Daar was ie alquote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel een cultheld een kk beest maar verder ook niet hoor hauhauhahaa ;D
Gelukkig heb ik je gerustgesteldquote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar was ie almijn beeld van jou vervaagde al helemaal hey wow
Nou vooral jezelf, stel dat mensen je niet geloven hoe hard en beest je bent enzo hhaahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je gerustgesteld
Ahw, poepie ben je ookquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als ik haar zie nog steeds pijn man ;$ Echte liefde jwz.
Heb klein hartje man... pas op met je woordenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou vooral jezelf, stel dat mensen je niet geloven hoe hard en beest je bent enzo hhaahaha
Wel kleine beentjesquote:
Verrassend. Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb klein hartje man... pas op met je woorden
haha ja maar wel grote armen hahahaha ;Pquote:Op maandag 16 februari 2015 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snap ik met een woordenschat van een 3 jarig biafraantje.
Ik zie je DM wel verschijnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang gedaan, als je niet weet hoe ik eruitzie ben je noob
Wtfquote:
haha komt toch door zijn broekspijpen ;p ;Dquote:
Chlo en ik staan er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:19 schreef BobbyB het volgende:
De echte kwaliteitusers staan er niet eens tussen.
Wow.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo en ik staan er gewoon bij hoor.
Ga anders even der anus reinigenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft he.quote:
Oké, ga nu even uploadenquote:
haha ben jij een beetje jaloers?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga anders even der anus reinigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |