Ik heb wel eens een UI van Eberhard gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou een niet volwassen persoon een UI hebben gehad van Ronald Plasterk?
JR-Style, Knut, opperkleurder, Saind en wie ik nog meer op untappd heb weten dat ik ook geregeld een biertje drinkquote:
Nou, dat is absoluut een feit ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een UI van Eberhard gehad.
Ben ik volwassen? Neen.
Dat Sierd jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR-Style, Knut, opperkleurder, Saind en wie ik nog meer op untappd heb weten dat ik ook geregeld een biertje drink
Onopvallend in een hoekje van het stadion.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog geklapperd vandaag?
Ik ga je spotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onopvallend in een hoekje van het stadion.
Uuhquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd waarom de chef voetbal van de NOS deze niet objectieve verslaggever heeft uitgekozen.
Je bent gewoon mad dat het niet Gary Fromdeck is als goaltune.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucky az
Avicii als goaltune mijn god
Vind je vd Brom een goede trainer?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leukste aan deze wedstrijd was het feit dat Gudelj telkens de bal goed neer moest leggen bij een corner vanwege de harde wind.
Fomdeck*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad dat het niet Gary Fromdeck is als goaltune.
Ik vind Van den Brom een prima trainer, alleen gedraagt hij zich heel vreemd voor de camera.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je vd Brom een goede trainer?
Ik zat compleet aan de andere kantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik je juichen bij dit fragment!
Ik gebruikte mijn fantasie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat compleet aan de andere kant.
Echt ongelofelijk dat AZ dit wint.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Ik betreur het scorend vermogen van Willem II zeer.
Nu had je mij wel kunnen spotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn fantasie.
Dat maakt het verschil tussen een subtopper en een middenmoter zou een subjectieve analist zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk dat AZ dit wint.
Toch raar, ondaan en sahar kunnen wel scorenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Ik betreur het scorend vermogen van Willem II zeer.
Gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu had je mij wel kunnen spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |