mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon geen alcohol, them gains can't handle them alcohol
Zoveel geniet ik niet van alcoholquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassa
dat magquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel geniet ik niet van alcohol.
dwdd al beter vandaag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo vol van jezelf, dikzak.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassa
Hij dart, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je inmiddels al eens alcohol gedronken. En zo ja, wat vond je ervan?
Radler laatstquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je inmiddels al eens alcohol gedronken. En zo ja, wat vond je ervan?
Vandaag mocht ene Pieter Steinz de uitzending samenstellen. Wie Pieter Steinz is, daar google je maar voor. Die vent heeft iig ALS.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat mag
[..]
dwdd al beter vandaag?
Ben je nu dus ooit al eens bezopen geweest, ja of nee?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag, voor de rest helemaal niets.
dat is hoe de duitsers het noemenquote:
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu dus ooit al eens bezopen geweest, ja of nee?
Beter gewoon gelijk aan de cokequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag, voor de rest helemaal niets.
Eigenlijk niet, want dat je vorig jaar op je verjaardag gedronken hebt zegt daar verder niet veel over.quote:
Met meisjes van de straat gaat er gewoon een rubbertje rondom mn vleesgeworden zwaard. Geen zorgenquote:
Ik neem hem Onder mijn hoedequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
Komt wel, als stinho straks gaat studeren gaat hij helemaal los in Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |