abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2015 @ 10:45:13 #126
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_149948306
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:32 schreef Idisrom het volgende:
Vanmorgen werd op Radio 1 de Feyenoord-hooligans op dezelfde hoop gegooid met de fanatieke IS-barbaren, als het om het vernietigen van graftombes en historische monumenten gaat.
Dan hoef je die zender ook niet meer serieus te nemen :)
pi_149948504
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan hoef je die zender ook niet meer serieus te nemen :)
Want alles wat daar verteld wordt door iedere jan lul is ook de mening van de betreffende omroep natuurlijk.
pi_149949721
Giro 555 is geopend voor de slachtoffers van deze humanitaire ramp.
Hello, my name is Oliver
pi_149961166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef Hexagon het volgende:
Laat ons, tussen alle barre ontwikkelingen in de wereld door, ook aandacht houden voor het sporadische goede nieuws:

[..]

Nederland heeft een uitleveringsverdrag met Italië maar zijn dit soort lichte zaken hier ook in opgenomen? Stel dat ze niet betalen en Italië legt een vervangende of aanvullende (gijzeling) vrijheidsstraf op, zou Nederland hen dan kunnen uitleveren?
Terecht natuurlijk dat ze een boete moeten betalen, daar niet van. Al had ik liever gezien dat zij de schade moeten vergoeden, wat die ook is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149961482
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:47 schreef het_grobbekuiken het volgende:
De Italianen zijn nog niet klaar met huilen.

[..]

Tja, het is maar net of dat de KNVB het belangrijk vindt om een gebaar te maken. De KNVB heeft natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid voor dit vandalisme maar PR-technisch vindt ze het misschen wel handig om iets te regelen. Ik zou als ik de KNVB was dan wel de organisatiekosten er eerst vanaf trekken, het als extra wedstrijd gebruiken en een opstelling van de basisspelers eisen indien die niet geblesseerd zijn zodat het niet een saai klotepotje wordt.
#NoDAPL
  dinsdag 24 februari 2015 @ 07:16:49 #131
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_149978151
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee, een nicht met een passie voor curling.
Aanstootgevend.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_149984668
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Tja, het is maar net of dat de KNVB het belangrijk vindt om een gebaar te maken. De KNVB heeft natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid voor dit vandalisme maar PR-technisch vindt ze het misschen wel handig om iets te regelen. Ik zou als ik de KNVB was dan wel de organisatiekosten er eerst vanaf trekken, het als extra wedstrijd gebruiken en een opstelling van de basisspelers eisen indien die niet geblesseerd zijn zodat het niet een saai klotepotje wordt.
Met de huidige basisspelers wordt het per definitie een saai klotepotje, en ook een nederlaag.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149988879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Met de huidige basisspelers wordt het per definitie een saai klotepotje, en ook een nederlaag.
Diezelfde spelers - zo goed als - werden 3de op het WK. Bij het Nederlands elftal kan dat in een paar maanden tijd sterk veranderen. In 94-96 begon Hiddink ook heel erg slecht (zachtjes uitgedrukt), een doelpunt net voor het einde van de wedstrijd tegen Wit-Rusland van een invaller (Youri Mulder) die de assist kreeg van een andere invaller voorkwam het niet-plaatsen voor het EK. Op het toernooi zelf was de ploeg ook slecht. Twee jaar later waren ze de beste ploeg op het toernooi. Ja, Brazilië won maar dat had meer met geluk en misschien ook een beetje een partijdige scheidsrechter dan met vaardigheden te maken. Nederland heeft een interessante selectie met zowel zeer ervaren topspelers die nog niet te oud zijn (van Persie en Robben), waterdragers (onmisbaar) en jonge toptalenten (Depay). Wat we m.i. het meest missen is een topverdediger a la Stam. Deze ploeg zou zomaar kunnen verrassen als het eenmaal begint te draaien. Eigenlijk zou ik ook graag zien dat er weer eens een toptalent op de spitspositie doorbreekt, het is - zeker naar Nederlandse maatstaven - te lang geleden dat dit gebeurde.
#NoDAPL
pi_149989032
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee, een nicht met een passie voor curling.
Als Nederland ooit nog eens extra medailles wil winnen op de OWS dan is dat een uitgelezen kans. :)
#NoDAPL
pi_149991154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Diezelfde spelers - zo goed als - werden 3de op het WK. Bij het Nederlands elftal kan dat in een paar maanden tijd sterk veranderen. In 94-96 begon Hiddink ook heel erg slecht (zachtjes uitgedrukt), een doelpunt net voor het einde van de wedstrijd tegen Wit-Rusland van een invaller (Youri Mulder) die de assist kreeg van een andere invaller voorkwam het niet-plaatsen voor het EK. Op het toernooi zelf was de ploeg ook slecht. Twee jaar later waren ze de beste ploeg op het toernooi. Ja, Brazilië won maar dat had meer met geluk en misschien ook een beetje een partijdige scheidsrechter dan met vaardigheden te maken. Nederland heeft een interessante selectie met zowel zeer ervaren topspelers die nog niet te oud zijn (van Persie en Robben), waterdragers (onmisbaar) en jonge toptalenten (Depay). Wat we m.i. het meest missen is een topverdediger a la Stam. Deze ploeg zou zomaar kunnen verrassen als het eenmaal begint te draaien. Eigenlijk zou ik ook graag zien dat er weer eens een toptalent op de spitspositie doorbreekt, het is - zeker naar Nederlandse maatstaven - te lang geleden dat dit gebeurde.
Onverbeterlijke optimist zie ik. Je hebt er in ieder geval meer vertrouwen in dan ik, ikzelf heb het idee dat ze het EK niet eens gaan halen.
pi_149991296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onverbeterlijke optimist zie ik. Je hebt er in ieder geval meer vertrouwen in dan ik, ikzelf heb het idee dat ze het EK niet eens gaan halen.
Ik ben niet optimistisch, ik ben realistisch. Het is geen kwestie van wel of niet voldoende kwaliteiten hebben, het is een kwestie van alles juist op elkaar af te stemmen. Hiddink heeft vaker een stroeve start gehad.
Ik weet niet of dat het EK al dan niet te vroeg komt maar ik verwacht op het volgende WK een sterk Nederlands elftal aangezien Robben en van Persie dan waarschijnlijk nog steeds zeer goed zijn terwijl de jongere spelers extra ervaring hebben en er weer wat extra talent bij is gekomen.
#NoDAPL
pi_149991378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat het EK al dan niet te vroeg komt maar ik verwacht op het volgende WK een sterk Nederlands elftal aangezien Robben en van Persie dan waarschijnlijk nog steeds zeer goed zijn.
Ik weet niet of jij de Premier league een beetje volgt, maar v Persie is een beetje een aflopende zaak, hij sjokt over het veld als een ouwe man en kan al helemaal geen stempel meer op een wedstrijd drukken. Robben is top inderdaad, maar met hem is het altijd weer hopen dat ie heel blijft.
pi_149991405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de Premier league een beetje volgt, maar v Persie is een beetje een aflopende zaak, hij sjokt over het veld als een ouwe man en kan al helemaal geen stempel meer op een wedstrijd drukken. Robben is top inderdaad, maar met hem is het altijd weer hopen dat ie heel blijft.
Bij van Persie hoop ik dat dit een slechte periode is door tijdelijk fysiek ongemak. Je ziet het wel vaker in een post-toernooi-jaar. Afwachten. Zo oud is hij nog niet.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')