje Mexiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paxcon had een tijdje terug een zeer atletische bouw
Geef hem een waarschuwing.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn gaat weer eens nét iets te lang door.
Ik betrap hem soms op egoistisch gedrag, zoals een gebrek aan inzet en bij balverlies niet willen herstellen. Dat is jammer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij begint zich met de week enger te gedragen.
Dat bedoelde ik eigenlijk met "leuk geweest weer" maar blijkbaar begreep hij het niet.quote:
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk met "leuk geweest weer" maar blijkbaar begreep hij het niet.
Stijn, dit is een waarschuwing.
Kan het nu weer over de samenvattingen gaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.
Ik wacht rustig af wat Stijn zegt.
Dit scenario verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is het inderdaad zo dat hij het niet begreep, en niet zo dat hij je volkomen negeerde en schijt heeft aan je autoriteit.
Ik wacht rustig af wat Stijn zegt.
Is goed sorry Skedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan het nu weer over de samenvattingen gaan?
Bij voorbaat dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |