Hoe is het met je tien euro?quote:
Jij hebt me in de smiezen hè.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden TARDIS
tja, misschien wil ze gewoon geen vriend, geen idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, we gaan volgende maand naar hetzelfde feest, maar wou ze niet. Nu kan ze de boom in
Hahaha, dag én nacht online zijn om dit vol te houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden TARDIS
ripquote:
Dit. Zo ja, deel met ons Remi.quote:
Ik bedoel de OP in stand houden... er is een dag dat je hier niet post als het topic ten einde loopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Als een engel, haha xoxoquote:
quote:
En?quote:
:squote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maar serieus er komen hier vand ie wijfuh posten als SE en willoow enzo maar die posten geen pics?? wtf is dat? waar is de dag gebleven dat je in de SC pas wordt geaccepteerd als je pics post?
Wow, doe niet zo lullig over Chaiquote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon, normaal, geen stereotype FOK!ster of zo
chai is mijn boezemvriendinquote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, doe niet zo lullig over Chai
Ik weet hoe SE eruit ziet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maar serieus er komen hier vand ie wijfuh posten als SE en willoow enzo maar die posten geen pics?? wtf is dat? waar is de dag gebleven dat je in de SC pas wordt geaccepteerd als je pics post?
wat? jouw pic wel gezien hoor. Althans een pic.quote:
Steek je weleens je hand in haar boezem?quote:
dan vermoordt m'n vriendin me, en haar vriend ook :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Steek je weleens je hand in haar boezem?
Ik word nog steeds niet geaccepteerdquote:Op maandag 16 februari 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat? jouw pic wel gezien hoor. Althans een pic.
Begin met je eigen pics dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hem kun je wel aanquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan vermoordt m'n vriendin me, en haar vriend ook :s
Gewoon weer zo'n OP met pics zoals in Fernandes.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
de vriend van je vriendin?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan vermoordt m'n vriendin me, en haar vriend ook :s
johquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt vaak zat pics van jezelf gepost.
ik ben niet zo dik als bozehaasquote:
Moet je maar niet zo bot zijn altijdquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word nog steeds niet geaccepteerd
Ik niet.quote:
Ik heb ook een keer een pic van jou gezien.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij alleen SE, hoink en houses.
Wel het mooiste jaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n OP met pics zoals in Fernandes.
wutquote:Op maandag 16 februari 2015 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een pic van jou gezien.
Ben gewoon eerlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo bot zijn altijd
Ja, for real.quote:
Touche.quote:
Skinny boy, smal hoofd en zo'n elviskapsel, bruin haarquote:
KKquote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Skinny boy, smal hoofd en zo'n elviskapsel, bruin haar
Ja, ja, nee en nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Skinny boy, smal hoofd en zo'n elviskapsel, bruin haar
Jawel.quote:
Zou je zoenen/10?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
maar klopt wel, ook gezien... al heeft TARDIS wel mooie lippen
Nee, dat niet. Wil wel met mijn vingertoppen er over heen glijden.quote:
Wil dat bij Matips lippen doen en dan mn vinger in z'n mondhoek stekenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wil wel met mijn vingertoppen er over heen glijden.
waaromquote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dat bij Matips lippen doen en dan mn vinger in z'n mondhoek steken
Dat klopt. Heb jij ook pics van mij gezien?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
maar klopt wel, ook gezien... al heeft TARDIS wel mooie lippen
Vissen zeg maar? en dan je vinger als haakje?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil dat bij Matips lippen doen en dan mn vinger in z'n mondhoek steken
Oh, nou, weet zeker dat jij dat was. Je had 'm zelf gepost.quote:
Nee was gokje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij ook pics van mij gezien?
Gwoonquote:
Post jij eens pic indd.quote:
Nee, gewoon de stukjes spaghetti tussen z'n tanden flossenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vissen zeg maar? en dan je vinger als haakje?
Ah ja hoe kon ik dat fout hebbenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon de stukjes spaghetti tussen z'n tanden flossen
Allang gedaan, als je niet weet hoe ik eruitzie ben je noobquote:
Ik ben het ook even vergeten.. mag in dmquote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang gedaan, als je niet weet hoe ik eruitzie ben je noob
Hahaquote:
Sterfquote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben het ook even vergeten.. mag in dmxx
Ben je wel een beetje een kneusje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Soms wel spijt dat ik geen pics bewaar. Kon denk ik best wat mee qua blackmail.
Ja, daarom ook niet bewaard want ik ben geen kneusje hahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje een kneusje.
wow hoe onzekerquote:Ik ben een 18 jarige jongen en heb sinds een maand een vriendin van 18 jaar. Ze is een hele mooie meid en heeft ook een heel mooi lichaam. Mijn vrienden en familie zeggen allemaal dat ze haar een hele mooie meid vinden.
Oh neequote:
Haha is dat Panzie?quote:
Hahahahaquote:
Van jou... dit? SRS?quote:
Ehhm... even goed nadenken.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Van jou... dit? SRS? wat!??!
met 18 was jij nog geen God!? wat ????? Waaaaaaaaatt? :s
Ben je al over je ex heen?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ehhm... even goed nadenken.
Toen ik 18 was had ik net mijn eerste vriendinnetje... dus nee geen God. Wel een cultheld een kk beest maar verder ook niet hoor hauhauhahaa ;D
Daar was ie alquote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel een cultheld een kk beest maar verder ook niet hoor hauhauhahaa ;D
Gelukkig heb ik je gerustgesteldquote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar was ie almijn beeld van jou vervaagde al helemaal hey wow
Nou vooral jezelf, stel dat mensen je niet geloven hoe hard en beest je bent enzo hhaahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je gerustgesteld
Ahw, poepie ben je ookquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als ik haar zie nog steeds pijn man ;$ Echte liefde jwz.
Heb klein hartje man... pas op met je woordenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou vooral jezelf, stel dat mensen je niet geloven hoe hard en beest je bent enzo hhaahaha
Wel kleine beentjesquote:
Verrassend. Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb klein hartje man... pas op met je woorden
haha ja maar wel grote armen hahahaha ;Pquote:Op maandag 16 februari 2015 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snap ik met een woordenschat van een 3 jarig biafraantje.
Ik zie je DM wel verschijnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang gedaan, als je niet weet hoe ik eruitzie ben je noob
Wtfquote:
haha komt toch door zijn broekspijpen ;p ;Dquote:
Chlo en ik staan er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:19 schreef BobbyB het volgende:
De echte kwaliteitusers staan er niet eens tussen.
Wow.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo en ik staan er gewoon bij hoor.
Ga anders even der anus reinigenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft he.quote:
Oké, ga nu even uploadenquote:
haha ben jij een beetje jaloers?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga anders even der anus reinigen
Nee, opkkren.quote:
Tough lifequote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef Tanja1234 het volgende:
Een fulltime werkweek en aan het eind van de maand is er 200 euro op je rekening bijgeschreven. Als je geluk hebt.
Geen begeleiding, vervelende klusjes, genegeerd worden door collega’s, de hoge werkdruk; het is een greep uit de klachten die uitgebuite stagiaires noemen.
Een stagiair voert dezelfde taken uit als een werknemer, maar krijgt daar niet altijd dezelfde beloning voor. Zeker de groep van net-afgestudeerden grijpen alles aan voor werkervaring.
Het programma 3Onderzoekt van de EO wil de uitbuiting van stagiaires aan de kaak stellen. Ben jij of ken jij iemand die in deze situatie heeft gezeten en zou jij je verhaal aan ons willen vertellen? Laat een reactie achter of mail naar 3onderzoekt@gmail.com. Bedankt!
Nou enquote:
Jullie twee en Chai wel ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Al die mensen die daar werken zijn zelf ook ooit stagiair geweest.quote:
Krijg ruim 1,5 euro per uur hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent er als stagair toch bewust van dat je niet betaald krijgt
Mijn eerste stage kreeg ik ook niks betaald inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je mag gvd blij zijn dat je een stageplek hebt tochquote:Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ondankbare honden af en toequote:Op maandag 16 februari 2015 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je mag gvd blij zijn dat je een stageplek hebt toch
moet ik eerst een keer op gesprek uitgenodigd wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet een werkplek afdwingen met normaal salaris en secundaire regelingen
Doe je bbl?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet een gesprek afdwingen en meteen eisen algemeen directeur te wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik eerst een keer op gesprek uitgenodigd worden
Ga een keer naar de kapper.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik eerst een keer op gesprek uitgenodigd worden
neequote:
jullie zijn allemaal wel assertief ;s voel me nog onzekerderquote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet een gesprek afdwingen en meteen eisen algemeen directeur te worden
Misschien je snor eraf halen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal wel assertief ;s voel me nog onzekerder
af en toe moet er gewerkt worden he ... al weet jij vast niet wat dat isquote:Op maandag 16 februari 2015 15:21 schreef Chloroform het volgende:
Waar is remi nou? Hebben jullie die arme jongen een depressie aangepraat ofzo?
Ga ik na de overgang ook doen als ik een snor heb.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ik samen met mn bakkebaarden laten laseren
Nice, waar? Wil mn treasure trail weg laten halen :squote:Op maandag 16 februari 2015 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ik samen met mn bakkebaarden laten laseren
Je hoeft je boosheid niet op mij af te reageren hoor, maak me gewoon zorgen om je.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
af en toe moet er gewerkt worden he ... al weet jij vast niet wat dat is
Doe maar nou niet stoer BT, met je ambtenaren baantje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
heb je nu ook, alleen blond. zie 'm wel glinsteren in de zonquote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ik na de overgang ook doen als ik een snor heb.
laserapparaat vd wehkampquote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice, waar? Wil mn treasure trail weg laten halen :s
Koop gewoon wat snorwax.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je nu ook, alleen blond. zie 'm wel glinsteren in de zon
[..]
laserapparaat vd wehkamp
nee dat doe je niet, je zoekt gewoon leedvermaakquote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft je boosheid niet op mij af te reageren hoor, maak me gewoon zorgen om je.
Huismerk? :squote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
laserapparaat vd wehkamp
Welquote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe maar nou niet stoer BT, met je ambtenaren baantje.
Is het het geld nu nog niet waard. Borstpartij laat ik ook pas iets aan doen als het gaat verslappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
laserapparaat vd wehkamp
Ook dat.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat doe je niet, je zoekt gewoon leedvermaak
Dat gaan we hier niet vermelden schrratje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel bruto per maand krijg je dan?
Vormgeven natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet of je nu bedoelt dat ik mn snor moet wegwaxen of vormgeven
Meer of minder dan 450.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat gaan we hier niet vermelden schrratje.
Heb pleisterspray, bijna hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en een tube brandwondenzalf
Zou ik zelf ook wel willen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
ligt Deadprez nou nog in z'n nest te meuren?
Stiekem onder het bureau masturberen. Lekker.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind van 9 tot 5 op kantoor ook niet alles.
Half uurtje geleden al gedaan, zoek een nieuwe thrill.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stiekem onder het bureau masturberen. Lekker.
Lamzak! Dat dit KAN in Nederland!quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb me vanochtend van mn bed naar de bank versleept en daar lig ik nu nog
Foto van je casual chill outfitquote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
Laat me, ben zieligquote:Op maandag 16 februari 2015 15:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lamzak! Dat dit KAN in Nederland!
Jij stemt zeker SP!!!!
Kamervragen!!!!!
Vertel het me nog eens en misschien boeit het dan wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
jellyquote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
Haha, wat een zwijn ben jij.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Foto van je casual chill outfit
Ik heb me vanochtend van mn bed naar de bank versleept en daar lig ik nog nogquote:Op maandag 16 februari 2015 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vertel het me nog eens en misschien boeit het dan wel.
Moet je gewoon op komen dagen met je sociale angsten.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan werkgroepen waar je een cijfer krijgt voor participatie
Da's de participatiemaatschappij, schat... heb je zelf voor gestemd met je VVD.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan werkgroepen waar je een cijfer krijgt voor participatie
Ja, kutlevenquote:
Gat in de achterkant van dat pak en ik gegarandeerd mijn piemel in dat meisje IN DAT PAK stoppen.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gat in de achterkant van dat pak en ik gegarandeerd mijn piemel in dat meisje IN DAT PAK stoppen.
Aanwezigheid is sowieso verplicht als je een eindcijfer wilt ontvangen. Participatie houdt in dat ik actief moet deelnemen aan de groepsdiscussiequote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je gewoon op komen dagen met je sociale angsten.
Ik heb op de partij voor de dieren gestemdquote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's de participatiemaatschappij, schat... heb je zelf voor gestemd met je VVD.
Als je denkt dat hangbuikzwijnen een vrouwelijk geslacht hebben dan wel ja hahaah ;pquote:
Oink oinkquote:
Discussiegroepen heb ik ook een hekel aan. Maar nog een groter hekel heb ik aan kopietjes die je van het internet moet lezen ipv uit je boek. IK HEB GVD EEN BOEK GEKOCHT EN EEN SCHERM LEEST TOCH NIET.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Aanwezigheid is sowieso verplicht als je een eindcijfer wilt ontvangen. Participatie houdt in dat ik actief moet deelnemen aan de groepsdiscussie![]()
can't deal
Ik steek je ogen uitquote:Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je denkt dat hangbuikzwijnen een vrouwelijk geslacht hebben dan wel ja hahaah ;p
Om dat te doen moet je me eerst meetten, dus wanneer bby ik kijk me ogen uit ahah ;pquote:
Wij hebben voorgeschreven boeken en dan nog papers die je elke week zelf moet uitprinten, denken ze dat ik geld poep ofzo gvd.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Discussiegroepen heb ik ook een hekel aan. Maar nog een groter hekel heb ik aan kopietjes die je van het internet moet lezen ipv uit je boek. IK HEB GVD EEN BOEK GEKOCHT EN EEN SCHERM LEEST TOCH NIET.
Antwerpen toch, geef ik zachte kusjes in de nek van je chickquote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om dat te doen moet je me eerst meetten, dus wanneer bby ik kijk me ogen uit ahah ;p
Ja, laat ze dat lekker zelf doen met hun inkoopprijs van inkt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wij hebben voorgeschreven boeken en dan nog papers die je elke week zelf moet uitprinten, denken ze dat ik geld poep ofzo gvd.
Hard geworden.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Antwerpen toch, geef ik zachte kusjes in de nek van je chick
Zou een klacht indienen bij de facultaire studentenraad maar wil niet dat mensen denken dat ik gierig ben ;squote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, laat ze dat lekker zelf doen met hun inkoopprijs van inkt.
niet zo wrevelig doen hoink, er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Discussiegroepen heb ik ook een hekel aan. Maar nog een groter hekel heb ik aan kopietjes die je van het internet moet lezen ipv uit je boek. IK HEB GVD EEN BOEK GEKOCHT EN EEN SCHERM LEEST TOCH NIET.
Je hecht toch zeker geen waarde aan de mening van die paupers.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou een klacht indienen bij de facultaire studentenraad maar wil niet dat mensen denken dat ik gierig ben ;s
Paupers zijn mijn peersquote:Op maandag 16 februari 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hecht toch zeker geen waarde aan de mening van die paupers.
En dan nog verbaasd zijn ook.quote:
Ik heb mijn bril al op.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Regel je toch een intellectuele praatgroep?
eckte turk.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou een klacht indienen bij de facultaire studentenraad maar wil niet dat mensen denken dat ik gierig ben ;s
Hopen mag, vriend..quote:Op maandag 16 februari 2015 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog verbaasd zijn ook.Wat voor een leercurve heb je dan, het is gvd niet de eerste keer dat je hier meeleest.
Met dat volwassen worden moet jij eens gauw stoppen hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo wrevelig doen hoink, er zijn ergere dingen in het leven.
Ik kan morgen RR niet zienquote:Op maandag 16 februari 2015 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog verbaasd zijn ook.Wat voor een leercurve heb je dan, het is gvd niet de eerste keer dat je hier meeleest.
Ik ben nu speciaal een sik laten groeien om er intellectueel door heen te kunnen aaien, terwijl ik hmmm, hmmm mompel.quote:
het is geen kwestie van volwassen worden, hoink. het is een kwestie van volwassen zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met dat volwassen worden moet jij eens gauw stoppen hermann.
I put on my robe and wizard hat.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb mijn tweedcolbert met suede elleboog-patches aangetrokken
Ik heb echt zo'n ding.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is geen kwestie van volwassen worden, hoink. het is een kwestie van volwassen zijn.
ik vind het erg jammer dat jij mijn nieuwe inzicht op het leven niet kan waarderen, maar helaas pindakaas.
Gvd, voel aan mn water dat dit een goede aflevering wordt.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]! Er is iets over een heg die de trieste camping van de buurman beschaduwd.
Had door enkel het filmpje al medelijden met de campingeigenaar en zijn lelijke camping die waarschijnlijk ook zonder extra schaduw al slecht loopt.
Rijdende Rechterquote:
Van vorige week was ook leuk. Met zijn muur die hij per se wit wil verven om het zitplekje extra afzichtelijk te maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, voel aan mn water dat dit een goede aflevering wordt.
Haha ja, en in de studio helemaal verontwaardigd over z'n eigen gedrag.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Van vorige week was ook leuk. Met zijn muur die hij per se wit wil verven om het zitplekje extra afzichtelijk te maken.
Mijn snor zit ook netjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat zijn je opties.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:04 schreef remi1986 het volgende:
lijk wel een vrouw vandaag, kan gvd niet kiezen welke schoenen ik ga kopen
gooi is picquote:Op maandag 16 februari 2015 16:04 schreef remi1986 het volgende:
lijk wel een vrouw vandaag, kan gvd niet kiezen welke schoenen ik ga kopen
1 of 2.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1 of 2.
Check eerst even
Caliroots.com
sneakerbaas.nl
Die hebben meestal wat aanbiedingen en kortingscodes.
godsklere nog meer keuzequote:Op maandag 16 februari 2015 16:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Of:
Online Shops:
Nederland:
Patta
Woei
Epic Store
SEVENTYFIVE
Sneakerbaas
Premium Supply Store
Re-issue
ilovesneakerz.nl (webshop van UNKNOWN)
ill
Freshcotton
Revert95
2themax sneakers
Ben-G
Skatestore
Manus
247
Calico Jack
Exclusive Store
Shifty Skateshop
EU:
END
Caliroots
HANON
asphaltgold
Flatspot
Size?
AFEW store
Suppa Store
SNS
Solebox
Crooked Tongues
Titolo
Kickz
43einhalb
The Good Will Out
Overkill
ai sneakashoppaquote:Op maandag 16 februari 2015 16:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Of:
Online Shops:
Nederland:
Patta
Woei
Epic Store
SEVENTYFIVE
Sneakerbaas
Premium Supply Store
Re-issue
ilovesneakerz.nl (webshop van UNKNOWN)
ill
Freshcotton
Revert95
2themax sneakers
Ben-G
Skatestore
Manus
247
Calico Jack
Exclusive Store
Shifty Skateshop
EU:
END
Caliroots
HANON
asphaltgold
Flatspot
Size?
AFEW store
Suppa Store
SNS
Solebox
Crooked Tongues
Titolo
Kickz
43einhalb
The Good Will Out
Overkill
nee moet Air Max hebben ... andere schoenen heb ik ook wel, maar kan ik geen hele dagen op lopen.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Droeg vroeger altijd DCWat een merk.
Ben je 12quote:
Vind die lage leuker welquote:
Alsof je iets beters te doen hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:16 schreef remi1986 het volgende:
nou je wordt bedankt Tijger ... ben ik de hele avond weer zoet mee
Ik wil ook :squote:Op maandag 16 februari 2015 16:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt.![]()
NikeID.com .. zelf in elkaar flansen die nikes! Kost je 144 euro ipv 185 omdat ik connecties weet ;S
Niet zo boos omdat ik je vriendin harder kan laten klaarkomen dan jij.quote:
ow ja dat is ook wel vet.. ga er vanavond wel ff mee aan de slagquote:Op maandag 16 februari 2015 16:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt.![]()
NikeID.com .. zelf in elkaar flansen die nikes! Kost je 144 euro ipv 185 omdat ik connecties weet ;S
hahaquote:Op maandag 16 februari 2015 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo boos omdat ik je vriendin harder kan laten klaarkomen dan jij.
moet je me weer dissen Chloroquote:Op maandag 16 februari 2015 16:20 schreef Chloroform het volgende:
Maar geen Air Max want welk volwassen persoon loopt nou nog op Air Max
quote:
haha weet ik .. op feestjes zie je ook niet anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Air Max is tijdloosGeen zorgen Remi.
ligt aan het feestje denk ikquote:Op maandag 16 februari 2015 16:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha weet ik .. op feestjes zie je ook niet anders.
hehequote:Op maandag 16 februari 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt
niemand die hier op dc'tjes loopt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |