Ik heb in het afgelopen uur ook drie keer zitten schijten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 6 dagen diarree.
Ik ben echt superzielig.
Sterkte.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 6 dagen diarree.
Ik ben echt superzielig.
Zonder Zeeuwen waren we pas echt lachertje van Europaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering zeeuwen. Holland Victoria.
Goed denk ik. Prima vermaakt, zeker vaker doen.quote:
Welke was datquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed denk ik. Prima vermaakt, zeker vaker doen.En dan met name met Alexandra. Die is kostenvrij wat langer blijven plakken. Wat gedronken, wat gesnoven en gerookt, helemaal top
Alexandra Stanquote:
Linkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed denk ik. Prima vermaakt, zeker vaker doen.En dan met name met Alexandra. Die is kostenvrij wat langer blijven plakken. Wat gedronken, wat gesnoven en gerookt, helemaal top
quote:
Dit is Alexandraquote:
Vind het wel briljant moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hellofresh is x^99 hype aan het ontploffen. Dit gaat een viesharde uppercut KO worden die geen supermarkt zag aankomen
tantoe duur toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hellofresh is x^99 hype aan het ontploffen. Dit gaat een viesharde uppercut KO worden die geen supermarkt zag aankomen
25 pp per week. Vind t persoonlijk wel meevallen, als ik zelf boodschappen doe is t wel goedkoper , maar dan eet ik ook meer crap en niks biologischquote:
Ik speel ondertussen FM dus ik heb niet de neiging om vies voedsel te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
Hier geen topic vol met vies voedsel toch?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen FM dus ik heb niet de neiging om vies voedsel te plaatsen.
Wat kookt je moeder het beste stinho?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen FM dus ik heb niet de neiging om vies voedsel te plaatsen.
Ik heb geen voorkeur.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat kookt je moeder het beste stinho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |