Ik heb wel eens een UI van Eberhard gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou een niet volwassen persoon een UI hebben gehad van Ronald Plasterk?
JR-Style, Knut, opperkleurder, Saind en wie ik nog meer op untappd heb weten dat ik ook geregeld een biertje drinkquote:
Nou, dat is absoluut een feit ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een UI van Eberhard gehad.
Ben ik volwassen? Neen.
Dat Sierd jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR-Style, Knut, opperkleurder, Saind en wie ik nog meer op untappd heb weten dat ik ook geregeld een biertje drink
Onopvallend in een hoekje van het stadion.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog geklapperd vandaag?
Ik ga je spotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onopvallend in een hoekje van het stadion.
Uuhquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd waarom de chef voetbal van de NOS deze niet objectieve verslaggever heeft uitgekozen.
Je bent gewoon mad dat het niet Gary Fromdeck is als goaltune.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucky az
Avicii als goaltune mijn god
Vind je vd Brom een goede trainer?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leukste aan deze wedstrijd was het feit dat Gudelj telkens de bal goed neer moest leggen bij een corner vanwege de harde wind.
Fomdeck*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad dat het niet Gary Fromdeck is als goaltune.
Ik vind Van den Brom een prima trainer, alleen gedraagt hij zich heel vreemd voor de camera.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je vd Brom een goede trainer?
Ik zat compleet aan de andere kantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik je juichen bij dit fragment!
Ik gebruikte mijn fantasie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat compleet aan de andere kant.
Echt ongelofelijk dat AZ dit wint.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Ik betreur het scorend vermogen van Willem II zeer.
Nu had je mij wel kunnen spotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn fantasie.
Dat maakt het verschil tussen een subtopper en een middenmoter zou een subjectieve analist zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk dat AZ dit wint.
Toch raar, ondaan en sahar kunnen wel scorenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Ik betreur het scorend vermogen van Willem II zeer.
Gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu had je mij wel kunnen spotten.
Eigenlijk kunnen we concluderen dat Erwin van de Looi gewoon over het totaalpakket beschikt. Zowel op het veld als voor de camera uitstekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Van den Brom een prima trainer, alleen gedraagt hij zich heel vreemd voor de camera.
Ben jij vitesse-hooligan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
Godverdomme zeg, wat een slechte line-up
Uh ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we concluderen dat Erwin van de Looi gewoon over het totaalpakket beschikt. Zowel op het veld als voor de camera uitstekend.
Heb jij een oprechte mening over Erwin van de Looi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij Van de Looi geen meestertacticus?
Van de Looi en ik verschillen in bepaalde opzichten van mening.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij Van de Looi geen meestertacticus?
Nee sorry, ik kan mezelf niet objectief noemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een oprechte mening over Erwin van de Looi?
Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel ruim in het veld bij die ingooi.
Ik zal hem even een berichtje sturen dat een zekere Nick van der Velden morgen het sleutelfiguur moet zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van de Looi en ik verschillen in bepaalde opzichten van mening.
Maar dat kan als twee voetbalkenners onder elkaar.
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel ruim in het veld bij die ingooi.
Kappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je collega.
Dikzak.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb van de week bij de Jumbo een bak yoghurt-bosvruchtenijs gekocht
Leuk geweest weer Stijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over, zeg. Schijtlollig zijn doe je maar ergens anders.
Omdat ze vijf keer op rij hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit het gelredome vol?
Dit kan niet
| 1 2 3 4 5 | Leuk geweest weer Zout eens op Een zure post afsluiten met emo.gif Nergens (op 'waar gaat dit over?') Ga er nou niet op in Ok. Kappen Je bent geen school-meester Kinderachtig gedrag uit VBL Kleuters tong80 belachelijk maken Pizza met melk is niet toegestaan Ambrosius bingo Zap. Leuk, maar niet hier Wij kijken ook Blijf eens ontopic Je hebt een TV? Topshow noten Hier zijn genoeg andere topics voor We kunnen ook lezen Jij kijkt zeker alleen TDF? Praat eens normaal Spelfoutjes verbeteren Hou eens op |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |