Gat in de achterkant van dat pak en ik gegarandeerd mijn piemel in dat meisje IN DAT PAK stoppen.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gat in de achterkant van dat pak en ik gegarandeerd mijn piemel in dat meisje IN DAT PAK stoppen.
Aanwezigheid is sowieso verplicht als je een eindcijfer wilt ontvangen. Participatie houdt in dat ik actief moet deelnemen aan de groepsdiscussiequote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je gewoon op komen dagen met je sociale angsten.
Ik heb op de partij voor de dieren gestemdquote:Op maandag 16 februari 2015 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's de participatiemaatschappij, schat... heb je zelf voor gestemd met je VVD.
Als je denkt dat hangbuikzwijnen een vrouwelijk geslacht hebben dan wel ja hahaah ;pquote:
Oink oinkquote:
Discussiegroepen heb ik ook een hekel aan. Maar nog een groter hekel heb ik aan kopietjes die je van het internet moet lezen ipv uit je boek. IK HEB GVD EEN BOEK GEKOCHT EN EEN SCHERM LEEST TOCH NIET.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Aanwezigheid is sowieso verplicht als je een eindcijfer wilt ontvangen. Participatie houdt in dat ik actief moet deelnemen aan de groepsdiscussie![]()
can't deal
Ik steek je ogen uitquote:Op maandag 16 februari 2015 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je denkt dat hangbuikzwijnen een vrouwelijk geslacht hebben dan wel ja hahaah ;p
Om dat te doen moet je me eerst meetten, dus wanneer bby ik kijk me ogen uit ahah ;pquote:
Wij hebben voorgeschreven boeken en dan nog papers die je elke week zelf moet uitprinten, denken ze dat ik geld poep ofzo gvd.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Discussiegroepen heb ik ook een hekel aan. Maar nog een groter hekel heb ik aan kopietjes die je van het internet moet lezen ipv uit je boek. IK HEB GVD EEN BOEK GEKOCHT EN EEN SCHERM LEEST TOCH NIET.
Antwerpen toch, geef ik zachte kusjes in de nek van je chickquote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om dat te doen moet je me eerst meetten, dus wanneer bby ik kijk me ogen uit ahah ;p
Ja, laat ze dat lekker zelf doen met hun inkoopprijs van inkt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wij hebben voorgeschreven boeken en dan nog papers die je elke week zelf moet uitprinten, denken ze dat ik geld poep ofzo gvd.
Hard geworden.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Antwerpen toch, geef ik zachte kusjes in de nek van je chick
Zou een klacht indienen bij de facultaire studentenraad maar wil niet dat mensen denken dat ik gierig ben ;squote:Op maandag 16 februari 2015 15:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, laat ze dat lekker zelf doen met hun inkoopprijs van inkt.
niet zo wrevelig doen hoink, er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Discussiegroepen heb ik ook een hekel aan. Maar nog een groter hekel heb ik aan kopietjes die je van het internet moet lezen ipv uit je boek. IK HEB GVD EEN BOEK GEKOCHT EN EEN SCHERM LEEST TOCH NIET.
Je hecht toch zeker geen waarde aan de mening van die paupers.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou een klacht indienen bij de facultaire studentenraad maar wil niet dat mensen denken dat ik gierig ben ;s
Paupers zijn mijn peersquote:Op maandag 16 februari 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hecht toch zeker geen waarde aan de mening van die paupers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |