Hoezo veroorzaakt de club dit gedrag dan? De club is meer een kapstok voor mensen die hoe dan ook dit gedrag vertonen. Als voetbal niet had bestaan dan hadden ze het wel bij tennis gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou? Leg het probleem nou een daarneer waar het hoort. Dat is niet in de samenleving, dat is bij de club die dit gedrag veroorzaakt.
Maar de UEFA heeft al laten weten Feyenoord niet te straffen, omdat de ongeregeldheden niet tijdens de wedstrijd hebben plaatsgevonden. De Europese Bond houdt de clubs dus ook al de hand boven het hoofd in dit soort situaties. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, op de radio vergeleek men het heel treffend: stel je voor dat de Italianen hier een potje komen voetballen, en vervolgens de Nachtwacht met bierflesjes bekogelen. Dat is ongeveer het niveau dat dit had.
Overigens maakt de schade aan historisch erfgoed dit alleen maar nog erger. Ook zonder dat is het te asociaal voor woorden.
Er is rondom Feijenoord een soort cultuur ontstaan waarin dit normaal wordt gevonden, en zelfs aangemoedigd. Dat zal somehow doorbroken moeten worden. De tijd van praten over is bij deze wat mij betreft voorbij. Laten we wel wezen: dit is niet de eerste keer dat het volledig uit de hand loopt bij wedstrijden van specifiek deze club.
Dat zijn de daders. Niet feyenoordquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou? Leg het probleem nou een daarneer waar het hoort. Dat is niet in de samenleving, dat is bij de club die dit gedrag veroorzaakt.
Dat is gelul en dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef Hexagon het volgende:
Als voetbal niet had bestaan dan hadden ze het wel bij tennis gedaan.
Potato Poteto.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Dat zijn de daders. Niet feyenoord
Tegen mensen die een monument slopen? Denk je dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef Perrin het volgende:
Er heerst wel degelijk een cultuur waarin dit gedrag wordt vergoeilijkt of er wordt zelfs tegenop gekeken.
Te triest voor woorden inderdaad. UEFA moet hard optreden tegen dit soort clubs, wat mij betreft jarenlang uitsluiten van Europees voetbal.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar de UEFA heeft al laten weten Feyenoord niet te straffen, omdat de ongeregeldheden niet tijdens de wedstrijd hebben plaatsgevonden. De Europese Bond houdt de clubs dus ook al de hand boven het hoofd in dit soort situaties. Onbegrijpelijk.
Dat is geen gelul.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is gelul en dat weet je zelf ook wel.
Als dit zo doorgaat worden Ajax en Feyenoord supporters straks nog gedwongen een front te vormen, en als dat gebeurt weet je dat de wereld op instorten staat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Dat geleuter in het luchtledige is makkelijk. Feyenoord kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van mensen die daar domweg heen kunnen reizen. Punt.
Kun je nog tig keer met slappe, niet ter zake doende repliek komen, maar zo liggen de zaken nu eenmaal.
Waarom is dat gelul? Wat heeft de sport voetbal in zich dat mensen agressief maakt en waarom zouden dezelfde mensen bij tennis niet agressief worden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt echt nog niet de miniemste notie.quote:
Nee dat is het niet, lees eens wat boeken over het hooligangebeuren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Neuh, hekel aan ze. Maar ook aan dat domme huiswijven gelul van mensen die net zo goed een betoog kunnen gaan houden over Oost-Mongolië en haar kaascultuur. Weten ze net zo veel van.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat worden Ajax en Feyenoord supporters straks nog gedwongen een front te vormen, en als dat gebeurt weet je dat de wereld op instorten staat.
Met dank aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:10 schreef Monolith het volgende:
Ze zijn nu in Rome in ieder geval voorbereid op de komst van IS.
http://www.washingtonpost(...)-with-travel-advice/
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Te triest voor woorden inderdaad. UEFA moet hard optreden tegen dit soort clubs, wat mij betreft jarenlang uitsluiten van Europees voetbal.
Voetbal is volkssport nummer één. Dus 'volk' is dan ook precies wat het aantrekt. Mensen die vooral niet nadenken over het gevolg van hun eigen handelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is dat gelul? Wat heeft de sport voetbal in zich dat mensen agressief maakt en waarom zouden dezelfde mensen bij tennis niet agressief worden?
Goed plan, kunnen we Frans Bauer ook aansprakelijk stellen voor de ellende die zijn fans veroorzaken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voetbal is volkssport nummer één. Dus 'volk' is dan ook precies wat het aantrekt. Mensen die vooral niet nadenken over het gevolg van hun eigen handelen.
Een club kan geen incidenten voorkomen. Een club kan wel degelijk verantwoordelijk worden gehouden voor de acties van haar vertegenwoordigers, al is er waarschijnlijk geen politicus te vinden die daar zijn vingers aan wil branden. Maar dat hoef ik aan jou zeker niet uit te leggen.
Iedere euro schade die ontstaat mag bij de betreffende club worden geclaimd. Die mogen het dan bij de 'fans' gaan neerleggen. Het gevolg is dat alles rondom dat hele voetbal een stuk duurder wordt, eens kijken of dan het kwartje gaat vallen bij dit soort idioten. Of bij de mensen in dit topic.
Ik zou niet weten waarom niet. Maar er zijn mij geen gevallen bekend van hordes Frans Bauer-fans die vernielingen plegen. Jou wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we Frans Bauer ook aansprakelijk stellen voor de ellende die zijn fans veroorzaken?
Het zijn doorgaans bejaarden. Wat daar mis mee is hier ik vast niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Maar er zijn mij geen gevallen bekend van hordes Frans Bauer-fans die vernielingen plegen. Jou wel?
Feyenoord is vrede.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
200 mongolen die zichzelf Feyenoord supporter noemen, gaan naar Rome op de bonnefooi en slopen/snuiven etc daar. De club kan er vrij weinig aan doen dat ze zich Feyenoorders noemen en onder de vlag van Feyenoord dit soort dingen doen. Ook zijn ze niet via Feyenoord aan kaarten gekomen. Leg me ff uit wat Feyenoord daar nou precies aan kan doen en waarom de club voor gedrag van een kleine groep gestraft zou moeten worden
Echt wat een populistische onzin weer dit.
Misschien gaat die rivaliteit bij jou iets dieper dan bij mij dan, ik zat gisteren als rechtgeaarde Feyenoord fan gewoon te hopen dat Ajax zou winnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:10 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Neuh, hekel aan ze. Maar ook aan dat domme huiswijven gelul van mensen die net zo goed een betoog kunnen gaan houden over Oost-Mongolië en haar kaascultuur. Weten ze net zo veel van.
En maar roepen dat hooligans dom zijn. Man, man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |