viesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben zo amsterdams, zelfs mijn fiets heet amsterdam erop staan. Inclusief de kruizen.
Geen ideequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
van sp3c de toyboy toch?
of is dat over gegaan tijdens de periode bij de buren van ons?
Import Jordanees ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben de enige Amsterdammer hier. #thoughLife.
Wat een Kanker lulquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
hier in de straat heeft iemand zo'n paaltje met xxx erop uit amsterdam in de tuin staan
daar pissen ik en mijn maten heel vaak tegenaan
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
hier in de straat heeft iemand zo'n paaltje met xxx erop uit amsterdam in de tuin staan
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoofie gaat er altijd op zitten.
Moet je hier niet doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pittige opgave dit. Gewoon doen wanneer Ajax verliest van Feyenoord in de klassieker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord moet echt even kampioen worden, hang ik heel zijn tuin vol
Ik denk serieus dat we eerder op Mars landenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord moet echt even kampioen worden, hang ik heel zijn tuin vol
ja dat gaat ook voorlopig niet meer gebeuren, als het dit jaar al niet luktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pittige opgave dit. Gewoon doen wanneer Ajax verliest van Feyenoord in de klassieker.
Dat is al gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we eerder op Mars landen
Doe even normaal of ik steek je banden lekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pittige opgave dit. Gewoon doen wanneer Ajax verliest van Feyenoord in de klassieker.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we eerder op Mars landen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |