Hoe is het met je tien euro?quote:
Jij hebt me in de smiezen hè.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden TARDIS
tja, misschien wil ze gewoon geen vriend, geen idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, we gaan volgende maand naar hetzelfde feest, maar wou ze niet. Nu kan ze de boom in
Hahaha, dag én nacht online zijn om dit vol te houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden TARDIS
ripquote:
Dit. Zo ja, deel met ons Remi.quote:
Ik bedoel de OP in stand houden... er is een dag dat je hier niet post als het topic ten einde loopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Als een engel, haha xoxoquote:
quote:
En?quote:
:squote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maar serieus er komen hier vand ie wijfuh posten als SE en willoow enzo maar die posten geen pics?? wtf is dat? waar is de dag gebleven dat je in de SC pas wordt geaccepteerd als je pics post?
Wow, doe niet zo lullig over Chaiquote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon, normaal, geen stereotype FOK!ster of zo
chai is mijn boezemvriendinquote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, doe niet zo lullig over Chai
Ik weet hoe SE eruit ziet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maar serieus er komen hier vand ie wijfuh posten als SE en willoow enzo maar die posten geen pics?? wtf is dat? waar is de dag gebleven dat je in de SC pas wordt geaccepteerd als je pics post?
wat? jouw pic wel gezien hoor. Althans een pic.quote:
Steek je weleens je hand in haar boezem?quote:
dan vermoordt m'n vriendin me, en haar vriend ook :squote:Op maandag 16 februari 2015 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Steek je weleens je hand in haar boezem?
Ik word nog steeds niet geaccepteerdquote:Op maandag 16 februari 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat? jouw pic wel gezien hoor. Althans een pic.
Begin met je eigen pics dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hem kun je wel aanquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan vermoordt m'n vriendin me, en haar vriend ook :s
Gewoon weer zo'n OP met pics zoals in Fernandes.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
de vriend van je vriendin?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan vermoordt m'n vriendin me, en haar vriend ook :s
johquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt vaak zat pics van jezelf gepost.
ik ben niet zo dik als bozehaasquote:
Moet je maar niet zo bot zijn altijdquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word nog steeds niet geaccepteerd
Ik niet.quote:
Ik heb ook een keer een pic van jou gezien.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij alleen SE, hoink en houses.
Wel het mooiste jaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n OP met pics zoals in Fernandes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |