Ik zal hem even een berichtje sturen dat een zekere Nick van der Velden morgen het sleutelfiguur moet zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van de Looi en ik verschillen in bepaalde opzichten van mening.
Maar dat kan als twee voetbalkenners onder elkaar.
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel ruim in het veld bij die ingooi.
Kappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je collega.
Dikzak.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb van de week bij de Jumbo een bak yoghurt-bosvruchtenijs gekocht
Leuk geweest weer Stijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over, zeg. Schijtlollig zijn doe je maar ergens anders.
Omdat ze vijf keer op rij hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit het gelredome vol?
Dit kan niet
| 1 2 3 4 5 | Leuk geweest weer Zout eens op Een zure post afsluiten met emo.gif Nergens (op 'waar gaat dit over?') Ga er nou niet op in Ok. Kappen Je bent geen school-meester Kinderachtig gedrag uit VBL Kleuters tong80 belachelijk maken Pizza met melk is niet toegestaan Ambrosius bingo Zap. Leuk, maar niet hier Wij kijken ook Blijf eens ontopic Je hebt een TV? Topshow noten Hier zijn genoeg andere topics voor We kunnen ook lezen Jij kijkt zeker alleen TDF? Praat eens normaal Spelfoutjes verbeteren Hou eens op |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |