Misschien je snor eraf halen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal wel assertief ;s voel me nog onzekerder
af en toe moet er gewerkt worden he ... al weet jij vast niet wat dat isquote:Op maandag 16 februari 2015 15:21 schreef Chloroform het volgende:
Waar is remi nou? Hebben jullie die arme jongen een depressie aangepraat ofzo?
Ga ik na de overgang ook doen als ik een snor heb.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ik samen met mn bakkebaarden laten laseren
Nice, waar? Wil mn treasure trail weg laten halen :squote:Op maandag 16 februari 2015 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ik samen met mn bakkebaarden laten laseren
Je hoeft je boosheid niet op mij af te reageren hoor, maak me gewoon zorgen om je.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
af en toe moet er gewerkt worden he ... al weet jij vast niet wat dat is
Doe maar nou niet stoer BT, met je ambtenaren baantje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet een werkplek afdwingen met normaal salaris en secundaire regelingen
heb je nu ook, alleen blond. zie 'm wel glinsteren in de zonquote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ik na de overgang ook doen als ik een snor heb.
laserapparaat vd wehkampquote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice, waar? Wil mn treasure trail weg laten halen :s
Koop gewoon wat snorwax.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je nu ook, alleen blond. zie 'm wel glinsteren in de zon
[..]
laserapparaat vd wehkamp
nee dat doe je niet, je zoekt gewoon leedvermaakquote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft je boosheid niet op mij af te reageren hoor, maak me gewoon zorgen om je.
Huismerk? :squote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
laserapparaat vd wehkamp
Welquote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe maar nou niet stoer BT, met je ambtenaren baantje.
Is het het geld nu nog niet waard. Borstpartij laat ik ook pas iets aan doen als het gaat verslappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
laserapparaat vd wehkamp
Ook dat.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat doe je niet, je zoekt gewoon leedvermaak
Dat gaan we hier niet vermelden schrratje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel bruto per maand krijg je dan?
Vormgeven natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet of je nu bedoelt dat ik mn snor moet wegwaxen of vormgeven
Meer of minder dan 450.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat gaan we hier niet vermelden schrratje.
Heb pleisterspray, bijna hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en een tube brandwondenzalf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |