Nee was gokje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij ook pics van mij gezien?
Gwoonquote:
Post jij eens pic indd.quote:
Nee, gewoon de stukjes spaghetti tussen z'n tanden flossenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vissen zeg maar? en dan je vinger als haakje?
Ah ja hoe kon ik dat fout hebbenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon de stukjes spaghetti tussen z'n tanden flossen
Allang gedaan, als je niet weet hoe ik eruitzie ben je noobquote:
Ik ben het ook even vergeten.. mag in dmquote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang gedaan, als je niet weet hoe ik eruitzie ben je noob
Hahaquote:
Sterfquote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben het ook even vergeten.. mag in dmxx
Ben je wel een beetje een kneusje.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Soms wel spijt dat ik geen pics bewaar. Kon denk ik best wat mee qua blackmail.
Ja, daarom ook niet bewaard want ik ben geen kneusje hahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje een kneusje.
wow hoe onzekerquote:Ik ben een 18 jarige jongen en heb sinds een maand een vriendin van 18 jaar. Ze is een hele mooie meid en heeft ook een heel mooi lichaam. Mijn vrienden en familie zeggen allemaal dat ze haar een hele mooie meid vinden.
Oh neequote:
Haha is dat Panzie?quote:
Hahahahaquote:
Van jou... dit? SRS?quote:
Ehhm... even goed nadenken.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Van jou... dit? SRS? wat!??!
met 18 was jij nog geen God!? wat ????? Waaaaaaaaatt? :s
Ben je al over je ex heen?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ehhm... even goed nadenken.
Toen ik 18 was had ik net mijn eerste vriendinnetje... dus nee geen God. Wel een cultheld een kk beest maar verder ook niet hoor hauhauhahaa ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |