Normaal gesproken, volgens de standaarden van de KNVB, is de volgende Klassieker ook weer in de ArenA.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat gaat ook voorlopig niet meer gebeuren, als het dit jaar al niet lukt
Willen jullie niet tegen een mede-Zeeuw samenspannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ en ik weten dat landing van marsrover niet telt
Ga mosselen eten gek.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willen jullie niet tegen een mede-Zeeuw samenspannen.
I Hardcore You Mikkellerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja.
Eigenlijk loop ik laatste tijd vooral warm voor ipa.
Top 3 ipas saind
Als je een beetje had opgelet had je kunnen weten dat ik binnen korte tijd aan de vissticks met spinazie zit.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
I Hardcore You Mikkeller
Big Fat Double 5 't Uiltje
Duvel Tripel hop 2012
Fuck her right in the pussy?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Net op het NOS Journaal.
[ afbeelding ]
Laat de Zeeuwen hier over oordelen. Het woordenboek is immers ook in onze provincie geschreven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
mos·sel (de; v(m); meervoud: mossels, mosselen)
zeik niet debiel
Als het woordenboek in Zeeland is geschreven en dit staat in het woordenboek hebben ze al geoordeeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat de Zeeuwen hier over oordelen. Het woordenboek is immers ook in onze provincie geschreven.
Een onjuiste interpretatie die Hollanders er vaak op nahouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het woordenboek in Zeeland is geschreven en dit staat in het woordenboek hebben ze al geoordeeld
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Net op het NOS Journaal.
[ afbeelding ]
Aan PSV kan het niet liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 6 dagen diarree.
Ik ben echt superzielig.
't Is niet te geleuven. En het ligt zeker niet aan PSV. Misschien aan de mouwtjes van het nieuwe Umbro shirt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |