Nee, opkkren.quote:
Tough lifequote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef Tanja1234 het volgende:
Een fulltime werkweek en aan het eind van de maand is er 200 euro op je rekening bijgeschreven. Als je geluk hebt.
Geen begeleiding, vervelende klusjes, genegeerd worden door collega’s, de hoge werkdruk; het is een greep uit de klachten die uitgebuite stagiaires noemen.
Een stagiair voert dezelfde taken uit als een werknemer, maar krijgt daar niet altijd dezelfde beloning voor. Zeker de groep van net-afgestudeerden grijpen alles aan voor werkervaring.
Het programma 3Onderzoekt van de EO wil de uitbuiting van stagiaires aan de kaak stellen. Ben jij of ken jij iemand die in deze situatie heeft gezeten en zou jij je verhaal aan ons willen vertellen? Laat een reactie achter of mail naar 3onderzoekt@gmail.com. Bedankt!
Nou enquote:
Jullie twee en Chai wel ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo en ik staan er gewoon bij hoor.
Lekker belangrijk. Al die mensen die daar werken zijn zelf ook ooit stagiair geweest.quote:
Krijg ruim 1,5 euro per uur hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent er als stagair toch bewust van dat je niet betaald krijgt
Mijn eerste stage kreeg ik ook niks betaald inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je mag gvd blij zijn dat je een stageplek hebt tochquote:Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ondankbare honden af en toequote:Op maandag 16 februari 2015 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je mag gvd blij zijn dat je een stageplek hebt toch
moet ik eerst een keer op gesprek uitgenodigd wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet een werkplek afdwingen met normaal salaris en secundaire regelingen
Doe je bbl?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet een werkplek afdwingen met normaal salaris en secundaire regelingen
Niet een gesprek afdwingen en meteen eisen algemeen directeur te wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik eerst een keer op gesprek uitgenodigd worden
Ga een keer naar de kapper.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moet ik eerst een keer op gesprek uitgenodigd worden
neequote:
jullie zijn allemaal wel assertief ;s voel me nog onzekerderquote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet een gesprek afdwingen en meteen eisen algemeen directeur te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |