Zou ik zelf ook wel willen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
ligt Deadprez nou nog in z'n nest te meuren?
Stiekem onder het bureau masturberen. Lekker.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind van 9 tot 5 op kantoor ook niet alles.
Half uurtje geleden al gedaan, zoek een nieuwe thrill.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stiekem onder het bureau masturberen. Lekker.
Lamzak! Dat dit KAN in Nederland!quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb me vanochtend van mn bed naar de bank versleept en daar lig ik nu nog
Foto van je casual chill outfitquote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
Laat me, ben zieligquote:Op maandag 16 februari 2015 15:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lamzak! Dat dit KAN in Nederland!
Jij stemt zeker SP!!!!
Kamervragen!!!!!
Vertel het me nog eens en misschien boeit het dan wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
jellyquote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
Haha, wat een zwijn ben jij.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Foto van je casual chill outfit
Ik heb me vanochtend van mn bed naar de bank versleept en daar lig ik nog nogquote:Op maandag 16 februari 2015 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vertel het me nog eens en misschien boeit het dan wel.
Moet je gewoon op komen dagen met je sociale angsten.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan werkgroepen waar je een cijfer krijgt voor participatie
Da's de participatiemaatschappij, schat... heb je zelf voor gestemd met je VVD.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan werkgroepen waar je een cijfer krijgt voor participatie
Ja, kutlevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |