Eigenlijk kunnen we concluderen dat Erwin van de Looi gewoon over het totaalpakket beschikt. Zowel op het veld als voor de camera uitstekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Van den Brom een prima trainer, alleen gedraagt hij zich heel vreemd voor de camera.
Ben jij vitesse-hooligan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
Godverdomme zeg, wat een slechte line-up
Uh ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we concluderen dat Erwin van de Looi gewoon over het totaalpakket beschikt. Zowel op het veld als voor de camera uitstekend.
Heb jij een oprechte mening over Erwin van de Looi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij Van de Looi geen meestertacticus?
Van de Looi en ik verschillen in bepaalde opzichten van mening.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij Van de Looi geen meestertacticus?
Nee sorry, ik kan mezelf niet objectief noemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een oprechte mening over Erwin van de Looi?
Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij staat wel ruim in het veld bij die ingooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |