mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon geen alcohol, them gains can't handle them alcohol
Zoveel geniet ik niet van alcoholquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassa
dat magquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel geniet ik niet van alcohol.
dwdd al beter vandaag?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo vol van jezelf, dikzak.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn leven gaint meer van alcohol qua genot dan van spiermassa
Hij dart, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je inmiddels al eens alcohol gedronken. En zo ja, wat vond je ervan?
Radler laatstquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je inmiddels al eens alcohol gedronken. En zo ja, wat vond je ervan?
Vandaag mocht ene Pieter Steinz de uitzending samenstellen. Wie Pieter Steinz is, daar google je maar voor. Die vent heeft iig ALS.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat mag
[..]
dwdd al beter vandaag?
Ben je nu dus ooit al eens bezopen geweest, ja of nee?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag, voor de rest helemaal niets.
dat is hoe de duitsers het noemenquote:
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu dus ooit al eens bezopen geweest, ja of nee?
Beter gewoon gelijk aan de cokequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag, voor de rest helemaal niets.
Eigenlijk niet, want dat je vorig jaar op je verjaardag gedronken hebt zegt daar verder niet veel over.quote:
Met meisjes van de straat gaat er gewoon een rubbertje rondom mn vleesgeworden zwaard. Geen zorgenquote:
Ik neem hem Onder mijn hoedequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
Komt wel, als stinho straks gaat studeren gaat hij helemaal los in Leiden.
Over 33 dagen ben ik 17.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want dat je vorig jaar op je verjaardag gedronken hebt zegt daar verder niet veel over.
Hoe oud ben je inmiddels?
doe maar nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik neem hem Onder mijn hoede
Nee. Radler is wat shandy is. Wat een sneeuwwitje is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is hoe de duitsers het noemen
al is dat spa rood met bier en sneeuwwitje geloof ik 7up met bier
Wat voor homo's isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Radler is wat shandy is. Wat een sneeuwwitje is.
Beter dan hardlopen als een wijfquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe maar niet
dan gaat hij straks ook zijn benen scheren en op veel te kleine zadels zitten
je kunt niet fietsen tijdens het voetballen, wel hardlopen tijdens het voetballenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter dan hardlopen als een wijf
Voetbal jij Dan?!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt niet fietsen tijdens het voetballen, wel hardlopen tijdens het voetballen
en wijven kunnen niet voetballen
zo
Voetbal is voor wijven. Football is voor mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt niet fietsen tijdens het voetballen, wel hardlopen tijdens het voetballen
en wijven kunnen niet voetballen
zo
Gewoon lekker hoor. Prima als het iets te vroeg is voor het steviger spul en je zit al op het terras. Ook prima als je te veel hebt gezopen en eventjes rustig aan wil doen tussendoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker hoor. Prima als het iets te vroeg is voor het steviger spul en je zit al op het terras. Ook prima als je te veel hebt gezopen en eventjes rustig aan wil doen tussendoor.
Of als je nog moet rijden.
Niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe maar niet
dan gaat hij straks ook zijn benen scheren en op veel te kleine zadels zitten
lada nivaquote:
Dan drink je toch gewoon frisdrank.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker hoor. Prima als het iets te vroeg is voor het steviger spul en je zit al op het terras. Ook prima als je te veel hebt gezopen en eventjes rustig aan wil doen tussendoor.
Of als je nog moet rijden.
Allemaal niet te zuipenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
Radler is met citroensap. Sneeuwwitje is met 7-up. Shandy is Sneeuwwitje.
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
dat zijn sneeuwitjes ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon frisdrank.
Volgens wiki is radler pils met frisdrank.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef Saind het volgende:
Duitse wiki moet je hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens wiki is radler pils met frisdrank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |