*Grootquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Grote oor bij een koffiemok
Niet zo groot als jouw oren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Grote oor bij een koffiemok
0-4quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven jullie een voorspelling voor PSG-Chelsea te wagen?
2-1 voor PSG en in Londen krijgen die Fransozen weer gewoon klop.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
nee, maar chelsea gaat doorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
0-2quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef Typisch het volgende:
wat is nos.nl toch ook kut
als ik dat intik en op sport/voetbal klik wil ik gvd gelijk zien welke ze uitzenden
0-0quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is de Ruta del sol vandaag niet begonnen
Ook, jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon op de tvgids van nu.nl?
ja ik kan het heus wel vinden, maar als ik op nos.nl/sport kijk en tvgids.nl en het staat er niet gelijk is dat toch gek voor zo'n ''belangrijk'' ietsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon op de tvgids van nu.nl?
Je zeurt als een kleine bits (tmLange_Lans)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik kan het heus wel vinden, maar als ik op nos.nl/sport kijk en tvgids.nl en het staat er niet gelijk is dat toch gek voor zo'n ''belangrijk'' iets
Wat is deesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Donder maar weer lekker op als je zo tegen Stijn gaat doen.
Op naar KLBquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik kan het heus wel vinden, maar als ik op nos.nl/sport kijk en tvgids.nl en het staat er niet gelijk is dat toch gek voor zo'n ''belangrijk'' iets
ik heb kritiek op een door de overheidsinstantiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zeurt als een kleine bits (tmLange_Lans)
Lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt vissticks met spinazie.
Ik vind dit een goede keuze.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vissticksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal morgen een bezoekje aan Jan Hoekegod brengen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net Na seksrel Wassenaar, nu 'zinloze' trip naar Tanzania via #ADnl gelezen. http://s.ad.nl/3853250
Nederland
Seksrel Wassenaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net Na seksrel Wassenaar, nu 'zinloze' trip naar Tanzania via #ADnl gelezen. http://s.ad.nl/3853250
Nederland
Wiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, Teemu Tainio stopt met voetballen.
Wiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, Teemu Tainio stopt met voetballen.
oh die negertquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een van de befaamde Jol-aankopen bij Tottenham en Ajax.
beter dan Boilesen (srs)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja. Die kon er ook HE-LE-MAAL niks van he.
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kroket kut is omdat je ooit een wagyu biefstuk op hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
vissticks zijn echt smerig als je echte vis gegeten hebt
einde bericht
Zit kern van waarheid inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kroket kut is omdat je ooit een wagyu biefstuk op hebt.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit kern van waarheid in
Heb t altijd moeilijk als ik terugkom uit japan
Lazy food. Wat boontjes in saus erbij. Prima.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
vissticks zijn echt smerig als je echte vis gegeten hebt
einde bericht
Vissticks doe ik met erwtjes en appelmoesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Lazy food. Wat boontjes in saus erbij. Prima.
nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kroket kut is omdat je ooit een wagyu biefstuk op hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel oren naar.
En dat is Nationale Dag van de Eindbaas in Suriname?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is de 3e dinsdag van Februari.
Nee, dat is de dag dat ze in Bulgarije hun piemel wassen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat is Nationale Dag van de Eindbaas in Suriname?
Nopequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink vanavond een pilsje of 2 denk ik Saind. Wat jij?
Rare jongens die Bulgaren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat is de dag dat ze in Bulgarije hun piemel wassen.
Weet je wat, dat ga ik ook gewoon lekker doen. Wie speelt er?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef Typisch het volgende:
er wordt bier gehaald en bij mij cl gekeken
#topavond
...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope
Ik doe het op de Belgische wijze in de vakantie, je mag de hele week zuipen wat je wilt maar twee dagen niks drinken.
Nog niets. Gewoon even een douche gepakt. Straks arrriceren de meisjesquote:
op de nos heb je psg-chelseaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je wat, dat ga ik ook gewoon lekker doen. Wie speelt er?
ik zuip niet meer zoveel in het weekend dus dat heb ik nu maar over de dagen dat er voetbal is doordeweeks verspreidquote:
Jan Boskamp hanteert diezelfde methode met bamihapjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zuip niet meer zoveel in het weekend dus dat heb ik nu maar over de dagen dat er voetbal is doordeweeks verspreid
niet meer geloof ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jan Boskamp hanteert diezelfde methode met bamihapjes.
En die dagen zijn dinsdag en woesndag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope
Ik doe het op de Belgische wijze in de vakantie, je mag de hele week zuipen wat je wilt maar twee dagen niks drinken.
Iig dinsdag. Morgen waarschijnlijk wel een paar pilsjesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En die dagen zijn dinsdag en woesndag?
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon geen alcohol, them gains can't handle them alcohol
Zoveel geniet ik niet van alcoholquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassa
dat magquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel geniet ik niet van alcohol.
dwdd al beter vandaag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo vol van jezelf, dikzak.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassa
Hij dart, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je inmiddels al eens alcohol gedronken. En zo ja, wat vond je ervan?
Radler laatstquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je inmiddels al eens alcohol gedronken. En zo ja, wat vond je ervan?
Vandaag mocht ene Pieter Steinz de uitzending samenstellen. Wie Pieter Steinz is, daar google je maar voor. Die vent heeft iig ALS.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat mag
[..]
dwdd al beter vandaag?
Ben je nu dus ooit al eens bezopen geweest, ja of nee?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag, voor de rest helemaal niets.
dat is hoe de duitsers het noemenquote:
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu dus ooit al eens bezopen geweest, ja of nee?
Beter gewoon gelijk aan de cokequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag, voor de rest helemaal niets.
Eigenlijk niet, want dat je vorig jaar op je verjaardag gedronken hebt zegt daar verder niet veel over.quote:
Met meisjes van de straat gaat er gewoon een rubbertje rondom mn vleesgeworden zwaard. Geen zorgenquote:
Ik neem hem Onder mijn hoedequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
Komt wel, als stinho straks gaat studeren gaat hij helemaal los in Leiden.
Over 33 dagen ben ik 17.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want dat je vorig jaar op je verjaardag gedronken hebt zegt daar verder niet veel over.
Hoe oud ben je inmiddels?
doe maar nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik neem hem Onder mijn hoede
Nee. Radler is wat shandy is. Wat een sneeuwwitje is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is hoe de duitsers het noemen
al is dat spa rood met bier en sneeuwwitje geloof ik 7up met bier
Wat voor homo's isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Radler is wat shandy is. Wat een sneeuwwitje is.
Beter dan hardlopen als een wijfquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe maar niet
dan gaat hij straks ook zijn benen scheren en op veel te kleine zadels zitten
je kunt niet fietsen tijdens het voetballen, wel hardlopen tijdens het voetballenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter dan hardlopen als een wijf
Voetbal jij Dan?!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt niet fietsen tijdens het voetballen, wel hardlopen tijdens het voetballen
en wijven kunnen niet voetballen
zo
Voetbal is voor wijven. Football is voor mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt niet fietsen tijdens het voetballen, wel hardlopen tijdens het voetballen
en wijven kunnen niet voetballen
zo
Gewoon lekker hoor. Prima als het iets te vroeg is voor het steviger spul en je zit al op het terras. Ook prima als je te veel hebt gezopen en eventjes rustig aan wil doen tussendoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker hoor. Prima als het iets te vroeg is voor het steviger spul en je zit al op het terras. Ook prima als je te veel hebt gezopen en eventjes rustig aan wil doen tussendoor.
Of als je nog moet rijden.
Niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe maar niet
dan gaat hij straks ook zijn benen scheren en op veel te kleine zadels zitten
lada nivaquote:
Dan drink je toch gewoon frisdrank.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker hoor. Prima als het iets te vroeg is voor het steviger spul en je zit al op het terras. Ook prima als je te veel hebt gezopen en eventjes rustig aan wil doen tussendoor.
Of als je nog moet rijden.
Allemaal niet te zuipenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
Radler is met citroensap. Sneeuwwitje is met 7-up. Shandy is Sneeuwwitje.
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
dat zijn sneeuwitjes ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon frisdrank.
Volgens wiki is radler pils met frisdrank.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
Duitse wiki moet je hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens wiki is radler pils met frisdrank.
Drink je wel bier?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Wat ga je mij donderdag allemaal anbevelen Saind?
50/50. Geloof dat Sneeuwwitje meer bier isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een shandy zit toch veel minder alcohol in? Als in bijna geen.
echt nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
Kanon ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:36 schreef Saind het volgende:
[..]
50/50. Geloof dat Sneeuwwitje meer bier is
Nou dat is geen Radler.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt niet
duitsers bestelde bij mij altijd radler en wilde het dan met water met koolzuur en bier
Ik dacht dat je dat niet moest, louter jackies.quote:
Rare duitsers. Is met Fanta.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt niet
duitsers bestelde bij mij altijd radler en wilde het dan met water met koolzuur en bier
Ik vind niet elk bier vies hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat niet moest, louter jackies.
Maar dan ga ik je eens wat hop leren waarderen.
vindt jij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef Saind het volgende:
Maar kutdiscussie, samenvatting, allemaal goor.
Lekker boeiend wat jouw moffenvriendjes wilde.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt niet
vindt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vindt jij.
Uniformiteit in smaak is eng.
Waaromquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:34 schreef Saind het volgende:
Knut zou Radler toch wel lekker moeten vinden
je moederquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja.
Eigenlijk loop ik laatste tijd vooral warm voor ipa.
Top 3 ipas saind
TOen ik een uitwisseling had met duitsers, dronken ze ook al die shit manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat dronken ze ook
cola bier
fanta bier
Dat ze de conquer krijgen met hun hoogdravende 'Reinheitsgebot' om er vervolgens frisdrank door te mikken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat dronken ze ook
cola bier
fanta bier
ja in zeeland hadden we dat wel omdat op het hoogtepunt iets van 70% van de gasten duits warenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen ik een uitwisseling had met duitsers, dronken ze ook al die shit man. Kwamen ze hier, vonden ze het raar dat we geen Bier cola of bier fanta hadden
Bedankt voor deze anekdote!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Gingen ze dus maar zelf coca cola mixen met Heineken_______!
ja, dat vinden ze niet ergquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Gingen ze dus maar zelf coca cola mixen met Heineken_______!
Zal hij leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Relatief veel Zeeuwen in deze sc
Knut
kapi
typisch
ik ben geen zeeuwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Relatief veel Zeeuwen in deze sc
Knut
kapi
typisch
Ik doe ruim met de criteriaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden.
Je vergeet Drizzt.
Nieuw Zeelandquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze expansiedrift kent geen grenzen. We pakken dat kuteilandje er nog wel bij.
Corriequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben de enige Amsterdammer hier. #thoughLife.
Taradoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Smoofie het volgende:
prima vent wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder heeft zich goed herpakt dus.
echt nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Smoofie het volgende:
Echt niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Smoofie het volgende:
viesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben zo amsterdams, zelfs mijn fiets heet amsterdam erop staan. Inclusief de kruizen.
Geen ideequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
van sp3c de toyboy toch?
of is dat over gegaan tijdens de periode bij de buren van ons?
Import Jordanees ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat een Kanker lulquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
hier in de straat heeft iemand zo'n paaltje met xxx erop uit amsterdam in de tuin staan
daar pissen ik en mijn maten heel vaak tegenaan
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
hier in de straat heeft iemand zo'n paaltje met xxx erop uit amsterdam in de tuin staan
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoofie gaat er altijd op zitten.
Moet je hier niet doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pittige opgave dit. Gewoon doen wanneer Ajax verliest van Feyenoord in de klassieker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord moet echt even kampioen worden, hang ik heel zijn tuin vol
Ik denk serieus dat we eerder op Mars landenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord moet echt even kampioen worden, hang ik heel zijn tuin vol
ja dat gaat ook voorlopig niet meer gebeuren, als het dit jaar al niet luktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pittige opgave dit. Gewoon doen wanneer Ajax verliest van Feyenoord in de klassieker.
Dat is al gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we eerder op Mars landen
Doe even normaal of ik steek je banden lekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pittige opgave dit. Gewoon doen wanneer Ajax verliest van Feyenoord in de klassieker.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we eerder op Mars landen
Normaal gesproken, volgens de standaarden van de KNVB, is de volgende Klassieker ook weer in de ArenA.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat gaat ook voorlopig niet meer gebeuren, als het dit jaar al niet lukt
Willen jullie niet tegen een mede-Zeeuw samenspannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ en ik weten dat landing van marsrover niet telt
Ga mosselen eten gek.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willen jullie niet tegen een mede-Zeeuw samenspannen.
I Hardcore You Mikkellerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja.
Eigenlijk loop ik laatste tijd vooral warm voor ipa.
Top 3 ipas saind
Als je een beetje had opgelet had je kunnen weten dat ik binnen korte tijd aan de vissticks met spinazie zit.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
I Hardcore You Mikkeller
Big Fat Double 5 't Uiltje
Duvel Tripel hop 2012
Fuck her right in the pussy?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Net op het NOS Journaal.
[ afbeelding ]
Laat de Zeeuwen hier over oordelen. Het woordenboek is immers ook in onze provincie geschreven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
mos·sel (de; v(m); meervoud: mossels, mosselen)
zeik niet debiel
Als het woordenboek in Zeeland is geschreven en dit staat in het woordenboek hebben ze al geoordeeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat de Zeeuwen hier over oordelen. Het woordenboek is immers ook in onze provincie geschreven.
Een onjuiste interpretatie die Hollanders er vaak op nahouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het woordenboek in Zeeland is geschreven en dit staat in het woordenboek hebben ze al geoordeeld
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Net op het NOS Journaal.
[ afbeelding ]
Aan PSV kan het niet liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 6 dagen diarree.
Ik ben echt superzielig.
't Is niet te geleuven. En het ligt zeker niet aan PSV. Misschien aan de mouwtjes van het nieuwe Umbro shirt.quote:
Ik heb in het afgelopen uur ook drie keer zitten schijten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 6 dagen diarree.
Ik ben echt superzielig.
Sterkte.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 6 dagen diarree.
Ik ben echt superzielig.
Zonder Zeeuwen waren we pas echt lachertje van Europaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering zeeuwen. Holland Victoria.
Goed denk ik. Prima vermaakt, zeker vaker doen.quote:
Welke was datquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed denk ik. Prima vermaakt, zeker vaker doen.En dan met name met Alexandra. Die is kostenvrij wat langer blijven plakken. Wat gedronken, wat gesnoven en gerookt, helemaal top
Alexandra Stanquote:
Linkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed denk ik. Prima vermaakt, zeker vaker doen.En dan met name met Alexandra. Die is kostenvrij wat langer blijven plakken. Wat gedronken, wat gesnoven en gerookt, helemaal top
quote:
Dit is Alexandraquote:
Vind het wel briljant moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hellofresh is x^99 hype aan het ontploffen. Dit gaat een viesharde uppercut KO worden die geen supermarkt zag aankomen
tantoe duur toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hellofresh is x^99 hype aan het ontploffen. Dit gaat een viesharde uppercut KO worden die geen supermarkt zag aankomen
25 pp per week. Vind t persoonlijk wel meevallen, als ik zelf boodschappen doe is t wel goedkoper , maar dan eet ik ook meer crap en niks biologischquote:
Ik speel ondertussen FM dus ik heb niet de neiging om vies voedsel te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
Hier geen topic vol met vies voedsel toch?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen FM dus ik heb niet de neiging om vies voedsel te plaatsen.
Wat kookt je moeder het beste stinho?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen FM dus ik heb niet de neiging om vies voedsel te plaatsen.
Ik heb geen voorkeur.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat kookt je moeder het beste stinho?
Over exact een jaar denken we met weemoed terug aan die mooie jaren cl bij nosquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS stikt van de subjectiviteit vanavond.
Het is vandaag wel overduidelijk dat ze niks van Chelsea moeten hebben. Ik heb de eerste helft een zeer reactief, 4-5-1 spelend PSG gezien dat op de counter aan kansen kwam, maar daar hoor je ze niet over. Ik heb de hele tijd in de eerste helft Chelsea door een muur zien voetballen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over exact een jaar denken we met weemoed terug aan die mooie jaren cl bij nos
In Nederland moet je tegen Chelsea en Mourinho zijn anders ben je een vreemde eend in de bijtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is vandaag wel overduidelijk dat ze niks van Chelsea moeten hebben. Ik heb de eerste helft een zeer reactief, 4-5-1 spelend PSG gezien dat op de counter aan kansen kwam, maar daar hoor je ze niet over. Ik heb de hele tijd in de eerste helft Chelsea door een muur zien voetballen.
Juist nu is het leuk om al die kritieken te horen op Chelsea terwijl wij op het WK net zo goed zulk voetbal speelden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland moet je tegen Chelsea en Mourinho zijn anders ben je een vreemde eend in de bijt
Mourinhogodquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland moet je tegen Chelsea en Mourinho zijn anders ben je een vreemde eend in de bijt
Heb jij eigenlijk wel eens stadion bezocht ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mansfield Town verslaat rivaal Luton Town met 1-0
Dat is toch ook typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist nu is het leuk om al die kritieken te horen op Chelsea terwijl wij op het WK net zo goed zulk voetbal speelden.
Alleen maar geluk en antivoetbal. En dan moet dat antivoetbal opeens stoppen als er gescoord moet worden omdat antivoetbal niet werktequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wk was na Australië eigenlijk grote flop
Wat een debiele vergelijking. Chelsea pomt er miljoenen in en alsnog lijkt het nergens op. Nederland levert met matig materiaal een wereldprestatie. Ibra liet ook weinig zien. Betet zetten ze Cavani eens in de spits.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist nu is het leuk om al die kritieken te horen op Chelsea terwijl wij op het WK net zo goed zulk voetbal speelden.
Na Spanje was toernooi al geslaagdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen maar geluk en antivoetbal. En dan moet dat antivoetbal opeens stoppen als er gescoord moet worden omdat antivoetbal niet werkte
En dat dan voor een geflatteerde kutuitslagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na Spanje was toernooi al geslaagd
Die Russen konden die pot 600 minuten doorgaan leek het welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net als dat ene ek. Kansloze kutwedstrijd tegen Rusland maar wel fra en ita vernedert
Niet echt. 8-1 of 10-1 was ook nog terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
En dat dan voor een geflatteerde kutuitslag
Dopequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Russen konden die pot 600 minuten doorgaan leek het wel
Qua kansen uiteindelijk misschien, maar als je een helft helemaal weggespeeld wordt verdien je het niet dik te winnenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt. 8-1 of 10-1 was ook nog terecht
Alleen 1e 30 min. 2e helft werden zij harder weggespeeld dan de Brazilianen tegen Duitslandquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Qua kansen uiteindelijk misschien, maar als je een helft helemaal weggespeeld wordt verdien je het niet dik te winnen
Tot aan de goal van Van Persie had Nederland niks in te brengen en de tweede helft is overdreven door het alles of niets voetbal van de Spanjaarden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen 1e 30 min. 2e helft werden zij harder weggespeeld dan de Brazilianen tegen Duitsland
Veldrijden volg ik wel, alleen qua beelden zie ik bar weinig door al die drukke weekends.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij volgt ook veldrijden toch? Die rap gezien ?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |