Dat is sociaal, cultureel en psychologisch een buitengewoon interessante vraag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is dat gelul? Wat heeft de sport voetbal in zich dat mensen agressief maakt en waarom zouden dezelfde mensen bij tennis niet agressief worden?
Dus myrthe was verantwoordelijk voor project x?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voetbal is volkssport nummer één. Dus 'volk' is dan ook precies wat het aantrekt. Mensen die vooral niet nadenken over het gevolg van hun eigen handelen.
Een club kan geen incidenten voorkomen. Een club kan wel degelijk verantwoordelijk worden gehouden voor de acties van haar vertegenwoordigers, al is er waarschijnlijk geen politicus te vinden die daar zijn vingers aan wil branden. Maar dat hoef ik aan jou zeker niet uit te leggen.
Iedere euro schade die ontstaat mag bij de betreffende club worden geclaimd. Die mogen het dan bij de 'fans' gaan neerleggen. Het gevolg is dat alles rondom dat hele voetbal een stuk duurder wordt, eens kijken of dan het kwartje gaat vallen bij dit soort idioten. Of bij de mensen in dit topic.
Hebben jullie geen Google ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is sociaal, cultureel en psychologisch een buitengewoon interessante vraag.
Maar ook als we daar geen antwoord op hebben is het wel degelijk een feit.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft niks te maken met de cultuur van vernielingen, al decennia lang.
Vond m wel lolligquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja bedankt voor je inhoudelijke commentaar weer hé
En voetbal al helemaal niet, dit is gewoon een incidentje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft niks te maken met de cultuur van vernielingen, al decennia lang.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:20 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Vond m wel lollig![]()
Beter dan de serieus bedoelde reacties hier iig.
Jij bent ook geen ECHTE voetbalsupporter, hoe vaak per dag bid jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En voetbal al helemaal niet, dit is gewoon een incidentje.
Ik word hier wel op aangekeken als voetbalsupporter en ik ken schrijnende gevallen van voetbalsupporters die in elkaar geslagen worden hierdoor.
nu ben ik geen groot fan van de sport en nog minder van het cultuurtje eromheen maar zo bizar veel gebeurt er toch niet meer?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Perrin het volgende:
Laat maar eens met actief beleid en een duidelijk actieplan zien hoe dit op korte termijn gaat veranderen, deze cultuur van achterlijk wangedrag. Al jarenlang.
Jij bent gewoon bizar vreemd, een negert die van ijshockey houdt? Moet je me toch eens uitleggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu ben ik geen groot fan van de sport en nog minder van het cultuurtje eromheen maar zo bizar veel gebeurt er toch niet meer?
Ik ga dadelijk VI kijken en ik heb allemaal dreigtweets en mails binnen gekregen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij bent ook geen ECHTE voetbalsupporter, hoe vaak per dag bid jij eigenlijk?
Ow jaa VI...bijna vergeten, thnx.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk VI kijken en ik heb allemaal dreigtweets en mails binnen gekregen.
Deze heb ik natuurlijk niet bewaard want bewijs is zo overrated en derhalve is dat jegens de schrijnende niet te verwachten van iemand als ik.
Er gebeurt geen zak meer, al jarenlang.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu ben ik geen groot fan van de sport en nog minder van het cultuurtje eromheen maar zo bizar veel gebeurt er toch niet meer?
Inderdaad, vroegah moest je een stadionverbod nog echt verdienen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Er gebeurt geen zak meer, al jarenlang.
In de laatste paar verslagen van de voetbaleenheid van de rellen en politie inzet va het seizoen staan tegenwoordig zelfs notities van wildplassen in de buurt van het stadion enzo. Maar hysterische zijlijnroepers roepen elk jaar harder dat je niet meer met je zoon naar het voetballen kunt.
Belachelijk.
Zie, de geschiedenis:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je er zelf bijgeweest?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zie, de geschiedenis:
http://www.volkskrant.nl/(...)buitenland~a3869795/
Het is een geluk bij een ongeluk dat Feyenoord weinig Europees voetbal speelt..
De club veroorzaakt dit gedrag niet. De samenleving heeft voor dit gedrag gezorgd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou? Leg het probleem nou een daarneer waar het hoort. Dat is niet in de samenleving, dat is bij de club die dit gedrag veroorzaakt.
Ook niet, de samenleving heeft hier niks mee te maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De club veroorzaakt dit gedrag niet. De samenleving heeft voor dit gedrag gezorgd.
Jammer dat die mongool die die vuurwerkbom gooide niet goed te zien is. Agenten gewoon aan hun benen gewond.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Ketchupcurry het volgende:
Achja, het was ook maar een 'klein' groepje he..![]()
https://www.facebook.com/(...)14004&type=2&theater
Geven en nemen. Maar je neemt wel risico's die wel beschouwd niet recht te spreken zijn. En dat is uiteindelijk het grootste gevaar van het fenomeen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer dat die mongool die die vuurwerkbom gooide niet goed te zien is. Agenten gewoon aan hun benen gewond.
Iemand die Italiaans spreekt die wat van die replies kan vertalen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Ketchupcurry het volgende:
Achja, het was ook maar een 'klein' groepje he..![]()
https://www.facebook.com/(...)14004&type=2&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |